![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eenvoudiger, zal het zijn om een database aan te maken van degenen die hun kat sturen naar de technische kontrole, zonder hun nummerplaat teruggestuurd te hebben. Men maakt wel een database waarin staat, op welk moment, bij welke kilometerstand, welk vijsje op uwe auto is aangedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijven proberen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar mag ik op een vreemde paradox wijzen in onze politiek ? Het zijn altijd diegenen die zeggen dat de staat boven zijn stand leeft die ervoor zorgen dat de publieke uitgaven omhoog gaan. Van Mechelen en zijn Oosterweel, om nog van Jean-Marie De Autostradedubbeldecker te zwijgen. Ook BBB, waardoor de Vlaamse administratie plots 70 vetbetaalde topmanagers kreeg (waardoor het gemiddelde 'ambtenarenloon' plots hoger lag dan in de privé...) komt uit de blauwe koker...
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenminste al uren van 60 minuten. ![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze slagen hier maar gedeeltelijk in, namelijk dat centje, de rest is erbarmelijk.
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Verbetering is perfect mogelijk via audits, controle, beloningen en straffen,... Privé kan dit gewoonweg niet. Privé haar taak is winst maken (op een zeer bedenkelijke manier), terwijl de overheid een break-even situatie moet bereiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Hij moet dat niet doen. Privé betaalt voor dezelfde functie beter dan ambtenarij. Ik haal daar ook geen "studie" (betaald door één of ander privé onderzoeksbureau of een extremistische hoogleraar) voor aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winst maken is precies een vreemd woord? Geef een privébedrijf een aantal overheidstaken en betaal dit bedrijf het eerste jaar 100%, het tweede jaar 90%, het derde jaar 80%, het vierde jaar 70% en vanaf het vijfde jaar 55% van hetgeen je nu betaald via de ambtenarij, het privébedrijf zal winst maken.
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Ik vind van niet. En ik betaal belastingen. Ik wens gewoon dat er niets naar vreemdelingen gaat.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Het is ondertussen voldoende bewezen dat er bepaalde activiteiten zijn die door de privé niet WIL of niet KAN gedaan worden, of die door de privé op slechte wijze uitgevoerd wordt.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het nog eens. Het zal wel lukken. Ik weet het zeker!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vroeg om een tegenstudie en die heb ik je gegeven. Dat jij de intellectuele capaciteiten ontbeert om te begrijpen wat daar geschreven staat, kan mij bezwaarlijk aangewreven worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ze hadden daarvoor geen loon afgesproken ? Mag ik dat op z'n minst ondoordacht of, om niet te zeggen, 'dom' vinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedragen van vier jaar geleden: Nettolonen zijn bij de EU hoger dan de hieronder vermelde bruto-salarissen, omdat bijna alle ambtenaren er ongeveer 15% expat-vergoeding bij krijgen en de kinderbijslag riant is. De meeste ambtenaren zitten in trappen 7,8,9,10 en 11: Citaat:
bron En ja, ik weet dat een gemeente-ambtenaar of federaal ambtenaar geen EU-ambtenaar is. Maar het plaatje mag wel compleet zijn, hè?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 november 2011 om 17:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je liegt dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik met de fiets ga werken ga ik met de fiets.
Als een gemeenteambtenaar met de fiets gaat werken krijgt ie een vergoeding.