Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2010, 14:08   #141
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Niet in het minst. Verdraaide en gemanipuleerde waarheden ten dienste van whatever, dat is wat anders dan "geschiedenis". Ken je die van Degrelle en het Légion Wallonne? Past niet in het kraam zeker? De geschiedenis van Auschwitz is er niet om door jullie misbruikt te worden. Voor jullie is dat precies een soort passe-partout die voor alles kan gebruikt worden dat niet in jullie kraam past!
Wat na-praterij ivm het VB alhier en aldaar... zielig en afstompend.

Je breekt hier anderstalige rechts krapuul af .. dat kan ik alleen maar toejuichen . Ik misbruik geen geschiedenis ik geef alleen de feiten weer ... karel dillen was een nazi aanhanger en het VB komt daaruit voort . Afstompend is u hier bezig te zien dit trachten te bagatelliseren.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:10   #142
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hitler? Is die al niet dood?
Ze zagen hem gisteren nog geld brengen bij di Rupo en Caroline Gennez.

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2010 om 14:15.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:10   #143
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat moet niet natuurlijk, maar als je ze toch mee aan de macht houdt door blanco te stemmen kan je er toch even goed op stemmen vind ik.

Plus, ze hebben net zoals u een anti-Vlaams profiel, win win dacht ik.

Als zij blanco stemmen zouden gebruiken om aan de macht te blijven is dit een groot bewijs dat de stemmingen ongeldig zijn en niet democratisch.
Oud 23 april 2010, 14:13   #144
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet in het minst. Verdraaide en gemanipuleerde waarheden ten dienste van whatever, dat is wat anders dan "geschiedenis". Ken je die van Degrelle en het Légion Wallonne? Past niet in het kraam zeker? De geschiedenis van Auschwitz is er niet om door jullie misbruikt te worden. Voor jullie is dat precies een soort passe-partout die voor alles kan gebruikt worden om aan te vallen wat dat niet in jullie kraam past!
Wat na-praterij ivm het VB alhier en aldaar... zielig en afstompend.
Wanneer we weer kunnen vaststellen de laatste dagen wat voor een zielige hypocrisie de huidige partijen van alle slag aan het ten toon spreiden zijn... moet men het dan nog echt over het VB hebben dat in een zeer democratisch cordon sanitair zit en politiek niet eens kan meespelen?
Citaat:
Degrelle en het Légion Wallonne?
Léon Degrelle bedoel je? Die hier op de foto?:

Wie is de vent die met hem aan 't zuipen is?

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 april 2010 om 14:19.
Oud 23 april 2010, 14:14   #145
Wisord
Banneling

Standaard

In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, worden de ongeldige en blanco stemmen niet toegevoegd aan de grootste partij. Het probleem is dat met de blanco of ongeldige stem gewoon geen rekening gehouden wordt.

Als men het aantal onthoudingen en het aantal blanco of ongeldige stemmen bij elke verkiezing zou toevoegen, dan zou men uitkomen op een totaal van +-15% van de Belgen (900.000 mensen) die geen keuze maken of niet erkend worden als geldig .

Bij een volledig democratische logica zouden dit 15% lege zetels zijn in het parlement, de Senaat, de Raad van Ministers...

Dit zal nooit gebeuren, omdat die twee vormen van stemmen wel zijn toegestaan, maar niet worden erkend als geldig. Bovendien, het feit alleen al dat men stemt, of het nu blanco of ongeldig is, houdt in dat men akkoord gaat met dit systeem... De dobbelstenen zijn vervalst. Er is de mogelijkheid van onthouding, maar deze mogelijkheid is illegaal
Oud 23 april 2010, 14:14   #146
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Als zij blanco stemmen zouden gebruiken om aan de macht te blijven is dit een groot bewijs dat de stemmingen ongeldig zijn en niet democratisch.
Ja, dat Belgie geen democratie is dat weten de meeste mensen.

Het is ondermeer daarvoor dat ik het kapot wil.

U weet het ook maar u wil er niets aan veranderen neem ik aan met uw blanco gestem. Je gaat je toch vroeg of laat moeten uitspreken.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:15   #147
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Die man is duidelijk schuldig aan het drinken uit een glas!

Oh, wacht... Dat is niet eens strafbaar fil?
Oud 23 april 2010, 14:18   #148
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, worden de ongeldige en blanco stemmen niet toegevoegd aan de grootste partij. Het probleem is dat met de blanco of ongeldige stem gewoon geen rekening gehouden wordt.

Als men het aantal onthoudingen en het aantal blanco of ongeldige stemmen bij elke verkiezing zou toevoegen, dan zou men uitkomen op een totaal van +-15% van de Belgen (900.000 mensen) die geen keuze maken of niet erkend worden als geldig .

Bij een volledig democratische logica zouden dit 15% lege zetels zijn in het parlement, de Senaat, de Raad van Ministers...

Dit zal nooit gebeuren, omdat die twee vormen van stemmen wel zijn toegestaan, maar niet worden erkend als geldig. Bovendien, het feit alleen al dat men stemt, of het nu blanco of ongeldig is, houdt in dat men akkoord gaat met dit systeem... De dobbelstenen zijn vervalst. Er is de mogelijkheid van onthouding, maar deze mogelijkheid is illegaal
Dus, de CD&V dankt u vriendelijk om het anti-Vlaamse en anti-democratische systeem mee instand te houden.
Oud 23 april 2010, 14:18   #149
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je breekt hier anderstalige rechts krapuul af .. dat kan ik alleen maar toejuichen . Ik misbruik geen geschiedenis ik geef alleen de feiten weer ... karel dillen was een nazi aanhanger en het VB komt daaruit voort . Afstompend is u hier bezig te zien dit trachten te bagatelliseren.
Of dacht je dat jij hier zo'n interessante praat vertelt??? Niemand is dat hier aan het bagatelliseren: het is wat het is, punt en we mogen het niet vergeten en ontkennen enz: geen zinnig mens heeft daar problemen mee! Wat komt dat hier ganse dagen doen, met het VB erbovenop? Als straks de tomaten weer duurder worden kom je daar ook mee af of zo?
Het ventje Karel Dillen vergaat in het niets bij de grote Koning der Belgen Leopold II die zichzelf op schandalige en beestachtige wijze heeft verrijkt en "zijn bedrijf" heeft afgestaan aan het land toen de andere landen van hem genoeg begonnen te krijgen! Waarom vul je daar geen blz over? Past niet in je links multiculkraam? Ik zou Leopold II toch een stuk belangrijker persoon vinden dan een Karel Dillen! Een koning van ons land aub!!!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:19   #150
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Het probleem is hier niet dat men Auschwitz aan het banaliseren is maar dat jullie linkse zootje dat aan het misbruiken is om nog maar eens het VB enz aan te vallen alsof zij daar de verpersoonlijking van zijn ! Zo'n schrik dat meer en meer mensen beginnen door te hebben aan wie ze de huidige problemen te danken hebben, en dat is jullie enige manier om dat te counteren?
De problemen die we nu in de maatschappij kennen, wat hebben die nog met Auschwitz te maken???
Toch raar dat het VB altijd blijft roeren in een potje dat stinkt.

Zeg me eens, wat had de zoon Dillen nu te zoeken bij Leon Degrelle? En dat was in 1992. Nog niet eens zo heel lang geleden dus. Leg me dat eens goed uit.

En ik neem aan de vader Dillen daar niet echt tegen was. Helemaal niet zelfs. Leg me dat ook maar uit.

Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 14:20.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:21   #151
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Of dacht je dat jij hier zo'n interessante praat vertelt??? Niemand is dat hier aan het bagatelliseren: het is wat het is, punt en we mogen het niet vergeten en ontkennen enz: geen zinnig mens heeft daar problemen mee! Wat komt dat hier ganse dagen doen, met het VB erbovenop? Als straks de tomaten weer duurder worden kom je daar ook mee af of zo?
Het ventje Karel Dillen vergaat in het niets bij de grote Koning der Belgen Leopold II die zichzelf op schandalige en beestachtige wijze heeft verrijkt en "zijn bedrijf" heeft afgestaan aan het land toen de andere landen van hem genoeg begonnen te krijgen! Waarom vul je daar geen blz over? Past niet in je links multiculkraam? Ik zou Leopold II toch een stuk belangrijker persoon vinden dan een Karel Dillen! Een koning van ons land aub!!!

Weeral gelijk met Leopold 2 , maar waarom moeten wij stilzwijgen over Karel dillen ....? Moeten we hem vergeten en vergeven ??? Waarom is het vb dan deze personen niet vergeten ?
Oud 23 april 2010, 14:22   #152
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Die man is duidelijk schuldig aan het drinken uit een glas!

Oh, wacht... Dat is niet eens strafbaar fil?
Hier drinken ze niet, maar 't zijn wel goede vriendjes, zo te zien:
Oud 23 april 2010, 14:22   #153
BlueThunder
Banneling

Standaard

"Radicale islam ontstond uit nazipropaganda"

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...opaganda.dhtml
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2010, 14:23   #154
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus, de CD&V dankt u vriendelijk om het anti-Vlaamse en anti-democratische systeem mee instand te houden.

Waarop dan stemmen ? Tracht mij te overhalen "een deftige proteststem kan er mss door".
Oud 23 april 2010, 14:24   #155
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is er een van het VB bedoel je? Maar mijn vraag is: waarom voortdurend over de ene bezig zijn en niet over de andere? Je bent zelf weer meteen met dat spelletje bezig!
En het voornaamste: dat is een stuk van ons verleden! Waarom heeft jullie soort het zo moeilijk om het openhartig over het NU en HIER te hebben??? Zoveel dingen die NU gebeuren en die moeten verzwegen, "gebagatelliseerd", niet mogen besproken worden? Of lap: daar is Hitler weer!
Oud 23 april 2010, 14:25   #156
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
"Radicale islam ontstond uit nazipropaganda"

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...opaganda.dhtml

Weer iets bijgeleerd , deze is een nieuwe thread waardig ..!
Oud 23 april 2010, 14:26   #157
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is er een van het VB bedoel je? Maar mijn vraag is: waarom voortdurend over de ene bezig zijn en niet over de andere? Je bent zelf weer meteen met dat spelletje bezig!
En het voornaamste: dat is een stuk van ons verleden! Waarom heeft jullie soort het zo moeilijk om het openhartig over het NU en HIER te hebben??? Zoveel dingen die NU gebeuren en die moeten verzwegen, "gebagatelliseerd", niet mogen besproken worden? Of lap: daar is Hitler weer!

Niet hitler maar Karel dillen waren we over bezig , over hitler begin jij nu ...
Oud 23 april 2010, 14:28   #158
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier drinken ze niet, maar 't zijn wel goede vriendjes, zo te zien:
Ook dat is alleen maar strafbaar in een zieke geest.
Oud 23 april 2010, 14:30   #159
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Om de huidige Vlaamse politiekers die hun spelletjes spelen eens voor schut te zetten, had ik ergens al eens de vraag gesteld indien bvb 80 en meer % van de stemgerechtigden blanco zouden stemmen, wat er dan zou gebeuren. Theoretisch gezien dus. Zou men dan kunnen "een regering vormen " en doen alsof er niets aan de hand is? Nog geen antwoord op gezien dacht ik...
Oud 23 april 2010, 14:30   #160
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarop dan stemmen ? Tracht mij te overhalen "een deftige proteststem kan er mss door".
Daar voel ik me niet toe geroepen. Ik vraag me alleen af waarom mensen, als ze toch moeten stemmen, dan blanco stemmen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be