![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat deed Leterme op tv toen ze hem dit voorschotelde?
Juist ja, het was de schuld van de rechter. Flauwe vent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Velen kiezen noodgedwongen tussen " de pest en de cholera ". Ik kies dan nog liever blanco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 500€ mag dan wel veel geld lijken nu, maar vergeet niet, die mensen moeten daar later ons pensioen wel van betalen!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 maart 2010 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() Goed nieuws! Asielaanvraag wordt gemakkelijker.
Vermits er geen bewijzen meer nodig zijn, ga ik mijn kans zelf eens wagen.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 12 maart 2010 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk land stelt u voor? Ik ben ook op zoek
![]()
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pak Canada, daar vragen ze bvb 25K landingsrecht. Vind ik trouwens perfect te verdedigen, als je nu ipv die sociale randdebielen daar een economist zou op zetten, gezien Belgie zo populair is, vraag je een landingsrecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn vriendin wil Zuid-Frankrijk of Spanje. Ik twijfel. Door de economische crisis is Griekenland ook aantrekkelijk aan 't worden.