![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Awel awel, als alle zelfmoordenaars sukkelaars zijn, zoals onze onovertrefbare forumwijze hoger in de ze draad stelt, dan was de supersukkelaar wel Hitler, die eerst heel Duitsland liet zelfmoord plegen voor ie zelf aan de beurt was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn nog altijd niet zeker of dat den Dolf wel was die ze daar hebben teruggevonden, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Zelfmoord is een persoonlijke keuze, ieder leeft zijn eigen leven. In die zin is de vraag naar "terechte" zelfmoorden onzinnig.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Alleenstaande vrouwen met kinderen die werkloos zijn en niet rondkomen om hun kinderen op te voeden, die plegen terecht zelfmoord. Dat zijn sociale gegevens en geen persoonlijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Cato de jongere pleegde terecht zelfmoord toen hij niet in de handen van Ceasar wou vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken er minstens 5, waarvan sommige zich helemaal wegcijferen, en die voeden hun kind netjes op, met de middelen voorhanden. Daar heb ik pas respect voor !!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Een zelfmoord is in 99% van de gevallen een moord gepleegd door de maatschappij op een individu waar diezelfde maatschappij te gemakkelijk mee wegkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() kweet wel, sukkelaars mogen kreperen. Daarom pakken ze ook meestal hun kinderen mee in de terechte zelfmoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Dat gezin dat zelfmoord pleegde omdat de bakkerij niet goed draaide, was een een terechte dubbele zelfmoord?
|
![]() |
![]() |