![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() schonen bal renesse
![]() Nuja ondertussen spelen we wel al met een ander kaartendek hoor. Is te gemakkelijk jij bent nieuw zeker? ![]() Maar indd je hebt gelijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus het is vergeefbaar dat mensen hier in de mist gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1443 |
Banneling
|
![]() Dit soort crashes gebeurt ook om de zoveel tijd, enkel is de tijdspanne iets langer en reikt het geheugen vaak zover niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1444 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Abon... Hebben we al veel crahses meegemaakt waar het hele financiële systeem ineenstuikt? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is nu toch al zeker de 4de of de 5de keer dat het financiële systeem ineenstuikt sinds het begin van de 19de eeuw. De schaal waarop het gebeurd is wel telkens groter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1446 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Hehe..."de schaal is telkens groter" is dat zo een eufemisme voor "inderdaad zo een zware hebben we nog nooit gehad"? ![]() En in die 4-5 keer tel je toch niet de "crashen" van de oorlog of zo hé? Nu dit is interessant...alleen dat dat uit de morgen komt lijkt me raar
![]() |
![]() |
![]() |
#1447 |
|
![]() Je goed informeren, maar wel bij betrouwbare bronnen, is het enige wat je kan doen om je te wapenen tegen de grootste gevolgen.
Ik ben wel benieuwd naar de effecten van de presidentsverkiezingen op de beurs. Als McCain wint, zou inzetten op olie weer een goed idee kunnen zijn te zien aan hoezeer Palin in die belangen verwikkeld zit. Of beter: zouden mensen kunnen denken dat dat een goed idee zou kunnen zijn. De beurs is nl niet meer dan het pogen te voorspellen van menselijk gedrag obv de gekregen informatie. ![]() Het zijn ook al lang niet enkel de banken meer die in de klappen delen. Zelfs een bedrijf als H&M zou het naar het schijnt voelen en een gevestigde waarde met een enorme productenwaaier als Henkel is in vergelijking met 2005 meer dan 70% gezakt ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1448 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
![]() |
![]() |
#1450 |
Minister-President
|
![]() Ik kan wel iets bedenken...
![]() |
#1451 | ||
|
![]() Citaat:
Natuurlijk beginnen ze ergens en sleuren alles mee maar een faling van het bankair systeem is toch iets anders dan een gewone conjunctuur vertraging... ![]() Ik weet het niet hoor maar ik denk niet dat we al veel zo een crisissen hebben meegemaakt als nu (16de bank in Amerika die failliet gaat? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Natuurlijk (dat van die zonde) vandaar m'n constatatie dat je "nieuw" bent ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 | |
|
![]() Wat doet KBC maandag? :o
wordt naar mijn goesting iets teveel over gebabbeld...
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weer eens bewezen: volg nooit tips op.
![]() |
![]() |
#1455 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft dat er mee te maken?
![]() |
#1456 | |
|
![]() Je bent "nieuw" hier dus inderdaad makkelijk om oude citaten van anderen terug boven te halen...Wij kunnen dat niet van u
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een bescheiden aandelen portemonnee. Alles flink in het rood natuurlijk, maar dan ga ik dat allemaal ook mooi laten staan. Ik ga niet panikeren en ze aan dumpingprijzen weggooien. Het meeste van mijn spaarcentjes staan op spaarrekeningen, de meeste daarvan rond de 4% rente... beetje minnetjes om de inflatie bij te houden, maar beter dan dat de beurs doet.
De aandelen laat ik nu gewoon staan want het gaat beter worden... alleen weten we niet wanneer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Da's minder zeker, jazeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
Minister-President
|
![]() Dat is even belachelijk als zeggen dat oude mensen meer kans gehad hebben op een hartinfarct omdat ze langer leven.