![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Actief aan het joggen, mag ik toch hopen?
Want dat is precies wel nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Lay Dkillah (één van de meisjes is haar dochtertje) Tekst: "Zoveel mooie jongens, toch kan ik niet kiezen ik zoek nog steeds de juiste en ik heb niets te verliezen waar is die jongen die jongen van me dromen hij die me warmte geeft die me niets te kort laat komen overal waar ik kom jongens zijn er genoeg mooie lieve schattige boys maar niet hij die ik zoek en ik hoef geen prins op het witte paard alleen iemand die om me geeft ja Eigenlijk ben ik een raar persoon want ik weet nietwat ik wil ik zoek een jongen die liefde kan geven en die met me chillt maar maakt niet uit hoe lang ik zoek en wie ik aan wil spreken want na een paar dagen ben ik meteen uitgekeken ik kan er niets aan doen het gaat niet express de meeste boys willen toch alleen maar sex dan ben ik afgeknapt want ik wil moeite doen sex is meer dan alleen maar neuken en een zoen nergens een boy die mij tevreden kan stellen teveel boys die me blijven teleurstellen ik heb geen zin in hoofdpijn en ik heb er geen zin in om je banga te zijn Zoveel mooie jongens, toch kan ik niet kiezen ik zoek nog steeds de juiste en ik heb niets te verliezen waar is die jongen, die jongen van me dromen hij die me warmte geeft die me niets te kort laat komen overal waar ik kom jongens zijn er genoeg mooie lieve schattige boys maar niet hij die ik zoek en ik hoef geen prins op het witte paard alleen iemand die om me geeft ja Overal zie ik boys op me school me werk en buiten als ik chill met mijn sissa en ze naar ons gaan fluiten de een is echt lekkerde ander wat minder sommige zijn lelijk sommige wil je aan je bed binden toch heb ik niet de juiste gevonden ik kan wel blijven zoeken maar het moet uit zichzelf komen zoveel leuke boys je kan echt met ze lache zoveel leuke tori`s maar toch moet ik nog wachten dan hoe lang moet ik wachten waar zou me schatje zijn? want ik begin het zat te worden om eenzaam te zijn ik weet het ik ben gewoon ongeduldig ik zoek de boy die mijn wensen gaat vervullen Zoveel mooie jongens toch kan ik niet kiezen ik zoek nog steeds de juiste en ik heb niets te verliezen waar is die jongen die jongen van mijn dromen hij die me warmte geeft die me niets te kort laat komen overal waar ik kom jongens zijn er genoeg mooie lieve schattige boys maar niet hij die ik zoek en ik hoef geen prins op het witte paard alleen iemand die om me geeft ja Ik zoek een boy iemand met wie ik kan chillen en ik weet dat ik hem ga vinden ja dan waar is me schatje? er zijn zoveel boys waar? waar? " zoveel mooie jongens toch kan ik niet kiezen ik zoek nog steeds de juiste en i kheb niets te verliezen waar is die jongen die jongen van mijn dromen hij die me warmte geeft die me niets te kort laat komen overal waar ik kom jongens zijn er genoeg mooie lieve schattige boys maar niet hij die ik zoek en ik hoef geen prins op het witte paard alleen iemand die om me geeft ja." http://www.youtube.com/watch?v=O-qlpArjL80 Lay-Dkillah - Zoveel mooie jongens (3.600 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() LaBiance Hele mooie harde kop deze Nederlandse meid. LaBiance. Kan zo de filmwereld in. Slanke hardbody. Lage rapstem met een lichte zachte g (wat is dat toch met al die femcee's uit de Nederlanden, al die zachte g's?). Mis wel wat energie in dit nummer. Aardig ingerapt desondanks. De tekst is behoorlijk hard maar helaas zonder twist. "Hij begon me aan de haren, Naar de keuken te trekken, Maar toen zag ik geen gevaar, Om hem af te bekken. Hij pakte een mes, Zette die op mijn keel, Bijna elke dag stress, Het was mijn deel. Steeds pijn en verdriet, Het was me teveel Eigenlijk ben ik beter af, Alleen. Hij is overbodig. Elke cent opgesnoven. Weet je, Hij is verslaafd aan cocaine, Ik kreeg in de gaten, Dat die hufter, Grappen over me maakte Het is geen vriend, Maar hufter, Een man van steen, Dit zijn duidelijke signalen, Dat geweld het gaat halen, En ik met mijn leven moet betalen, Voordat hij mij in stukken gaat hakken, En ik het met de dag feller aan ga pakken, Eruit met die stekker, Voordat hij mij in stukken gaat hakken." http://www.youtube.com/watch?v=uwNlGsp5wHU La Biance- Alles komt weer goed 55.300 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 december 2009 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sage Sage, geboren in 1983 in Rotterdam. Onderstaand nummer komt van de mixtape: "God is een Vrouw" Van God weten het niet zeker, maar Sage is absoluut zeer vrouwelijk. In de onderstaande gangrap ript ze de mike werkelijk uit elkaar (tweede rapper is Sage). Harde tekst. "Ik heb een status, Die hoog aan de hemel reikt, Ik breng het zo ziek, Als een ho, Die haar benen spreidt." http://www.youtube.com/watch?v=D6l-lSR0GNI 10 vingers in de lucht - Excellent, Sage, Negativ, Goldy, Presto, Lance, Poison Ivy, Bizz Banascus, C-Ronic & Kimo (22.000 hits) uitgebracht in 2006 |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sage (1984) Sage, echte naam