![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten krijgt Ambiorix? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() die mens zou ik het leven gunnen. Dat is een nuchter oordeel, en jij speelt op emotionele gevoelens die op dat moment mij idd daar anders over zouden doen denken misschien. Maar ik vind mensen meer waard dan dieren dus als ik moest kiezen tussen een mens en een dier zou het dier moeten sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou toch voor de oceaan gaan, want hoe interessant de ruimte ook is: ik denk niet dat er meteen een veel groter nut (meerwaarde) zou kunnen van komen voor de mensheid. Ik denk dat de ruimtevaart ons al veel heeft geleerd, maar voor verder onderzoek zou ik eerder geld en energie steken in de oceaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik besef dat we de aarde om zeep helpen, en ik wil zelf mijn steentje bijdrage om de mensheid tegen zichzelf te beschermen. Net zoals er (gelukkig!) op tijd is ingegrepen voor het gat in de ozonlaag. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelid=H21HBKHU en met succes. Je ziet in het artikel hoe traag de processen reageren op beschermende ingrepen van de mens. Vandaar mijn pleidooi voor drastische maatregelen. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 september 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij zullen de Basken nog een hele tijd massaal pleiten voor een onafhankelijke staat. (btw, ik las je onderschrift en Bobby Sands reken ik ook tot de reeks politieke helden waarnaar iemand anders in deze topic naar vroeg ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 september 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zeg jij dat? Die taliban hebben nooit heel Afghanistan onder controle gehad, zijn nooit verkozen, en hebben hun volk verdrukt, en zijn nu verantwoordelijk voor aanslagen op spelende of schoolgaande kinderen. ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Ik geloof niet in het opdringen van een "systeem" (in concreet: de Amerikaanse westerse "democratie"). Volkeren en culturen horen op hun eigen tempo te evolueren; een land binnenvallen met de bedoeling hun "beschaving" naar eigen normen op te dringen werkt contraproductief en is immoreel in mijn ogen wegens imperialistisch.
Maar goed, een land is nu aangevallen en om een oplossing te vinden zou ik het ontbinden. Hoe? alvast zou ik de grote delen waar een vrij homogene bevolking leeft autonomie geven. Grote steden met gemengde bevolking zou ik ook een speciale status geven.. Kosovo mag idd onafhankelijk worden, en als het wil: aansluiten bij Albanië. over democratie: Goh, ik heb het vak politicologie gehad en dat moesten wij toen leren, maar ik kan echt niet meer de details van al die systemen herinneren.. sorry ![]() Oorspronkelijk geplaatst door evilbu ![]() Die troepen zijn daar wel met de toestemming van de verkozen Iraakse autoriteiten. Zonder hen zal het er een nog grotere ravage worden. Hoe wil jij concreet Irak ontbinden? Volgens welke grenzen? Ambiorix, wat is jouw mening over de Kosovaarse onafhankelijkheid? Vind jij dat Kosovo mag opgedeeld worden? Verder, Ambiorix, jij bent waarschijnlijk een democraat, maar democratie is gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat er zoveel verschillende systemen zijn. En dan heb ik het ook over de kiessystemen. Welke van de systemen (in VSA, in Frankrijk, in Nederland,..) vind je goed/beter en welke niet? ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 september 2007 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: waarom werd dát land aangevallen en bijvoorbeeld niet Saudi-Arabië? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Als je moest kiezen tussen het leven van de mens die op het punt staat je keel over te snijden of het leven van de onschuldige koe die even verderop staat, wie kies je dan?
Laatst gewijzigd door Dycore : 16 september 2007 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ja maar, het mes staat al op je keel en je wordt de kans geboden door een vriendelijke fee om te kiezen. Wie kies je?
Laatst gewijzigd door Dycore : 16 september 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() ik snap niet waar ge naar toe wilt hoor. Ik acht een mensenleven altijd meer dan een dierenleven, maar als mijn eigen leven in gevaar is (ook nog altijd een mensenleven dus) dan wil ik mijzelf beschermen, ook als ik (of iemand anders) daar een moord voor moet plegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Verder is het idd onrustig geweest, maar als de VS elk land moeten aanvallen waar potentiele "terroristen" worden "opgeleid" kunnen ze heel de axis of evil (sic) aanvallen. De VS moet haar functie als wereldpolitie laten vallen, vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Vind je dan dat voornamelijk Servische gemeenten in het noorden van Kosovo zich dan op hun beurt richting Servië mogen afscheiden? Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
![]() ok
![]() Citaat:
Maar voornamelijk Servische gemeenten zouden idd richting Servië mogen afscheiden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() Ambiorix durf je een foto van jezelf plaatsen, dat levert meer punten op voor de evaluatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |