![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet? | |||
natuurlijk, marokkanen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 93,33% |
neen. autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is ie weer, de provinciaalse reflex. Totaal onveilig omdat er iemand gepopt wordt? De realiteit is dat Brussel de grootste bevolkingsaanwas kent van Belgie, het hoogste geboortecijfer, de laagste gemiddelde leeftijd, de meeste banen, de best betaalde banen, de duurste vierkantemeterprijzen, 60 metrostations, etc etc, Echt iets anders dus als een strontvervelende ambitieloze linkse studentenstad, als Utrecht. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 maart 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() typisch, beschuldigingen uiten maar de nooit kunnen staven. tja, ik had ook niet anders verwacht van jou.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u was zou ik vooral niet op het 'eigen volk' wachten. Voordat die in actie komen... We zagen het toen onlangs hun leider Dewinter door de Brusselse politie werd mishandeld. Het bleef rustig in de straten (Het zou de mocro's niet zijn overkomen, en terecht) , en druk in de winkels. Zolang er nog bier uit de tap vloeit, de royale uitkeringen nog maandelijks binnenvloeien, en de eigen Vlaamse tv de zelfgenoegzaamheid mediaal projecteert op witte verkavelaar, pakt de gemiddelde Vlaming nog eens een zak chips uit de kast en gaat tevreden naar bed. Te lui om in actie te komen te lui om zich voort te planten, te lui voor een opstand, zelfs in geval van een ernstige crisis. Tegelijkertijd is de witte Vlaming behalve op het platteland overal in de minderheid geraakt of zal zij binnen tien jaar een minderheid zijn. In Brussel, in alle grote en middelgrote Vlaamse binnensteden, in de Rand om Brussel, aan de Kust, en in de grensstreek met Nederland, overal is de witte Vlaming op de vlucht geslagen, zichzelf wentelend in de fantasie van de welvaart, een gegarandeerd pensioen en het consumentisme. Het zijn de migranten die de toekomst van Brussel bepalen, het zullen ook de migranten zijn die de richting die Vlaanderen uit gaat bepalen. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik heb genoeg beschaafde pogingen gedaan met u tot een vruchtbare discussie te komen, en keer op keer vertikt u het op de kern van de zaken in te gaan. U zoekt het verder maar uit. Of zoals wijlen mijn overleden grootvader zaliger gezegd zou hebben: "ge kent me d'n bout hachele".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je vergeet dat al die best betaalde banen voor het overgrote deel NIET door Brusselaars uitgevoerd worden, maar door die "provincialen" waar jij zo op neerkijkt. Voor de rest is het een vieze grijze troosteloze berg van onaangepaste werkloze analfabeten.
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() mijn excuses aan andere posters die deze uitlatingen moeten lezen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en ik die dacht dat er volwassen discussies mogelijk waren...
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere landen (Brick) zullen hun welvaartsniveau absoluut en relatief zien stijgen. Ergo: - Het welvaartniveau zal in de EU in eerste instantie vooral relatief dalen. - Veel Vlamingen, meer dan u denkt misschien, hebben hun schaapjes aardig op het droge. - Met anderhalf kind per vrouw gemiddeld vermindert de autochtone bevolking razendsnel. - Een relatief kleine groep witte Vlamingen zal idd met lege handen achterblijven. Ik zie een miserabele groep op het platteland wonende zestigplussers over twintig jaar nog geen revolutie ontketenen. En buiten dat, tegen wie? De (jonge) migranten die dan de meerderheid zullen zijn in alle steden? Of tegen de witte bedriegers uit 'het eigen volk', die waarschijnlijk al met de noorderzon vertrokken zijn naar hun zomerhuizen in Frankrijk of de VS? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hun zogenaaamde integratieonwilligheid heb ik hier menigeen al eens met de harde werkelijkheid om de oren mogen slaan. De lijst van populairste artiesten uit het Nederlands taalgebied. 1) Yes-R 53,6 miljoen views 2) Ali-B 27,7 miljoen views 3) Nick & Simon 20,2 miljoen views 4) Sjaak 19,8 miljoen views 5) Kempi 15,5 miljoen views 6) Marco Borsato 15,1 miljoen views 7) Darrryl 13,7 miljoen views 8) Fouradi 12,9 miljoen views 9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views 10) Opposites 11,9 miljoen views 11) Sef 11,4 miljoen views 12) Dio 9,6 miljoen views 13) Brace 8,9 miljoen views 14) Soesi B 8,8 miljoen views 15) Gio 8,7 miljoen views |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik ook, totdat u stelselmatig begon te weigeren mijn vragen aan u te beantwoorden. Liever beperkt u zich tot wat nietszeggende oneliners, die verder kant noch wal raken, en is eenieder die het niet met u eens is een 'moslimhater' (sic), een 'racist', een 'xenofoob', een 'VB'er' en wat al dies meer zij. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 8 maart 2010 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |