![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je breekt hier anderstalige rechts krapuul af .. dat kan ik alleen maar toejuichen . Ik misbruik geen geschiedenis ik geef alleen de feiten weer ... karel dillen was een nazi aanhanger en het VB komt daaruit voort . Afstompend is u hier bezig te zien dit trachten te bagatelliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ze zagen hem gisteren nog geld brengen bij di Rupo en Caroline Gennez.
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2010 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zij blanco stemmen zouden gebruiken om aan de macht te blijven is dit een groot bewijs dat de stemmingen ongeldig zijn en niet democratisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wie is de vent die met hem aan 't zuipen is? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2010 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, worden de ongeldige en blanco stemmen niet toegevoegd aan de grootste partij. Het probleem is dat met de blanco of ongeldige stem gewoon geen rekening gehouden wordt.
Als men het aantal onthoudingen en het aantal blanco of ongeldige stemmen bij elke verkiezing zou toevoegen, dan zou men uitkomen op een totaal van +-15% van de Belgen (900.000 mensen) die geen keuze maken of niet erkend worden als geldig . Bij een volledig democratische logica zouden dit 15% lege zetels zijn in het parlement, de Senaat, de Raad van Ministers... Dit zal nooit gebeuren, omdat die twee vormen van stemmen wel zijn toegestaan, maar niet worden erkend als geldig. Bovendien, het feit alleen al dat men stemt, of het nu blanco of ongeldig is, houdt in dat men akkoord gaat met dit systeem... De dobbelstenen zijn vervalst. Er is de mogelijkheid van onthouding, maar deze mogelijkheid is illegaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ondermeer daarvoor dat ik het kapot wil. U weet het ook maar u wil er niets aan veranderen neem ik aan met uw blanco gestem. Je gaat je toch vroeg of laat moeten uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ventje Karel Dillen vergaat in het niets bij de grote Koning der Belgen Leopold II die zichzelf op schandalige en beestachtige wijze heeft verrijkt en "zijn bedrijf" heeft afgestaan aan het land toen de andere landen van hem genoeg begonnen te krijgen! Waarom vul je daar geen blz over? Past niet in je links multiculkraam? Ik zou Leopold II toch een stuk belangrijker persoon vinden dan een Karel Dillen! Een koning van ons land aub!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg me eens, wat had de zoon Dillen nu te zoeken bij Leon Degrelle? En dat was in 1992. Nog niet eens zo heel lang geleden dus. Leg me dat eens goed uit. En ik neem aan de vader Dillen daar niet echt tegen was. Helemaal niet zelfs. Leg me dat ook maar uit. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral gelijk met Leopold 2 , maar waarom moeten wij stilzwijgen over Karel dillen ....? Moeten we hem vergeten en vergeven ??? Waarom is het vb dan deze personen niet vergeten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het voornaamste: dat is een stuk van ons verleden! Waarom heeft jullie soort het zo moeilijk om het openhartig over het NU en HIER te hebben??? Zoveel dingen die NU gebeuren en die moeten verzwegen, "gebagatelliseerd", niet mogen besproken worden? Of lap: daar is Hitler weer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet hitler maar Karel dillen waren we over bezig , over hitler begin jij nu ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |