![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag het hun zelf want jij bent hun maatje. Tot dusver blijft het waar.
![]() |
![]() |
#1442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hup weer iets baanbrekend blijkbaar.
Bedrijf levert 50G health cov pass aan 15 landen op 8 mei 2020. En blijkbaar is dat het éen en ander. Dat staat uitgelegd in de commentaren. https://www.facebook.com/10000356139...13363/?app=fbl Of hier rechtstreeks. PERSBERICHT: Betaalde inhoud van Accesswire Persbericht inhoud van Accesswire. De nieuwstaf van AP was niet betrokken bij de totstandkoming ervan. Cyberbedrijf levert 50M Health "COVI-PASS (TM)" 8 mei 2020 CYBER TECH COMPANY ONDERTEKENT TECHNOLOGIE DEAL OM 50 M "COVI-PASS ™" DIGITALE GEZONDHEIDSPASPOORTEN TE LEVEREN AAN 15 LANDEN VST ENTERPRISES TEKENEN HANDELEN MET DIGITAL HEALTH TECHNOLOGY COMPANY - CIRCLE PASS ENTERPRISES - OM HAAR GEPATENTEERDE VCODE®-TECHNOLOGIEËN TE LEVEREN OM 'S WERELDS VEILIGSTE DIGITALE GEZONDHEIDSPASPOORT TE CREËREN - COVI-PASS ™ CYBER COMPANY ZIT ERVAN IN NAUW SAMEN TE WERKEN MET OVERHEDEN EN BELANGRIJKE STAKEHOLDERS OM EEN VEILIGE EN VERTROUWDE TECHNOLOGIE OPLOSSING VOOR COVID-19 PANDEMIC IN TE STELLEN LONDEN, VK / ACCESSWIRE / 8 mei 2020 / International Digital Health Technology-bedrijf Circle Pass Enterprises (CPE) heeft een deal getekend met VST Enterprises Ltd (VSTE), het Britse cyberbeveiligingsbedrijf opgericht door tech-ondernemer Louis-James Davis (31) om integreer zijn state-of-the-art VCode® & VPlatform® technologieën in het COVI-PASS ™ Digital Health Passport. Aangedreven door de baanbrekende cyberbeveiligingstechnologie VCode® & VPlatform® van VST Enterprises, heeft Circle Pass Enterprises een contract gesloten met VST Enterprises voor een volledig beveiligd digitaal gezondheidspaspoort - COVI-PASS ™, te combineren met goedgekeurde testkits. CPE begint vanaf volgende week met het verzenden van bestellingen voor de eerste gefaseerde uitgave van 50M COVI-PASS ™ digitale gezondheidspaspoorten naar zowel de particuliere sector als overheden in meer dan 15 landen, waaronder Italië, Portugal, Frankrijk, Panama, India, de VS en Canada. , Zweden, Spanje, Zuid-Afrika, Mexico, Verenigde Arabische Emiraten en Nederland. Verdere uitleg over u scannen tot 100 meter ver en blabla https://www.accesswire.com/588969/Cy...th-COVI-PASSTM En dat allemaal al op 8 mei 2020.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 maart 2021 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat allemaal op pakweg een paar weken na 11 maart. De dag dat de WHO de pandemie verklaarde.
![]() |
#1444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die gaan alle kanten uit, en spreken zich voortdurend tegen. Zelden zo'n copy-paster gezien, en dan nog van de grootste onzin.
![]() |
![]() |
#1445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/10000276956...26785/?app=fbl Debunk dit maar eens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 maart 2021 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | |
|
![]() Citaat:
Nu reageer ik één keertje op je dwaze idiotieën, denk maar niet dat ik je fake news hier ga blijven lezen. https://www.reuters.com/article/uk-f...-idUSKBN27X2VR
![]() |
![]() |
#1447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hou dit in gedachte. Het aantal kinderen jonger dan 5 jaar neemt met 40 procent af, is de verwachting. In 2017 waren er 681 miljoen kinderen in die leeftijdsgroep, in 2100 zijn dat er iets meer dan 400 miljoen. Dit zijn volgens de onderzoekers de landen met de meeste inwoners in 2100.15 jul. 2020 nos.nl › ... 'In 2100 minder mensen op aarde dan gedacht, wel ... En dat betekent dat er 5 keer teveel ouderen ook zijn. Wat dan weer betekent dat dit onmogelijk is om te overleven.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 maart 2021 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
|
![]() Van zodra ik een SMS of email krijg, zal ik mij inschrijven, wees daar maar gerust van.
