![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me niet inbeelden verliefd te worden op iemand die naar de hemel zou gaan.
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() De hemel? Dat leugentje dat gebruikt wordt om mensen te laten denken dat het na de dood beter wordt, en dat alles hier gepermitteerd is? De ultieme klucht en tegelijk slim gezien (en zeer misleidend): niemand is ooit teruggekeerd uit de dood om het tegendeel te beweren. Handig.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 11 december 2009 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het gaat om of jij hier op aarde de de harde feiten neemt zoals ze zijn of niet. Schijnt de zon in de morgen? Ben jij een mens? Ben jij: 1,- geschapen naar de beeld van je Schepper (de enige waarheid - immers, jij heb jezelf niet gecreëerd) of 2,- ben jij een slappe aftreksel van een aap of een reincarnatie van een olifant of iets anders in die richting? Kortom can you handle the truth? Zonee, dan zul jij hoe dan ook in de problemen komen, ongeacht het soort levensbeschouwing dat je lief erop na houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() Rikbe = Jood?
Deze "slapende Jezus" verhaal komt rechtstreeks uit de Talmoed (Toledot Yeshu e.a.) Niet vergeten dat 'Assepoester' op de bijbel geïnspireerd/gebaseerd is en niet andersom ![]() . Laatst gewijzigd door Bertie : 11 december 2009 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een contradictio in terminis als uitgangspunt nemen lijkt me geen goed idee. Laatst gewijzigd door Bertie : 11 december 2009 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan een geëvolueerde aap zijn en dat beseffen,
of je kan een minder geëvolueerde aap zijn en het niet beseffen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.voorbeginners.info/egypte/horus.htm En ik ben ook geen Egyptenaar.
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, ik zal het anders zeggen: ik ben een geëvolueerde aap omdat ik niet in sprookjes geloof.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 12 december 2009 om 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met lesbiennes kun je leuke feestjes bouwen, met pilaarbijters niet. Lijkt me inderdaad een stuk gezelliger.Tja, stel dat mijn kat een koe was, kon ik haar melken achter de stoof.
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar ik ook heen ga, 't zal daar beter zijn dan hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Gouverneur
|
![]() De beste gasten waar ik als student het liefst mee uit ging waren homo's, die probeerden tenminste niet den gansen avond om u te versieren, en ge kon er een goe boompke mee opzetten over de esthetische kwaliteiten van het aanwezige manvolk. De Lesbiennes waren ook gewoonlijk goed voor een portie lol, omdat ze zich goed op hun gemak voelden met mede-vrouwen en ze gesprekken over de esthetische kwaliteiten van het aanwezige manvolk hilarisch goed in de grond wisten te boren.
Ik kan me niet voorstellen dan een liefhebbende god deze fantastische mensen uit de hemel zou weren. Homofilie bestaat ook in het dierenrijk. Zijn die ook tot de hel verdoemd ?
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je ontweek trouwens de vraag. De truth? niet voor jou.
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jullie godsdienst extremisten denken goed te zijn in het in stand houden van rookgordijnen. Die hemel, die kan je hebben. Als gij in zo iets onnozel wil geloven, dat moet gij weten. Daar kom ik niet in tussen. Net zo min als het mij één moer kan schelen mocht gij geloven dat ge uwen pis kunt ophouden voor 24 uur en naar de hemel gaan tegelijk. Het gaat natuurlijk om de volgende bullshit die uw leer verspreidt: Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |