Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2006, 17:19   #1561
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Fout (as usual)...de nazi's geloofden wel in God (maar niet allen in dezelfde...zie Himmler)...en Dolf dacht een goddelijke missie te hebben...
zo kan je Dolf gerust als een profeet zien (zoals Christus, Mohammed enz)

Als je een leer die enkel de dood voor niet gelovigen propageert, aanmoedigt (ja zelfs verplicht) als een godsdienst ziet (en die trouwens de scheiding tss kerk en staat volleldig verwerpt) zie ik niet in waarom je het Nazisme niet als een godsdienst kan zien...
Ook het communisme werkt(e) tamelijk godsdienst-vervangend.
Oud 11 september 2006, 17:19   #1562
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Husseini had helemaal niet de leiding over moslimtroepen in de Balkan. Die divisies werden geleid door Duitse officieren. Het enige wat hij deed was helpen bij de recrutering van de divisies Skanderberg en Handschar, het oprichten van scholen voor de opleiding van moslimaalmoezenieren en het voorlezen van nazipropaganda op de Pruisische radio. D�*t zijn de wapenfeiten van Husseini in de Balkan en Nazi-Duitsland. Dat hij hoge pieten onder de Nazi's ontmoet heeft, toont nul komma nul aan behalve dat ze ideologisch op sommige punten overeenkomsten vertoonden.

262000 mensen? Zo een cijfer vraagt om bronnen. Laat ze eens zien. Ik ben razend benieuwd.
Komaan seg, diene Al-Amin was een grote bewonderaar van Hitler..
Ik wist eerst ook niet dat Arafat eerst ook 'Husseini' heette maar naderhand zijn naam wel veranderde maar niet zijn ideologie; en te zeggen dat Europa het beste voorheeft met diezelfde mannen nu
Bronnen? OK hier:
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html

" Bosnian ethnic cleansing under Amin al Husseini: . Orthodox Christian Serbs: 200,000 killed
. Jewish Bosnians: 22,000 killed
. Gypsies: over 40,000 killed"

Nog meer bronnen? Ok hier:
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/75239
http://www.4forums.com/political/sho...542#post167542
http://www.masada2000.org/holocaust.html
http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=35563

http://inhonor.net/misc/nazirootsjih...ootofjihad.htm

Laatst gewijzigd door Gorefest : 11 september 2006 om 17:22.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:25   #1563
bk232214
Gouverneur

Standaard Zeg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Hitler geloofde in zoiets als een "opperwezen" en was groot verzamelaar van godsdienstige zowel als occulte boeken.
Zeg begint nu eens over Napoleon ,wat heeft die allemaal niet gedaan.In frankrijk is dat een held
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:34   #1564
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Wat een reakties alhier die nogal eens durven voorbijgaan aan de kern van de zaak .
Die al of niet vermeende terroristen zijn opgepakt in opdracht van het parket Dendermonde .
Alle magistraten aldaar hebben familiale banden met politici uit de traditionele partijen , zoals daar zijn , de familie De Gucht ( Karel ) , de famile Verwilghen ( Marc ) , de famile D'hondt ( Paula ) , en vele anderen .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:48   #1565
Gorefest
Minister

Standaard

Eigenlijk snap ik de bedoeling van Dewael zijn plannen niet meer om ook organisaties te vervolgen wegens racisme. De drie organisaties gelinkt aan het VB waren toch veroordeeld wegens 'racisme'? Dus waarom heeft hij een weekje voor die inval zich geërgerd aan het feit dat men zulke organisaties niet zou kunnen bestraffen?
Oud 11 september 2006, 18:49   #1566
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Komaan seg, diene Al-Amin was een grote bewonderaar van Hitler..
Ik wist eerst ook niet dat Arafat eerst ook 'Husseini' heette maar naderhand zijn naam wel veranderde maar niet zijn ideologie; en te zeggen dat Europa het beste voorheeft met diezelfde mannen nu
Bronnen? OK hier:
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html

" Bosnian ethnic cleansing under Amin al Husseini: . Orthodox Christian Serbs: 200,000 killed
. Jewish Bosnians: 22,000 killed
. Gypsies: over 40,000 killed"

Nog meer bronnen? Ok hier:
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/75239
http://www.4forums.com/political/sho...542#post167542
http://www.masada2000.org/holocaust.html
http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=35563

http://inhonor.net/misc/nazirootsjih...ootofjihad.htm
Nou ja, je bronnen zijn ware bastions van objectiviteit.

Ik heb absoluut geen sympathie voor Husseini maar jij en je bronnen dichten die man een veel grotere status toe dan hij werkelijk had.

De Handschardivisie was pas operationeel nadat de meeste Joden in Bosnië entlöst waren. Zelfs Simon Wiesenthal moest toegeven dat de Handschardivisie geen schuld kon aangewreven worden.

De Skanderbergdivisie, vooral Albanezen, hebben in totaal 210 Joden uit Kosovo aan de Gestapo overgeleverd. In Albanië zelf was het overlevingspercentage van de Joden zelfs 100%!

Het dodenaantal waar jij naar verwijst zijn het werk van de Ustasha, Kroatische fascisten en Duitse troepen.
Oud 11 september 2006, 18:53   #1567
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het dodenaantal waar jij naar verwijst zijn het werk van de Ustasha, Kroatische fascisten en Duitse troepen.
Tja, als je me niet gelooft, doe maar eens ne google op 'Pejani Plan'; iets waar zelfs de Nazi's tegen waren

Laatst gewijzigd door Gorefest : 11 september 2006 om 18:54.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 18:54   #1568
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Kicken op doodslag? Ik kick op mensen die in hun eigen woede stikken zoals Guido Demoor. Bij Guido Demoor was er geen sprake van doodslag enkel van een agressief bazeke dat zichzelf niet meer onder controle kon houden.
Zoals die zes kansarme dan. Niet moeilijk dat GDM zich niet onder controle kon houden, wat had hij moeten doen gaan liggen en het hen niet moeilijk maken. Wat gaat ge hem nu verwijten die zes kansarme lamzakken afgemat te hebben met zich te verzetten tegen hun stampen en slagen. En als dat geval voor u niet is bewezen, waar haalt ge dan uwe zever van "blood and honour" beraamde een aanslag, waart ge erbij, want dat is voor u bewezen. Dat zakske met die bom zal zeker één van die mannen gevonden hebben op vakantie in de londense metro, achtergelaten door zo'n allochtoonse terrorist die niet wist hoe hij zijn wekkerke moest afstellen, of anders begon gaan te twijfelen of het wel klopte van die 72 maagden.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 19:02   #1569
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Op het einde van je betoog het eerst ingaand: ik vind het onbeschaafd van je om te proberen mensen en ook mij uit te schelden; bovendien is dit ongetwijfeld tevens in strijd met Forumregels. Ik meen echter dat ik je dat al eerder heb uitgelegd en ik begrijp en moet er mee leven, dat slechtheid nu eenmaal bestaat.
Lees eens goed wat er staat:
Citaat:
Als je tegen de Islamieten bent ben je eigenlijk tegen alles en nog wat. Je bent gewoon een mensenhater. Een blokker, qua
Wie het schoentje past trekke het aan. Ben jij dan zo'n islamieten hater, en is dat dan plots heel humaan? Ik kan begrijpen dat je je stevig gepakt voel indien je jezelf ziet als een mensenhater: zijn mensen die zonder blikken of blozen, idioot en bekrompen zijnde, ja: zelf buitenlander zijnde en daarenboven een Hollander schelden 1.5 miljard mensen voor fanatiek en onmenselijk uit maar zijn in hun STOM GAT gebeten indien ze dit niet met loftuigingen kunnen doen????

Citaat:
Ik ben geen mensenhater en/dus ook geen islamietenhater, weet echter wat godsdiensten/doctrines door hun gehersenspoelden kunnen laten aanrichten als "leiders" een bepaald signaal afgeven, zoals dat onze landen overkomen is in het verleden, veelal "godsdienstig" geïnspireerd, meer recent door nazis en op een haar na door communisten.
Je teksten, je pogingen om op je stomme manier de koran letterlijk te gaan nemen wijzen in een andere richting, schatje!

Citaat:
"Interpreteren" van boeken als koran, bijbel etc., vind ik gel*l, want die zogeheten profeten en aanverwanten waren overwegend zelf niet of nauwelijks geletterd en richtten het woord meest tegen het gewone volk, daar is weinig elitairs in te onderscheiden. Gewoon lezen wat er staat, dus, want het "vergeestelijken" van gewone mensentaal is een inmiddels te doorzichtige oude truc om mensen middels verwarring gedwee te maken.
Ik hoop dat je nu eens gaat praten met een linguist. Ik zou er graag bij zijn als een kieken zoals jij dat gaat vertellen. JEZUS!!!!

Citaat:
Alle zogenaamde stromingen in de islam baseren zich op de koran zoals christenen daarvoor (het nieuwe testament van) de bijbel gebruiken.
EN waarbij er in het Hollandse voormalige parlementair systeem al 38 één half partijen mekaar met de bijbel rond de oren sloegen voor het CDA...

Citaat:
Alle "verschillende" islam-groepen/richtingen verschillen niet van mening over de opdracht in de islam om een/het wereldrijk te vestigen, waarbij geweld, zacht gezegd, niet is verboden.
Fout. Geweld is door alle rechtssystemen verboden. Enkel verdediging kan.
Het woord Jihad betekent trouwens in éérste instantie: jezelf verbeteren...

Citaat:
Dit geïnspireerde of rituele geweld is in tamelijk veel landen momenteel volop in gang en het lijken er niet minder te worden.
Zult deze hersenspinsels toch eens goed moeten uitleggen, jongen, je bent hier niet in zwamland.

Citaat:
Ik denk/vind dat "democratische" en "linkse" in deze zin onjuist zijn, maar misschien kun jij me enige islamitische landen van zulke signatuur noemen.
Lees eens een boekje, koop een atlas. Leer eventueel nadenkend lezen, schat.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 september 2006 om 19:04.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 19:04   #1570
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
je bent hier niet in zwamland.
deze vind ik wel leuk klinken
Oud 11 september 2006, 19:12   #1571
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn fantasiewereld? Ik woon in Antwerpen stad en heb nog nooit een probleem gehad met ne marokaan of welke vreemdeling. De stad waar ik woon beantwoord helemaak niet aan uw fantasie van gevaarlijke stad vol roofdieren.

Anciaux? Anciaux geloofd in vlaanderen dus no way!

Guess again!
Is anders in uw stad dat het vb de meeste stemmen haalt, allemaal mensen buiten u, met een fantasie over een stad vol roofdieren. moest FDW nu burgemeester worden inplaats van patricia janssens hoe gaat ge dan reageren, verhuizen of imigreren. Kunt u mischien aanbieden als asielzoeker in één van die islam paradijzen. Wat betreft uw gewauwel "anciaux gelooft in vlaanderen dus no way" waar slaagt dat nu weer op. Als ge me niet gelooft kunt mischien eens gaan tot bij de bevriende zender vrt en vragen of ze dat bandeke nog hebben zal zeker wel zijn. Gaan zo'n kostelijke uitspraken toch niet wegdoen. Of hebt u het over de zotte zoon, die vanzin is te gaan sjotten op onze nationale luchthaven, waar pas voor miljoenen werken zijn uitgevoerd en waar zot bertje het brilliant idee krijgt van er een groot sportterrein van te maken en onze nationale luchthaven te verhuizen naar onze waalse broeders. En is het die die volgens u gelooft in vlaanderen. Dan toch zeker niet in de werkgelegenheid in vlaanderen.
Oud 11 september 2006, 19:25   #1572
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Gaat ge't weer minimaliseren, ja?

Zijt gij ook 6.000 wapens aan 't verzamelen ofzo? Of zijt ge werkelijk een puber?
Vanwaar komt nu weer het getal 6000? Moet oppassen wat ge hier zegt voor ge het weet gaat dat hier van kwaad naar erger. heb eerder de indruk dat ge hier aan het maximaliseren bent 6000. Hoelang noch voor er tanks, oorlogschepen en vliegtuigen bij te pas gaan komen. Om nog maar niet te vergeten, de kleine brogel is ook genoemd en ja, daar liggen kernkoppen opgeslagen. Wie weet wat waren ze daar mee vanzin? Heb echt de indruk dat er vroeg of laat personen hun zelve gaan tegenkomen in de sprint, want ze zijn hun zelf aan het voorbijlopen.
Oud 11 september 2006, 19:32   #1573
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Leugens: je weet heel goed dat op VTM één van de beklaagde een verklaring heeft afgelegd. Nu gaan de advocaten van hem en de anderen natuurlijk deze stommiteit proberen te counteren. Dat is het recht van de verdachten en de plicht van advocaten.
Maar wie één keer nadenkt weet dus wat er is gebeurd...
Is niet omdat plopsaland bestaat dat er echt een kabouter plop is.
Oud 11 september 2006, 19:47   #1574
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is anders in uw stad dat het vb de meeste stemmen haalt, allemaal mensen buiten u, met een fantasie over een stad vol roofdieren. moest FDW nu burgemeester worden inplaats van patricia janssens hoe gaat ge dan reageren, verhuizen of imigreren. Kunt u mischien aanbieden als asielzoeker in één van die islam paradijzen. Wat betreft uw gewauwel "anciaux gelooft in vlaanderen dus no way" waar slaagt dat nu weer op. Als ge me niet gelooft kunt mischien eens gaan tot bij de bevriende zender vrt en vragen of ze dat bandeke nog hebben zal zeker wel zijn. Gaan zo'n kostelijke uitspraken toch niet wegdoen. Of hebt u het over de zotte zoon, die vanzin is te gaan sjotten op onze nationale luchthaven, waar pas voor miljoenen werken zijn uitgevoerd en waar zot bertje het brilliant idee krijgt van er een groot sportterrein van te maken en onze nationale luchthaven te verhuizen naar onze waalse broeders. En is het die die volgens u gelooft in vlaanderen. Dan toch zeker niet in de werkgelegenheid in vlaanderen.
Toch altijd grappig hoe dat gesteld worden. Iedereen behalve ik, ik vertegenwoordig dus op mijn eentje meer dan 65% van Antwerpen. Want geef toe wie in antwerpen niet op het VB stemt geeft met zijn stem zijn akkoord voor het huidig stadsbestuur. Wat er ook gebeurt we hebben een stadsbestuur met CD&V, NVA, SPA,Spirit, Groen, VLD.

En FDW in de plaats van Patrick Janssens? Get real FDW komt in populariteit nog niet aan de knieen van Janssens.

Waar ik op wacht is dat belgie barst dan kan ik mij op de beurt de man laten noemen die vlaanderen deed barsten. Of dacht ge dat een wereldstad als antwerpen gebaat is bij een belachelijk provincienest als vlaanderen?
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 19:50   #1575
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Popebuster Bekijk bericht
Grappig, ik twijfelde nog over die 'belachelijk'
Waarom de Islam niet verboden is in de Grondwet, en Nazisme wel? Omdat, ongeacht wat je visie op de Islam mag zijn, je moet toegeven dat niet alle moslims extremistisch zijn. Misschien leent de Koran zich meer tot extremistisch geweld, daarom hoeft elke interpretatie van de Koran niet uit te monden in een slachtpartij. Getuige daarvan de duizenden moslims die u en ik elke dag kruisen, en die totaal geweldloos zijn.

Het Nazisme is, volgens mij (mss zie ik dit dan verkeerd?) wél een constant gevaar. Elke overtuigde Nazi is een extremist. Ik kan mij weinig Nazi's voor de geest halen waarmee je een rustig gesprek kan houden over bijvoorbeeld het migratieprobleem, zonder dat er extremistische praat aan te pas komt. Hetzelfde is wél mogelijk met moslims. Niet met alle moslims, wel met een grote meerderheid.
Ik kan mij geen blokbusters voorstellen die aan betogingen doen zonder geweld te gebruiken, u mischien wel. Of is geweld langs uw kant gerechtvaardigd zeg dan eens waarom? kan me vergissen aangaande het jaartal, dacht begin negentig, heb ik uw soortgenoten nog aan het werk kunnen zien in herentals. Hun zakken vol gepropt met stenen die ze meepakte van de spoorweg en hiermee een groep begonnen te bekogelen die volgens hun normen on-democratisch was. En van tegenactie moesten ze niets vrezen, hadden de gezagsdragers langs hun kant staan. En dit is zoals ge zelf weet geen aleen staand feit, dus kom hier niet zitten zeiken over een gevaar, want dat schuilt zeer zeker in u en uw zogenaamde politieke overtuiging. Nog één detail voor ik het vergeet, dat ge u zo te buiten gaat aan geweld, gelieve dan niet zo laf te zijn en uw smoel te bedekken is maar dat we dan nadien nog eens kunnen kennismaken is maar dat een bekend smoel meer herinneringen oproept dan een doekske of een sjaal, niet vergeten hé.
Oud 11 september 2006, 19:56   #1576
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is niet omdat plopsaland bestaat dat er echt een kabouter plop is.
Het is niet omdat "het liegebeest" een kinderprogramma is dat jij geen leugenaar bent.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 19:56   #1577
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toch altijd grappig hoe dat gesteld worden. Iedereen behalve ik, ik vertegenwoordig dus op mijn eentje meer dan 65% van Antwerpen. Want geef toe wie in antwerpen niet op het VB stemt geeft met zijn stem zijn akkoord voor het huidig stadsbestuur. Wat er ook gebeurt we hebben een stadsbestuur met CD&V, NVA, SPA,Spirit, Groen, VLD.

En FDW in de plaats van Patrick Janssens? Get real FDW komt in populariteit nog niet aan de knieen van Janssens.

Waar ik op wacht is dat belgie barst dan kan ik mij op de beurt de man laten noemen die vlaanderen deed barsten. Of dacht ge dat een wereldstad als antwerpen gebaat is bij een belachelijk provincienest als vlaanderen?
Is dat dan toch waar dat antwaarpeneers arrogant en voorzien zijn van de nodige hoogmoed. Antwaarpen een wereldstad, vlaanderen een provincienest? Ik heb toch de indruk dat patricia janssens haar string dieper in haar voor zal trekken met de volgende gemeenteverkiezingen als ze FDW in haar nek voelt ademen.
Oud 11 september 2006, 20:00   #1578
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Effe geduld...

Eerst eens zien hoeveel aanhoudingen, hoeveel bevestigd en wat de concrete tenlastelegging zal zijn. Moeilijk om dat op één maand tijd rond te krijgen, dus héél vatbaar voor sfeerschepping.

En wat me ook opviel, was dat "blood & honour" nou net één van die groeperingen was die Dewael zich een paar dagen geleden al liet ontvallen.

Kritisch als altijd,

Desiderius
En dat het nog goed valt zo net voor de 9/11 herdenking is ook meegenomen .
Ik hoorde Verhofstadt vandaag zijn speech over krachtddadigheid tegen terrorisme , als dat maar geen truc is van Noel Slangen !
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 20:00   #1579
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat "het liegebeest" een kinderprogramma is dat jij geen leugenaar bent.
Ik een leugenaar, omdat ik zeg dat kabouter plop niet bestaat. Sorry hiervoor, ik dacht dat u als volwassen mens niet meer in zulke zaken geloofde, maar ik heb me vergist. nog eens sorry dat ik u een illusie armer heb gemaakt was niet mijn bedoeling.
Oud 11 september 2006, 20:13   #1580
ERLICH
Minister-President

Standaard Zondagskrant.

Stond in de zondagskrant voor zij die naar links willen vragen (bazil).
Betreft "blood and honour". Minister van justitie laurette onkelinx heeft de diensten opdracht gegeven zich te concentreren op elementen die in verband konden worden gebracht met het vlaams belang. het gerecht zegt geen aanduidingen te hebben gevonden dat de opgepakten banden hebben met "een partij".

En dat zo niet duiden op een laffe zet om een partij buiten spel te kunnen zetten, ocharme arme democraten. Moet niet vragen hoe de angst erin zit bij dat links gespuis, dat ze nog niet op een eerlijke manier aan een verkiezing durven beginnen. Of zou het een afleidingsmaneuver zijn, om haar corrupte partij uit het daglicht te stellen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be