En dan mogen er nog 1.000 antivaxxers de meest dwaze dingen op internet zetten. Citaat:
Niets met vaccins te maken, maar met een pak andere factoren. Een remedie tegen domheid: https://youtu.be/ezVk1ahRF78
![]() |
![]() |
#1449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet op hetzelfde tijdstip overal tegelijk. Als je de curve van de landen naast elkaar legt zie je dat de buiging over de hele wereld zich situeert in de 2020 tot circa 2030. Er zijn maar 2 mogelijke antwoorden hiervoor. 1) God 2) een gebeurtenis die dit veroorzaakt. Beetje te vergelijken met een pandemie bv. ![]() Wie zichzelf ernstig wijsmaakt dat 7 miljard mensen op hetzelfde tijdstip dezelfde unanieme beslissing neemt ivm kinderuitbreiding.... Die geloofd in iets paranormaal. Minder Spanjaarden, Italianen en Portugezen Drie jaar geleden lag het wereldwijde vruchtbaarheidscijfer op 2,37, in 2100 is dat naar verwachting 1,66. In 23 landen, waaronder Spanje, Italië en Portugal, zal de bevolking als gevolg van het kleinere aantal kinderen halveren, denken de wetenschappers.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 maart 2021 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1451 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Heb je dat filmpje bekeken? Je hebt dus een heel aantal factoren die een rol spelen : * groter inkomen * anticonceptie die overal beschikbaar raakt * betere medische zorgen (als men weet dat kinderen zelden sterven gaat men er ook niet extra maken) * langer studerende vrouwen, die eerst de carrière willen, en uiteindelijk niet meer zwanger geraken Hij noemt daar nog een aantal factoren. Maar vraag gewoon eens aan iemand of ze nog 5 kinderen willen. Je gaat zelden een positief antwoord krijgen, mensen willen 1 of 2 kinderen, omdat dat beter uitkomt. Dat is hier zo, maar ook in Spanje, Portugal, Bangladesh, etc. Citaat:
Het is niet "plots", hij schetst een evolutie van tientallen jaren, en toont dit ook met statistische gegevens wereldwijd verzameld. Er zijn natuurlijk ook nog altijd uitzonderingen, gezinnen met 12 kinderen. Maar ze worden zeldzaam. Hij geeft ook het voorbeeld dat waar meest kinderen geboren worden, de kindersterfte het hoogst is, in Congo, op het moment dat die video opgenomen werd was er toen oorlog daar, en daar werden ook meest kinderen geboren. Citaat:
Als je hier vraagt wat mensen als ideaal zien, zeggen de meesten 1 of 2 kinderen. De tijd dat je er niets kon aan doen dat het er uiteindelijk 13 waren, is lang voorbij.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 maart 2021 om 08:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan wij echt de mensen geloven die daar de onderdrukking mee in de hand werken?
Het probleem kan zich nooit als de oplossing voordoen. Eerst pakt ge het probleem weg door bv te zorgen dat alle kinderen in de wereld onderwezen worden. Onderwezen in taal, wiskunde, aardrijkskunde. Slavernij bestaat nog steeds, maar die ons het vaccin verkopen wijzen liever naar vroeger (congo) om te negeren wat daar vandaag gebeurt in de Kobalt mijnen. Ich habe das gewusst. Deze elitairen streven dezelfde geest na als vorige dictaturen maar verkopen het onder het mom van een pandemie. En terwijl iedereen in lockdown zat werd alles geïnstalleerd om tot een Gestapo 5.0 te komen. Het was zowel links als rechts. Allemaal in hetzelfde bed ziek.
![]() |
#1453 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nieuws van Cuckoo Land...
![]() |
![]() |
#1454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misleiding
Hospitaal loog over "hele hoop kinderen die binnenkwamen" tegen bbc. https://www.facebook.com/10003390928...63269/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 maart 2021 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misleiding.
Italie. Top viroloog doet boekjes open. https://www.facebook.com/1828681866/...66578/?app=fbl Lege ambulances met sirene. Militair konvooi reed leeg. Fraai hoor.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 maart 2021 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://dpa-factchecking.com/netherl...824-99-290073/ Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 11 maart 2021 om 15:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Factcheckers van Zuckerberg komen ook weer eens wat vertellen.
Doe uw zakken maar al dicht.
![]() |
#1458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achteraf veel "ik weet het niet, ik was in mijn lab"
Blablabla https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=6yf2N_LCSiw
![]() |
#1459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mof is een regelrechte leugenmachine. ![]() ![]() ![]() Dat je dat soort schorem gebruikt als bron is een duidelijk bewijs van je morele en sceptische failliet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is hij buikspreker of zo? De woorden komen precies van die ander.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 maart 2021 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |