Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2010, 07:25   #141
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Stel u niet aan.
ach multicul zeveraar, is mijn tekst doorspekt met een paar plastische woordjes, probeer toch maar eens te antwoorden, dat verrijkt het gesprek
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 10:29   #142
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat kan mij nu echt geen bomschelen met wele slunsen die mensen rond hun lijf willen rondlopen. Maar ga mij toch niet zeggen dat die mensen zich integreren, bezig zijn met onze cultuur te verrijken als zij staan te eisen dan onze maatschappij quasi moet regresseren naar dat middeleeuws niveau ?
Dus jij vind dat moslimgedoe het summum van modernisme ?

Ik zie het al helemaal voor mij:
'smorgens opstaan met mijn gat naar mekka liggen, gebedje voor het werk
smiddags een droge boterham, of liefst niets, want ik ben aan het vasten
gans de dag rondlopen met die voddekledij
savonds als het donker is, lekker hypocriet, buikje dikstampen met hallal vlees

ik zeg u dat we nog voor ons eigen belgen niet zouden tolereren dat ze gemaskerd de bank binnengaan, en die mensen willen hier overal rondlopen met dat masker ??

Eerst zeg je het kan mij geen bomschelen en daarna som je een hele reeks van wat ik denk uw eigen ergernissen jegens moslims op.

Waarom iemand steeds een hele groep mensen moet veroordelen om wie of wat ze zijn is mij een raadsel.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 11:51   #143
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Eerst zeg je het kan mij geen bomschelen en daarna som je een hele reeks van wat ik denk uw eigen ergernissen jegens moslims op.

Waarom iemand steeds een hele groep mensen moet veroordelen om wie of wat ze zijn is mij een raadsel.
ik veroordeel niemand, ik kom op voor de rechten van de moslimvrouwen, ik wil ze vrolijk zien rondhuppelen, ipv die schichtige schimmen.

ik wil het wetenschappelijk debat, het tijdperk waar we dingen doen voor de religie en dit laten primeren op het werk van andere mensen is allang voorbij.
Dus als je zelf wilt rondhuppelen in een bepaalde kledij is dat uberhaupt geen probleem, maar als je EIST van ANDERE mensen dat ze zich op een bepaald emanier gaan gedragen: eisen dat je hallal vlees krijgt die feitelijk erop neerkomt dat een iman zijn zakken zit te vullen op het vlees die consumeerd wordt, eisen dat er nachtwinkels zijn wars op onze regels van openingsuren wars vanalle hygiene normen en kwaliteitsnormen etiketteringsnormen en informatiseringsnormen die we in hedendaagse winkels vinden, eisen dat mensen elke dag 30' luisteren naar uw liedjes die schallen van de minaretten, eisen dat uw vrouwen als schichtige schimmen en verziekt ongelukkig en onderdrukt hier rondhuppelen, etc

Stel dat wij nog altijd de kerk zouden volgen ?
dan zou Durex geneen condoom verkopen, en apotheken nooit de pil.

dan is het aards paradijs een soort ET landing op de aarde, waar die ET gans die omgeving geschapen heeft. En stel u voor, die vrouw naar zijn evenbeeld en de man uit de rib van de vrouw. Genetic engineering avant la lettre dus.

dan zou de wereld plat zijn, draait de maan twee cirkels die op elkaar schuiven , is de zon een soort licht met dimmer.

Lees maar verder uw sprookjes.

Laatst gewijzigd door brother paul : 12 januari 2010 om 12:06.
Oud 12 januari 2010, 12:05   #144
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik veroordeel niemand, ik kom op voor de rechten van de moslimvrouwen, ik wil ze vrolijk zien rondhuppelen, ipv die schichtige schimmen.
Maar laat ze daar toch zelf over beslissen.

Femke Halsema zegt het eigenlijk wel mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=xa-4YH5k_d8
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2010, 12:08   #145
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar laat ze daar toch zelf over beslissen.

Femke Halsema zegt het eigenlijk wel mooi:
http://www.youtube.com/watch?v=xa-4YH5k_d8
Er zijn hier toch een pak mensen die oude regels niet kennen:

je mag niet gemaskerd of gesluierd een bank binnen.
je mag niet hoofdeksel, hoed, pet , muts in de kerk zitten
je mag niet met muts of pet in de rechtbank zitten
je mag niet met muts of pet op de schoolbanken

en onder de mom van de multicul antidiscriminatie gaan we dat wel doen ?
Oud 12 januari 2010, 12:27   #146
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn hier toch een pak mensen die oude regels niet kennen:

je mag niet gemaskerd of gesluierd een bank binnen.
je mag niet hoofdeksel, hoed, pet , muts in de kerk zitten
je mag niet met muts of pet in de rechtbank zitten
je mag niet met muts of pet op de schoolbanken

en onder de mom van de multicul antidiscriminatie gaan we dat wel doen ?
Tot een tijdje terug waren vrouwen en meisjes verplicht om in de kerk een hofddeksel te dragen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 12 januari 2010, 12:33   #147
Wisord
Banneling

Standaard

[quote][/maar als je EIST van ANDERE mensen dat ze zich op een bepaald emanier gaan gedragen: eisen dat je hallal vlees krijgt die feitelijk erop neerkomt dat een iman zijn zakken zit te vullen op het vlees die consumeerd wordt, eisen dat er nachtwinkels zijn wars op onze regels van openingsuren wars vanalle hygiene normen en kwaliteitsnormen etiketteringsnormen en informatiseringsnormen die we in hedendaagse winkels vinden, eisen dat mensen elke dag 30' luisteren naar uw liedjes die schallen van de minaretten, eisen dat uw vrouwen als schichtige schimmen en verziekt ongelukkig en onderdrukt hier rondhuppelen, etc

QUOTE]

Blijkbaar eis jij dat ze hun cultuur verwerpen... ok dat het fundimentalisme eruit moet maar in jou ogen zijn het allemaal fundis.

Btw halalvlees is goedkoper dan ons vlees.. en dat moslimvrouwen allemaal schichtige schimmen zijn ??? Je veralgemeent en stigmatiseerd weer.

Je maakt van heel deze cultuur een karikatuur.

Laatst gewijzigd door Wisord : 12 januari 2010 om 12:41.
Oud 12 januari 2010, 12:46   #148
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar eis jij dat ze hun cultuur verwerpen... ok dat het fundimentalisme eruit moet maar in jou ogen zijn het allemaal fundis.

Btw halalvlees is goedkoper dan ons vlees.. en dat moslimvrouwen allemaal schichtige schimmen zijn ??? Je veralgemeent en stigmatiseerd weer.

Je maakt van heel deze cultuur een karikatuur.

Stel dat wij nog altijd de kerk zouden volgen ?
dan zou Durex geneen condoom verkopen, en apotheken nooit de pil.

dan is het aards paradijs een soort ET landing op de aarde, waar die ET gans die omgeving geschapen heeft. En stel u voor, die vrouw naar zijn evenbeeld en de man uit de rib van de vrouw. Genetic engineering avant la lettre dus.

dan zou de wereld plat zijn, draait de maan twee cirkels die op elkaar schuiven , is de zon een soort licht met dimmer.

Lees maar verder uw sprookjes.
Bewijs mij dat de iman zijn zakken niet vult aan het hallal vlees.
Wat als er via deze slachtprocedure blijkt ziektes overgezet te worden, en op wetenschappelijke manier een correctie moet ingevoerd worden ? Hoe gaan we dat uitleggen aan die mensen, dat onze normen niet gaan over 'geloven dat het goed is' maar 'meten dat het goed is' dat het niet de 'heilige geest en de zegen van de iman' is die zijn werk doet, maar de 'kwaliteit van werken' dat het niet nodig is om een 'iman aan te stellen' om zoiets te controleren, maar dat dit kan net zoals onze controles door inspecteurs uitgevoerd worden, door eenvoudige kwaliteitscontroles en inspectie ? Waar is hun wetenschappelijkheid ?? Waar is de wetenschappelijke studie dat die hallal procedure nodig is, dat er een priester het vlees zegent met gewijd water om het goed te maken ??? Moeten we nu echt in een efficiente maatschappij ons gaan bezighouden met multicul normeringen te gaan opleggen aan slachthuizen? Ik denk echt wel dat we slimmer zijn dat dat, en dat geneen wetenschapper dit kan goedkeuren.

Bewijs mij dat die traditionele klederdracht komt vanuit de wens van de vrouw zelf, en niet onder druk is van het geloof. Ik denk ook hier dat er geneen menswetenschapper, socioloog of psycholoog kan goedkeuren dat mensen onder druk worden gezet om iets te doen, zodat ze voor de rest van hun leven gedeprimeerd geraken. Dat ze vanuit hun geloof sterven naar een goeie 'vrouw zijn' kan uiteraard niet tegengewerkt worden. maar wat is die normering van goed, en is die compatibel met onze westerse wetten ? Zit er geen discriminatie ingebouwd in dat geloof ? Heeft de vrouw niet het recht te weten dat zij in Belgie in principe dezelfde rechten heeft dan de man ? Dat zij in principe op de erfenisladder knal dezelfde rechten heeft ? Dat zij juridisch in een echtscheiding identiek dezelfde rechten heeft ?
Bewijs mij dat de rechten gerespecteerd worden zoals ingeschreven in ons grondrecht...
Oud 12 januari 2010, 12:54   #149
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Bewijs mij dat de iman zijn zakken niet vult aan het hallal vlees.
Wat als er via deze slachtprocedure blijkt ziektes overgezet te worden, en op wetenschappelijke manier een correctie moet ingevoerd worden ? Hoe gaan we dat uitleggen aan die mensen, dat onze normen niet gaan over 'geloven dat het goed is' maar 'meten dat het goed is' dat het niet de 'heilige geest en de zegen van de iman' is die zijn werk doet, maar de 'kwaliteit van werken' dat het niet nodig is om een 'iman aan te stellen' om zoiets te controleren, maar dat dit kan net zoals onze controles door inspecteurs uitgevoerd worden, door eenvoudige kwaliteitscontroles en inspectie ? Waar is hun wetenschappelijkheid ?? Waar is de wetenschappelijke studie dat die hallal procedure nodig is, dat er een priester het vlees zegent met gewijd water om het goed te maken ??? Moeten we nu echt in een efficiente maatschappij ons gaan bezighouden met multicul normeringen te gaan opleggen aan slachthuizen? Ik denk echt wel dat we slimmer zijn dat dat, en dat geneen wetenschapper dit kan goedkeuren.

Bewijs mij dat die traditionele klederdracht komt vanuit de wens van de vrouw zelf, en niet onder druk is van het geloof. Ik denk ook hier dat er geneen menswetenschapper, socioloog of psycholoog kan goedkeuren dat mensen onder druk worden gezet om iets te doen, zodat ze voor de rest van hun leven gedeprimeerd geraken. Dat ze vanuit hun geloof sterven naar een goeie 'vrouw zijn' kan uiteraard niet tegengewerkt worden. maar wat is die normering van goed, en is die compatibel met onze westerse wetten ? Zit er geen discriminatie ingebouwd in dat geloof ? Heeft de vrouw niet het recht te weten dat zij in Belgie in principe dezelfde rechten heeft dan de man ? Dat zij in principe op de erfenisladder knal dezelfde rechten heeft ? Dat zij juridisch in een echtscheiding identiek dezelfde rechten heeft ?
Bewijs mij dat de rechten gerespecteerd worden zoals ingeschreven in ons grondrecht...

Heel uwen uitleg zijn veronderstellingen , waarom zou ik het tegendeel moeten bewijzen. Btw ziektes bij beesten ?? Hallo wat gebeurt er hier in west europa bijna elk jaar ??

Bewijs eerst uw veronderstellingen eens , met enige realiteitszin.
Oud 12 januari 2010, 14:01   #150
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel uwen uitleg zijn veronderstellingen , waarom zou ik het tegendeel moeten bewijzen. Btw ziektes bij beesten ?? Hallo wat gebeurt er hier in west europa bijna elk jaar ??

Bewijs eerst uw veronderstellingen eens , met enige realiteitszin.
Kijk, de normen die slachthuizen opgelegd krijgen ivm hygiene, zijn normen die ingegeven worden vanuit de kwaliteitsproblemen die ontdekt worden in de produktie van vlees. De westerse schaalvergroting gecombineerd met de problemen die af en toe ontstaan in de praktijk hebben die normen helpen bouwen.

Elke uitbraak van ziekte, leidt dus tot het eventueel in gang schieten van een systeem. Ik kan u garanderen dat al die ziektes bij de moslimgeitjes en schaapjes weelig tieren, maar dat die mensen langs geen kanten weten dat ze ziek zijn, en in het ergste geval hun zieke dieren opeten, bij gebrek aan controle; Maar inderdaad de schaal van productie van vlees in de artisanale maatschappij heeft niet dezelfde problemen als in onze maatschappij. Dat is echt wel 'organisatie' leer, en heeft dus niets met geloof te maken.

Dus hoe kun je ook maar denken dat iemand in een bedoeine stam kon dromen over de toekomst waar slachthuizen met automatisatie en hoge mate van efficientie en seriewerk, er zouden in slagen om duizend geitjes per dag dood te doen... EN dit op een hygienische manier, met controle op ziektes, en alle problemen die ze ooit maar tegenkomen... Ik denk niet dat mohammed ooit IBS, HIV, paramyxo, pokken, parvo etc gehoord heeft. Ik denk ook niet dat die cursus virologie bestond. Laat staan de testenom ze te onderzoeken etc.

Dus maak u nu echt niet belachelijk met te eisen dat een maatschappij regresseert naar de middeleeuwen onder de mom van, ons geloof si en la. En vooral, en daar gaat de discussie over, leg die regels zeker niet op aan een maatschappij die bewezen heeft dat ze de problemen op de huidige manier perfect onder controle kan hebben.

Laatst gewijzigd door brother paul : 12 januari 2010 om 14:02.
Oud 12 januari 2010, 19:41   #151
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, de normen die slachthuizen opgelegd krijgen ivm hygiene, zijn normen die ingegeven worden vanuit de kwaliteitsproblemen die ontdekt worden in de produktie van vlees. De westerse schaalvergroting gecombineerd met de problemen die af en toe ontstaan in de praktijk hebben die normen helpen bouwen.

Elke uitbraak van ziekte, leidt dus tot het eventueel in gang schieten van een systeem. Ik kan u garanderen dat al die ziektes bij de moslimgeitjes en schaapjes weelig tieren, maar dat die mensen langs geen kanten weten dat ze ziek zijn, en in het ergste geval hun zieke dieren opeten, bij gebrek aan controle; Maar inderdaad de schaal van productie van vlees in de artisanale maatschappij heeft niet dezelfde problemen als in onze maatschappij. Dat is echt wel 'organisatie' leer, en heeft dus niets met geloof te maken.

Dus hoe kun je ook maar denken dat iemand in een bedoeine stam kon dromen over de toekomst waar slachthuizen met automatisatie en hoge mate van efficientie en seriewerk, er zouden in slagen om duizend geitjes per dag dood te doen... EN dit op een hygienische manier, met controle op ziektes, en alle problemen die ze ooit maar tegenkomen... Ik denk niet dat mohammed ooit IBS, HIV, paramyxo, pokken, parvo etc gehoord heeft. Ik denk ook niet dat die cursus virologie bestond. Laat staan de testenom ze te onderzoeken etc.

Dus maak u nu echt niet belachelijk met te eisen dat een maatschappij regresseert naar de middeleeuwen onder de mom van, ons geloof si en la. En vooral, en daar gaat de discussie over, leg die regels zeker niet op aan een maatschappij die bewezen heeft dat ze de problemen op de huidige manier perfect onder controle kan hebben.

Dus m.a.w leeft de moslimgemeenschap hier in de middeleeuwen???

Laatst gewijzigd door Wisord : 12 januari 2010 om 19:42.
Oud 12 januari 2010, 21:09   #152
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus m.a.w leeft de moslimgemeenschap hier in de middeleeuwen???
Als je een middeleeuws boekje als leidraad begint te nemen, zonder ook maar enige moderne annotatie en als je eist dat uw vrouw als een moeke maria hier ronddwarrelt heb je ze toch niet helemaal op een rijtje inderdaad.

Nogmaals als dresscode, of als modeaccessoire zie ik er geen graten in, als symbool van de religie zo dominant rondlopen, is alsof je elke mannelijke christen ziet rondlopen in een jezuschristus-aan-het-kruis-outfit (weetwel; lenddoekje, doornenkroontje,en gaatjes in de palmen) of elke vrouwelijke christen in een nonnenpakje met mariamagdalena aureooltje.

We vissen onze zee leeg, maar waar bestaat die kerkelijke verplichting om elke vrijdag vis te eten... Dat is gewoon ecologisch onverantwoord... Er bestaan voor moderne westerse mensen geen kerkelijke of religieuse verplichtingen meer. Het religieuse houdt zich bezig met de gezondheid van uw geest, en houdt dus afstand van wat uw lichaam, uw werk of uw collega's moeten doen. Uiteraard kun je religieus geinspireerd proberen een goed mens te zijn. Maar daarvoor heb je geen nonnekleedje nodig, daarvoor moet je geen kruisje dragen, daarvoor moet je niet hypocriet naar een nachtwinkel gaan bikken,

Eerlijk, wij hebben allemaal die tijd niet om ons bezig te houden met religieuse waanbeelden. Wij proberen allemaal onze economie in gang te houden. Verspil uw tijd niet aan die religieuse fetisjisme, met symboliek die feitelijk als een masker van uw gezicht valt, als je dan toch hypocriet zit te roken, boefen en poepen als het donker wordt.

Dus ja, je moet daar inderdaad niet voor eisen dat europa zijn structuren begint aan te passen. Multicultureel wil zeggen dat je het beste van de twee werelden wilt, maar niet het dominanste deel van een bepaalde wereld ? Als fajita's lekker zijn, dan gaan ze zo de wereld veroveren, en desnoods meer verkopen dan pizza's, en dit zal het produkt zelf uitmaken,d aar ga je geen godsdienst voor nodig hebben. En zo moet je de competitie van ideeen zien, de beste dingen zullen wel overwaaien. Maar je moet niet ambieren om dingen vanuit een religie, zonder wetenschappelijke onderbouwing in te bakken in een maatschappij, dat is echt weer economisch, ecologisch, organisatorisch dikke zever.
Oud 16 januari 2010, 14:50   #153
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Jaani?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Toch wel, want dat geloof is een kwestie van intieme overtuiging. Vrije wil is een voorwaarde van geloof, ja het zijn zelfs de theologen die de vrije wil hebben uitgevonden om het geloof enerzijds en de zonde anderzijds eerst mogelijk te maken!

Haha, dat is hier de redevoering over de onschuld van Helena, een klassieker van de sofisten: ofwel volgde Helena Paris uit vrije wil en dan was dit uit liefde, en tegen de liefde zijn zelfs de goden niet opgewassen, ofwel werd Helena onder dwang meegevoerd. In beide gevallen is ze onschuldig!

Welk protest? Je bedoelt uit een zoektoch naar identiteit? Dat is iets anders dan protest.

Wat zijn vestimentaire redenen? Vestimentair verwijst naar een middel (kleding), niet naar een doel.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 14:51   #154
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Jaani?

Citaat:
Misschien hebben we te maken met een realistisch biologisch denken, wars van politiek correcte taboes? Je moet mij de eerste vrouw die wild wordt van mannenhaar nog voorstellen!

Uiteraard behoren die toe aan zichzelf. Dat zegt de Koran ook. Maar ze mag die wel laten zien aan haar man, edoch liefst niet aan jan en alleman.

Dat doet ze ook. Het is aan de vrouw om in eer en geweten te bepalen wat voor haar zedige kledij is. Dat doe ze ook, gezien de grote diversiteit aan islamitische hoofddeksels (bandana, haïk, hijab, mleia, ...).
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 16 januari 2010 om 14:51.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 15:23   #155
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot een tijdje terug waren vrouwen en meisjes verplicht om in de kerk een hofddeksel te dragen.
Wat een immens verschil is met de verplichting om overal in het openbaar een hoofddeksel te dragen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 17:33   #156
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaani?
Zegt u het maar, Kallikles?
Oud 16 januari 2010, 17:34   #157
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wat een immens verschil is met de verplichting om overal in het openbaar een hoofddeksel te dragen.
Waar pleit ik ervoor om overal in het openbaar een hoofddeksel te verplichten?
Oud 16 januari 2010, 17:44   #158
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar pleit ik ervoor om overal in het openbaar een hoofddeksel te verplichten?
Waar zeg ik dat u daarvoor zou pleiten?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 17:45   #159
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat u daarvoor zou pleiten?
Wat is dan de relevantie van uw opmerking?
Oud 16 januari 2010, 23:53   #160
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
1) zelfs ons koningshuis draagt nog steeds een hoofddoek in de kerk, of toch minstens een hoed (wat is het verschil?) er buiten.

Onze over- en grootmoeders liepen ook steeds met het hoofd bedekt, ook in eigenste Vlaanderen, al was het maar een schouderdoek die ze over het hoofd drapeerden...
Kijk nu nog naar de katholieke(!) plattelandsbevolking van Bulgarije, Roemenië, de orthodoxe Grieken of Russen of Slaven: nochtans lid van de EU!

Vergeet ook de 'moslims' niet in b.v. Istanboel of Marrakech die niks meer dragen en moderner rond lopen dan onze pseudo-trutten in Antwerpen op de Meir...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be