Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2007, 10:29   #14501
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Jullie vinden dus dat er checks moeten komen voor de alternatieve media om te controleren wat ze zeggen, aangezien jullie akkoord gaan met blair?

Als je daar de negatieve punten niet van inzien, dan zijn jullie perfecte nwo-slaven.

Er is vrijheid van meningsuiting en die is absoluut maar als een bepaald medium de waarheid verdraait en moedwillig laster verkondigd, dan MOET het mogelijk zijn voor het eventuele slachtoffer om zijn gelijk te halen voor een rechtbank, met een fikse schadevergoeding tot gevolg.

Dat is toch maar rechtvaardig?
Waarom zou dat niet gelden voor alternatieve media?

Citaat:
De alternatieve media is net goed omdat ze kritisch is. Zonder de alternatieve media was er nooit zoveel gesproken over 9/11 inside job etc. De alternatieve media zijn veelal het resultaat de inspaningen van individuen die de mensen willen informeren en niet onder zo'n hierarchische bureacratische structuur gebukt gaan als de mainstream media
En de waarheid, heeft die dan geen rechten?

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 juni 2007 om 10:31.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 10:33   #14502
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dwz totaal niet kritisch zijn, na-apen wat de politici en het gerecht zeggen, en meer van dat? De media aapt gewoon na, het zijn "repeaters", zoals Pindar hier al eens zei.
Neen, jij denkt dat omdat de media de leugens waarin jij gelooft niet klakkeloos overnemen.

Citaat:
De alternatieve media is net goed omdat ze kritisch is. Zonder de alternatieve media was er nooit zoveel gesproken over 9/11 inside job etc. De alternatieve media zijn veelal het resultaat de inspaningen van individuen die de mensen willen informeren en niet onder zo'n hierarchische bureacratische structuur gebukt gaan als de mainstream media.
Zonder de "alternatieve media" zouden de 9/11 inside job leugens inderdaad nog minder aanhang hebben dan nu het geval is.

Dat "alternatieve media" zoals Prisonplanet veel meer leugens verspreiden dan de gewone media is een feit. Dat blijkt hier telkens jij weer eens zever van deze website overneemt.

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 juni 2007 om 10:53.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 10:41   #14503
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Er is vrijheid van meningsuiting en die is absoluut maar als een bepaald medium de waarheid verdraait en moedwillig laster verkondigd, dan MOET het mogelijk zijn voor het eventuele slachtoffer om zijn gelijk te halen voor een rechtbank, met een fikse schadevergoeding tot gevolg.

Dat is toch maar rechtvaardig?
Waarom zou dat niet gelden voor alternatieve media?
Wie zegt dat dat niet het geval is voor de alternatieve media?

Ik herinner me het geval van "the sprout", een alternatief krantje, waarin er gelekte foto's van de lijkjes van Julie en Melissa waren afgerukt, om te bewijzen dat ze door mishandeling (klappen op het hoofd) waren gestorven en niet door ondervoeding, zoals men officieel beweerde.

The sprout werd verplicht alles uit de handel te nemen met een fikse boete voor elk verkocht exemplaar.

Wat nog veel frappanter was, was de explosieve inhoud, waarin een aantal politici en zelfs de kardinaal van niet mis te verstande zaken beschuldigd werden, gebaseerd op documenten en informatie van een euro-parlementariër.

Daar zijn er nooit aanklachten van gekomen (op de inhoud). Je kan zeggen dat men er geen rechtszaak wil over beginnen omdat het te belachelijk is om er op in te gaan, maar het kan ook dat men er geen ruchtbaarheid aan wilde geven om dat er een kern van waarheid inzit en men dat potje liever gedekt houdt. Wat ik ook merkwaardig vond was dat men in de mainstream media vollop bezig was over die foto's, maar met geen woord repte over de inhoud, nochtans kon men gewoon zeggen "the sprout beweert" zonder dat zij het als feit presenteren en vervolging riskeren.

Moest er zo'n controle en censuur zijn zou zo'n informatie nooit aan het daglicht kunnen komen.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 juni 2007 om 10:43.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 10:45   #14504
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest er zo'n controle en censuur zijn zou zo'n informatie nooit aan het daglicht kunnen komen.
Ik heb de posts van parcifal aandachtig gelezen, en nergens heeft hij het over censuur.

Zoiets heet een stromansargument. Ook hier is te zien waar je de mosterd gaat halen.

Of de meeste zaken die (bijvoorbeeld) Prisonplanet brengt informatie is is overigens zeer de vraag.

Laatst gewijzigd door Firestone : 13 juni 2007 om 10:54.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 12:22   #14505
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu volgende keer post ik rechtstreeks van de bron, dan kan je niet zeiken over prisonplanet en gaan we het een beetje meer over de inhoud hebben want dat is wat mij interesseert.
Je begint bij te leren

Citaat:
Fair and balanced? My a**.
Prisonplanet is dan wel niet fair and balanced, maar FOX News Channel is dat evenmin. Nochtans is het de slogan van FOX en heeft Blair blijkbaar geen probleem met dit soort medium, maar enkel met de media die hem in discrediet brengen. I wonder why

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het probleem met een propagandist als Alex Jones is dat hij van alles en nog wat beweert, maar door zijn fans nooit ter verantwoording wordt geroepen als ie zit te liegen.
Hoe verschilt dat in jouw houding tav NIST, Popular Science of andere mainstream publicaties? Op welke wijze ben jij minder bekrompen dan een Exodus of een Pindar? Hoe ontkracht deze bekrompen houding van Alex-Jones-fans al hun uitspraken?

Citaat:
Nog altijd een irrelevante ad hominem.
En jouw aanval op Alex Jones en hun fans is dat niet?

Citaat:
Mocht HLN morgen schrijven dat ik voor 7 miljard verzekeringsfraude heb gepleegd dan kan ik ze voor de rechter slepen.
Ik wil hetzelfde kunnen doen mocht Alex Jones mij hiervan beschuldigen op zijn websites.
Is dat vandaag dan niet mogelijk?!?

Citaat:
Vrije meningsuiting is enkel absoluut in de VS. In West-Europa bestaat vrije meningsuiting hoegenaamd niet.

Verder zie ik niet in waarom het vandaag niet mogelijk is om een rechtzaak te starten wegens laster en eerroof mbt publicaties van vb. Indymedia of Alex Jones op het net.

Citaat:
En de waarheid, heeft die dan geen rechten?
Waarom zou de mainstream media de ene leugen na de andere mogen vertellen en de alternatieve media op alle mogelijke leugens worden gescand?!?

Het gaat er hier gewoon om dat controversiële ideeën niet worden geuit, wat wel erg doet denken aan 1984-situaties.

Citaat:
Neen, jij denkt dat omdat de media de leugens waarin jij gelooft niet klakkeloos overnemen.
Bullshit. Enkel naieve idioten geloven klakkeloos wat de mainstream media zegt. Er zijn ontelbare voorbeelden van leugens en verdraaiingen door de mainstream media, vooral bij Amerikaanse zenders als FOX of Duitse zenders als de ZDF.

Citaat:
Zonder de "alternatieve media" zouden de 9/11 inside job leugens inderdaad nog minder aanhang hebben dan nu het geval is.
U heeft nog steeds niet kunnen aantonen waarom het hier om leugens zou gaan.

Citaat:
Dat "alternatieve media" zoals Prisonplanet veel meer leugens verspreiden dan de gewone media is een feit.
Prisonplanet is lang niet het geloofwaardigste alternatieve medium en er zijn heel wat alternatieve media die niet liegen waar de gewone media het geregeld doet.

Citaat:
Ik heb de posts van parcifal aandachtig gelezen, en nergens heeft hij het over censuur.
Dat klopt. Hij heeft het over de mogelijkheid om aan te klagen wegens laster en eerroof, wat dus - volgens mij - al perfect mogelijk is vandaag. Hij gebruikt dus een typisch strawman argument om Blair's beangstigende visie te rechtvaardigen.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 12:36   #14506
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Dat klopt. Hij heeft het over de mogelijkheid om aan te klagen wegens laster en eerroof, wat dus - volgens mij - al perfect mogelijk is vandaag. Hij gebruikt dus een typisch strawman argument om Blair's beangstigende visie te rechtvaardigen.
Illussion667, het is NIET mogelijk voor zover ik dat kan nagaan.
Maar ik bekijk het nog even verder.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 13:04   #14507
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Iedereen is trouwens verdacht stil mbt mijn citaat van professor, fysicus en uitvinder John Robinson, dat de introductie is van een onthullend boek over de vrijmetselarij in de begindagen van haar macht.
Oud 13 juni 2007, 13:09   #14508
exodus

Standaard

Citaat:
Iedereen is trouwens verdacht stil mbt mijn citaat van professor, fysicus en uitvinder John Robinson, dat de introductie is van een onthullend boek over de vrijmetselarij in de begindagen van haar macht.
Op lange posts wordt spijtig genoeg bijna niet gereageerd.

Het bewijst inderdaad dat er 200 jaar geleden al aantijgingen waren tegen de vrijmetselaarij, aantijgen die volgens mij terecht zijn, wat ook uit andere oude bronnen wordt bevestigd. Heden ten dage speelt de vrijmetselarij ook nog een blangrijke rol in de EU achter de schermen. Als er mensen zijn die denken dat het toeval is dat vele EU parlementariers, commisarisen, eerste ministers,... vrijmetselaar zijn think again.

Het probleem met zo'n oude boeken is wel dat er veel feiten instaan die niet meer relevant en niet meer gekend zijn in onze tijd waar door het zeer moeilijke en niet altijd even gemakkelijk te volgen lectuur is, en soms een beetje de overtuigende kracht verloren gaat.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 juni 2007 om 13:09.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 13:15   #14509
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Het probleem met zo'n oude boeken is wel dat er veel feiten instaan die niet meer relevant en niet meer gekend zijn in onze tijd waar door het zeer moeilijke en niet altijd even gemakkelijk te volgen lectuur is, en soms een beetje de overtuigende kracht verloren gaat.
Het voordeel is, echter, dat je de oorsprong van de vrijmetselarij als politiek geëngageerde semi-geheime en elitaire orde kunt analyseren op basis van eigentijdse bronnen, onbevooroordeeld door de 200 jaar geschiedenis die strict de maçonieke agenda zouden volgen.
Oud 13 juni 2007, 13:33   #14510
exodus

Standaard

Citaat:
Het voordeel is, echter, dat je de oorsprong van de vrijmetselarij als politiek geëngageerde semi-geheime en elitaire orde kunt analyseren op basis van eigentijdse bronnen, onbevooroordeeld door de 200 jaar geschiedenis die strict de maçonieke agenda zouden volgen.
Ik heb een dubbel gevoel bij zo'n boeken. Ik denk niet dat ze diegene die nog nooit van de NWO heeft gehoord kunnen overtuigen, daarvoor zijn ze te droog en niet eigentijds genoeg meer, en zijn er vele feiten zoals ik al zei voorbij gestreefd. Het kan wel een goed beeld geven dat overtuigt dat geheime genootschappen toen al zeker en lang ervoor bestonden.

Het zijn echter wel goeie boeken om je in te verdiepen als je al voor jezelf mbh van studie hebt uitgemaakt dat er wel degelijk waarheid achter het concept zit.

Ik denk dat een leek veel meer overtuigd kan worden door relatief recente zaken van de laatste decennia, zoals bijvoorbeeld de P2 loge etc..
Oud 13 juni 2007, 13:38   #14511
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat een leek veel meer overtuigd kan worden door relatief recente zaken van de laatste decennia, zoals bijvoorbeeld de P2 loge etc..
Het nuttigst is om bronnen van verschillende tijdvakken en politieke achtergronden naast elkaar te leggen en te tonen hoe deze bijna naadloos in elkaar passen en een consistent geheel weergeven. Enkel eigentijdse bronnen gebruiken is even beperkt als enkel bronnen van 200 jaar geleden gebruiken. Combineer je deze echter allebei, tezamen met bronnen uit de 19de en vroege 20ste eeuw, dan heb je 200 jaar consistente samenzweringsgeschiedenis waar niemand enig zinvol argument tegen kan inbrengen.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 13 juni 2007 om 13:38.
Oud 13 juni 2007, 13:47   #14512
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

SPIN; footage you were never supposed to see;
(tamelijk lang)
http://www.brasscheck.com/videos/spin/spin.html

Laatst gewijzigd door eti1777 : 13 juni 2007 om 13:47.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 17:41   #14513
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
(tamelijk lang)
Big Brother in action...
Oud 13 juni 2007, 17:53   #14514
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
(tamelijk lang)
ben 'em ook in stukken tussen mijn werk door aan't kijken. Heel interessant en zo herkenbaar.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 18:05   #14515
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

offff we gooo

Citaat:
EU Countries Agree to Share DNA and Fingerprint Data

'European Union countries agreed Tuesday to allow police to share DNA, fingerprint data and license plate information to better combat terrorism and cross-border crime. The aim of the agreement, sealed by EU interior ministers meeting in Luxembourg, is "to introduce procedures for promoting fast, efficient and inexpensive means of data exchange".'
http://www.dw-world.de/dw/article/0,...606900,00.html

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 18:07   #14516
Pindar
Banneling

Standaard

LOL

Citaat:
Pentagon Confirms It Sought To Build A 'Gay Bomb' Image

'A Berkeley watchdog organization that tracks military spending said it uncovered a strange U.S. military proposal to create a hormone bomb that could purportedly turn enemy soldiers into homosexuals and make them more interested in sex than fighting.'
http://cbs5.com/topstories/local_story_159222541.html

Pin d'Ar
Oud 13 juni 2007, 18:08   #14517
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
George Bush insists that Iran must not be allowed to develop nuclear weapons. So why, six years ago, did the CIA give the Iranians blueprints to build a bomb?

In an extract from his new book, New York Times reporter James Risen reveals the bungles and miscalculations that led to a spectacular intelligence fiasco

http://www.guardian.co.uk/usa/story/...html?gusrc=rss

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 13 juni 2007 om 18:09.
Oud 13 juni 2007, 18:10   #14518
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Make love not war
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 18:10   #14519
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Man Faces 7 Year Sentence Under 'Wiretapping Law' For Filming Police

'A man has been charged in Carlisle, Pennsylvania with filming police officers during a routine traffic stop and faces up to seven years in prison for "wiretapping". Brian D. Kelly is charged under a state law that bars the intentional interception or recording of anyone's oral conversation without their consent, reports the Patriot News. The criminal case relates to the sound, not the pictures, that his camera picked up.'
http://prisonplanet.com/articles/jun...iretapping.htm

Pin d'Ar
Oud 13 juni 2007, 18:11   #14520
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Make love not war

ja, maar effe een tip ik zou zo'n bom niet te veel vertrouwen

Nuff Said

Pin d'Ar
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be