![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb de hele boel omzeilt en via een andere weg met een ander icoon hetzelfde bereikt ondertussen. ( run : sndvol.exe in de balk gesleept ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kijk eno2, zo gaat dat als je op zoek gaat naar een oplossing. meestal vind je die. Laatst gewijzigd door besluitloos : 23 oktober 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() zo, nu heb ik de trol wel genoeg getrolld. nu ga ik iets leuk doen met m'n dag.
KTHXBY |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Mijn klavier tikt af en toe heel andere tekens dan ik aansla.
Ik ken de weg om dat te corrigeren via CP control Panel. Heel bewerkelijk. Moet dan opnieuw default language and default key board instellen etc En dan een restart doen (stond ook niet bij de aanwijzingen) Waarom slaat het OS plots over op een ander keyboard om de haverklap soms????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mkb : 23 oktober 2011 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Over shortkey's zou ik gerust nog wat gal kunnen spuwen -zal ik ook doen Citaat:
Ik stel altijd maar één keyboard terug in, dat overeenkomt met de hardware.(Spanish) Nou ja, die dingen moet je fysiek eens zien doen (configureren), dan is het simpel ze te herhalen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik breng deze boodschap vanop mijn netbook laptopje. Omdat mijn recentelijk "upgraded" netbook PC het begeven heeft.
Waarom netbook PCtje? 'k Ben geen hardcoregamer, doe niet aan moeilijke grafische toestanden en mijn computer dient als veredelde telefoon, video-afspeelding, krant en bibliotheek. Wat ik wel wil is dat het ding fluisterstil en zuinig is. Probleem begon 2 maand geleden. Niet meer fluisterstil. Integendeel, een verkouden stofzuiger zou zich schamen voor het kabaal(sterk overdreven, ipv 26 dB 32 dB ofzo). Eerste gedacht, het kleine fannetje dat de boel koel moest houden. Vervangen. Geen verbetering. Ok, het enige andere is de harde schijf. Koop een SSD, die geen geluidje zou mogen maken, en laat die door "bekwame personen" installeren. Nog steeds een verkouden stofzuiger. Navraag bij de installateur. Neen , er zit geen ander fan in. ????? Bof, aangezien de fondsen voor deze soort van grappen beperkt zijn, werk ik met de verkouden stofzuiger. De SSD maakt het opstarten en data-acces een pak vlotter. Na wat kleine hikjes en een doorgedreven data-opslag dieet (van 320 gig naar 60 vergt wel wat ) gaat het niet slecht. Helaas is de SSD dood na een maand gebruik. Reacvtie van de installateur.."had je trimming aanstaan?" "Euh watte?" "Ja, een instelling die de SSD minder laat schrijven" ". Neen dus. "Was dat jullie job niet?". . "Ah neen, da's niet het gevraagde" Helaas hebben ze gelijk... Kleine lettertjes pakken me droog in tere plekken zonder zon. Resultaat, zelf het computerke uiteen gegooid. SSD verwijderd. 250 Gig fluisterstil hard schijfje gemonteerd. Maar ondertussen nog een extra fannetje tegengekomen. Het kleine fannetje zit tussen de 2 koellichamen (CPU en GPU) in, en is het pullertje van het Push-Pull duo dat het computerke koel moet houden. Deze koellichamen zitten vast met een soort van championneke met een veertje. En die krijg ik niet los. 'k kan er aan draaien tot ik een ons weeg. Weet iemand hoe die los kunnen, zonder het gebruik van slijptollen, boormachines of lasbranders?
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() PC= alle dagen problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Kaspersky corrupt is, dat is omdat ik ook corrupt ben zeker? En windows defender heeft zichzelf uitgeschakeld en laat zich niet terug aanzetten. Hij zal mijn lijfgeur niet verdragen. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 november 2011 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat die Windows Defender een anti-virus is? In dat geval is het niet meer dan logisch dat hij zichzelf uitschakelt. 2 anti-virus programma's naast elkaar gebruiken is niet enkel nutteloos maar in sommige gevallen ook schadelijk. Laatst gewijzigd door mkb : 24 november 2011 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |