![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn dorp staat de mooiste!
Werden vrugher versnellingsbakken gereviseerd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En daarnet zei u dit: "Ik kan daar moeilijk op antwoord, mits ik niet voor alle moslims individueel kan nagaan of ze al dan niet taqiya plegen in een gegeven situatie. Dat is een onbegonnen klus met meer dan 1 miljard moslims." U spreekt zichzelf dus schromelijk tegen. "Je bent het dus niet eens met die moslimbroeder. Vind je het kunnen dat iemand met zo'n mening eigenlijk een leerstoel kan hebben aan de unief waar hij aangesteld werd juist omwille van zijn zogenaamde gematigdheid ...die enkel in zijn taqiyapraatjes te horen is." Op dat punt ben ik het idd niet met hem eens, wat niet wil zeggen dat ik T. Ramadan 'extreem' vind. Die unief heeft beslist hem aan te nemen, en ze zullen daar wel een zeer goede reden voor gehad hebben. U mag hem trouwens niet beoordelen op 1 of 2 van zijn uitspraken. Dat zou incorrect zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en alle uitspraken van moslims die hier al gepost zijn in dit forum kunnen we nu afdoen als leugens.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 21 juni 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hmmm... geïntegreerd met moskeeën? Dat is gewoon je eigen cultuur naar hier brengen, dat is geen integratie ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 21 juni 2009 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een gelul, plaatsen wij daar een kerk wordt ie platgebrand
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat Raf bedoelt de christen en joden HIER toch ook hun kerken en synagoog mochten bouwen.... of zoiets. en ja, als je het bedenkt. Zelfs de egyptenaren mochten hun eigen pyramides bouwen...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkelijk? Ik heb hier nog nergens een piramide gezien... Waar staat die juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de Nederlandse lijst lijkt nummer twee net een soort dudok, redelijk onconventioneel. Nummer 8 staat bij mij om de hoek, vind ik niet echt een bijzonder gebouw.
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is niet lelijk inderdaad, beetje budget, past in de bestaande wijk en toch herknbaar as.
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dit, volkomen serieus, de mooiste moskee die hier is aangehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() De mooiste moskee is de platgebrande moskee, verworpen door de afgevaardigden van de valse profeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom al die onverdraagzaamheid, en al die haat. Wat is de verschil tussen u en de Imam's die haat prediken in enkele gebedshuizen. Men verwacht respect terwijl men geen respect wil tonen, als je haat wilt zaaien, zul je ook haat oogsten. Hier in Belgie zijn meer als 400 gebedsplaatsten voor Moslims geregistreerd waar 50 en meer mensen samenkomen om te bidden. Bij deze gebedshuizen wordt er gevraagd zich te integreren in de samenleving, dat men de taal spreekt enz... dat er in de Moslimlanden geen Kerken zijn weet ik ook, en dat de minderheden niet worden beschermd weet ik ook. In Turkije werden de Christenen zodanig gepest dat ze het land hebben verlaten, en de weinige Kerken die er zijn overgebleven dienen nu om aan toeristen te laten zien dat Turkije een democratische land is dat ook een Christelijke minderheid heeft. Maar de meeste mensen weten niet dat de Christenen die er hebben gewoon ofwel het land hebben verlaten, ofwel dat die zich hebben bekeerd tot de Islam. Natuurlijk is dit niet goed te praten, maar omdat Turkije en een tal van Moslimlanden minderheden niet beschermd kunnen we niet hetzelfde doen als in eigen land, we zijn een land met waarden en normen, zolang je aan die normen houd is alles in orde. In Turkije is onlangs nog een priester op een gruwelijke manier vermoord, omdat hij lezingen hield van de Bijbel. We kunnen en mogen niet hetzelde doen als deze mensen, indien we dit doen dan zijn we onverschillend van deze barbaren.
Laatst gewijzigd door DEMOKRATOS : 21 juni 2009 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Het is geen moskee meer Dus het kan niet in het rijtje van mooiste moskee staan.
![]() |
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De 'Hagia Sofia' was een kerk, maar sinds 1453 is het een moskee en ging 'Aya Sofia' heten. Sinds 1934 is het in gebruik als een museum.
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 21 juni 2009 om 21:43. |
![]() |
![]() |