Mika uit Den haag. In het onderstaande nummer met de Vlaamse rapper Baz. Die rapt een beetje stroef, als producer is hij van meer waarde. http://www.statemagazine.nl/forum.ph...icleid%5D=2308 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 december 2009 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je wordt sloppy, eberhard. is de straat nog wel met je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tifen Tifen Huchet, geboren in 1984, woonachtig in Utrecht en rapt al weer een tijdje. Als ze echt op niveau wil komen mag het allemaal véél brutaler; De looks, de beats, en vooral de teksten. Nu is het een beetje teveel keurige-meisjes-rap. Maar daar zal ongetwijfeld ook een markt voor zijn. Toch respect dat ze het podium opstapt. "Als goser was ik minder in het oog gesprongen, Maar geef toe, Je had me toch wel dope gevonden." "Ik eet geen kreeft, Ik zit nog op krab." http://www.youtube.com/watch?v=IJUS7-xo-3k Tifen op "B-CONNECTED" in de Melkweg - 2005 (1176 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Shanna Weer zo'n ernstig geval van die typische Randstad R&B, héél veel melodie en gevoelige open en directe teksten. Een stijl die vanaf 2004 enorm populair werd in vooral Holland. Shanna rapt deze plaat heel aardig in trouwens. "Foto's vervagen van de momenten toen we samen waren samen lachend, samen huilend, samen gingen we uit elkaar maar of we vrienden kunnen blijven, dat is de vraag diep vanbinnen wil ik het wel, maar is dit verstandig, want dingen zijn veranderd en ik kan je niet loslaten, ik wil je vasthouden in mijn armen alles wat we opbouwden, draaide om vertrouwen en het stortte in elkaar zoals de Twin Towers het spijt me schat, ik wil het overdoen ik mis de smaak van je lippen, want die is ozo zoet ik zal nooit vergeten, wat je tegen me zei ik van jou en jij van mij, en dat is hoe het blijft teer op de momenten toen ik bij je was en de gevoelens schat, wat je bij me brachten ik zal van je houden, wat er ook gebeurd je bent de regenboog, die mijn leven kleurt en het spijt me voor alles, en weet dat ik je mis maar nu is het te laat omdat het al over is. Ik heb gevoelens die me grijpen, heb gevoelens met de tijd en ik leef voor je, maar je bent nu weg, ik heb spijt wil dat je bij me blijft, hoe heb je dit kunnen bedenken me hart is door de liefde nu volledig buiten werking ik bleef hopen want ik zal op je wachten totdat de tijd me leert dat ik toch verder moet op kracht totdat het leven verzacht, en tijden zullen keren geef me een kans, ik heb een hoop om nog te leren ik lees de teksten die je voor mij geschreven hebt tranen als water, want alles wat we hadden voelde echt ik heb geen engel op mijn schouder, een duivel zeker je kan er niks aan doen, want hij moest mijn hart toch breken ik kijk vooruit want ik kijk niet naar beneden ik heb fouten gemaakt, maar je nam zo snel benen ik kom niet smeken, ook al ben ik er wel echt kapot van mijn hart zet ik op slot dan, want dit was vast het lot." http://www.youtube.com/watch?v=S-5rcQDW82M Piris182 Ft Shanna - Ik haat wie je bent, ik mis wie je was (39.000 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tifen Nog wat materiaal van een live optreden van Tifen. http://www.youtube.com/watch?v=TrnlyNEhq_8 ThickShag & Tifen (849 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 december 2009 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Poisen Ivy Vier Hollandse hoeren die ze heel hard gooien in deze clip uit 2006. Uit de roemruchte hiphop-film Bolletjes Blues. Oa Nina, Goldy, Negativ, Sugacane, Mark Dakriet, Kimo en Mr Probz. "Stiekum fantaseer je, Hoe ik mijn blaas op je leeg" http://www.youtube.com/watch?v=i7Zx3TZvExg Bolletjes Blues (97.000 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 december 2009 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leefloon voor vandaag is weer dubbel en dik verdiend, Eber.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Rosa Anna Haar mannetje afgepakt door Anouk (die ja), maar RA blijft gewoon doorspitten. http://www.youtube.com/watch?v=Vd66jjVauM8 Rosa Ana - Samen Alleen (2900 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en dan durven ze beweren dat de nederlandse taal niet geschikt is voor mooie liedteksten
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval zéér geschikt voor hele rechte en harde teksten. Voor de fijnproevers: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En weer geeft Lay Dkillah jou die harde agressieve stijl. Als man heb je maar te luisteren naar deze compromisloze en assertieve nymphomane. Niet dat veel van haar mannelijke fans dat heel erg zullen vinden trouwens. Deze dame weet wat haar volgers willen. Haar gebod is hun wens. Meer bitch, meer bok d'r op. "Het kan me niet schelen, hoe je over mij denkt." "Ik ben Lay Dkillah, En ik heb schijt." "Elke vrouw is een bitch, Maar niet elke bitch, is een vrouw." http://www.youtube.com/watch?v=zrnQFcBkvX4 LaY-DKiLLaH - Dan ben ik die Bitch (3400 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 december 2009 om 16:58. |
![]() |
![]() |