![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals die Nederlander die 'toevallig' bijna op de koningin inreed omdat hij 'zin had op iemand in te rijden' zeker. Goed dat je die schijnlogica effe weerlegd hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berlusconi is een oudere man, dus de dader zal wel een jongere vrouw geweest zijn.
Berlusconi is 'rechts' dus de dader moet hem wel een slag verkocht hebben 'omdat' hij rechts is. Berlusconi heeft een maatpak aan, dus de dader moet wel maatpakken haten. Bewijzen? alé dat zie je toch zo ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 december 2009 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() replica's van de dom van milaan schieten de hoogte in
![]() http://www.gelderlander.nl/algemeen/...Berlusconi.ece
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 15 december 2009 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het niet klakkeloos willen aanvaarden van die waarheid die sommigen in pacht hebben getuigt van naïviteit. Spijtig dat déze waarheden nog niet in de eindtermen zijn opgenomen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Zeg dat eens tegen Rob Verreycken.
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]()
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Les excuses sont faites pour s’en servir...
![]() |
![]() |
#155 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() I.v.m. Rob Verreycken: het is veelzeggend als de voogdij van de kinderen aan de vader wordt toevertrouwd en de moeder van de rechter maar een zéér beperkt bezoekrecht krijgt.
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die uitdrukking bekt niet in het Nederlands.
![]()
![]() |
#158 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Rechts of links speelt in deze geen rol, dat is reeds passé! Het gaat gewoon om systeemkrachten, beheersploegen als het ware die elkaar afwisselen. Berlusconi is een misdadiger waarvan ik niet begrijp dat rechts hem blijft steunen: hoerenloper die zijn huwelijk kapot maakt (fatsoenlijk rechts voor het gezin dus), onderhoudt nauwe contacten met de maffia (fatsoenlijk rechts die harde aanpak van criminaliteit wil dus), zet drie kwart van de Italiaanse media naar zijn hand met stompzinnigheden en gekleurde informatie die zijn belangen dient (fatsoenlijk rechts met ethische hoogstaandheid en dat voorbijgaat aan de materiële belangenstrijd van links dus). Berlusconi z'n bende heeft trouwens flink gerecruteerd in de P2-loge van Licio Gelli. Als ik moet kiezen tussen Berlusconi, of een communistische partizaan die dat regime wil vernietigen, dan kies ik voor de laatste.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 16 december 2009 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ontken ik dat Berlusconi een corrupte manipulator is met een, op z'n minst gezegd, zeer dubieuze huwelijksmoraal? Uiteraard niet. Het is daarenboven ook nog eens een logebroeder en die zijn per definitie nu eenmaal niet te vertrouwen. De tijd dat er logebroeders waren waar ik nog ideologische raakvlakken mee had zijn al een hele tijd geleden.
Maar wat wel het geval is, is dat ik nog liever een Berlusconi heb dan zijn links alternatief, dat even corrupt is en daarenboven nog links ook. En dan kan je gerust blijven herhalen dat links/rechts passé is, Berlusconi staat nog steeds dichter bij mij dan een communistische partizaan (twee centimeter op de lengte van een lichtjaar is dan wel niet veel, het is iets). Niet vergeten dat Berlusconi véél toleranter zal zijn naar activiteiten van radicaal-rechtse groeperingen dan een links alternatief dat ooit zou zijn. En dat is hetgene wat telt. Voor dezelfde redenen zou ik ook een Vlaams Belang/N-VA/CD&V-regering verkiezen boven een SP.a/PVDA/Groen!-regering. Bij die eerste zouden radicaal-rechtsen immers de ruimte hebben die radicaal-linksen zouden hebben bij die tweede. Als ik moet kiezen, zal ik kiezen voor die kant die (bewust of onbewust) radicaal-rechts de meest mogelijkheden biedt. En hoe revolutionair of systeemvijandig ook, de linkerkant zal rechts geen centimeter ruimte bieden. Je mag dan nog zoveel zeggen "links en rechts zijn voorbijgestreefd", voor de linkerkant telt dat immers nog steeds niet.
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Moet ik nu ook gauw wat fotootjes gaan plaatsen over de misdaden van de bolsjevieken? Gaan we het eens hebben over de slachtpartij in Kronstadt in maart 1921 of de brutale onderdrukking van de Oekraïense boerenbeweging van Nestor Makhno door uw idool Trotski. En ja, dankzij Pinochet is Chili nu het meest welvarende land van Latijns-Amerika. Het Bruto Nationaal product per inwoner is er veel groter dan in de omringende landen. |
![]() |
![]() |