![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een wettelijk verbod komen ? | |||
Akkoord: er moet een wettelijk verbod komen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 27,54% |
Niks verbod, gewoon beroep doen op het gezond verstand. |
![]() ![]() ![]() |
50 | 72,46% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is mijn kind in mijn bijzijn als ik op mijn terras zit en hij pakweg 10 meter verder in de tuin? Moet ik een straal rond mezelf trekken waarbinnen de duts niet mag komen, ook niet als hij komt aanlopen met de madeliefjes die hij voor mama heeft geplukt? Moet ik dan roepen "NEE! KOM NIET NADER! GEVAAR!" Belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat erover of u het ok vind dat een ouder zijn kind op regelmatige basis fysiek mag schaden zonder darvoor aansprakelijk te zijn. Door bvb. Dagelijks te roken met een baby naast zich in de auto, die dus effectief meerookt. Vind u dat kunnen? Moet daar geen ontradingsmechanime voor bestaan? Probeer aub eens niet rond de hete brij te draaien. Laatst gewijzigd door parcifal : 30 november 2011 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Foute boel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Dat 'ontradingsmechanisme' zijn wij: ouders, kinderen, familieleden, collega's, etc. Ja, gij ook als ge ergens binnenkomt en dat vaststelt.
Een wet waar de naleving niet van opgevolg wordt is een aanfluiting van het rechtssysteem. Laatst gewijzigd door discuz : 30 november 2011 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik zou cafes e.d. aanraden om hun statuut te wijzigen naar dat van prive-club. Zijn ze meteen vanaf van al die regeltjes.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 30 november 2011 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan het gewoon niet verkroppen dat het gewoon de zuivere waarheid is wat we zeggen! Jullie zitten op dingen te vitten waar je niet op zou moeten vitten: Ondertussen zouden we mogen veronderstellen dat we als mens ontwikkeld zijn maar dit soort hetze en zinloze discours tonen de trieste waarheid. We weten van geen hout pijlen maken en richten onze aandacht op halve waarheden, maken daar problemen rond maar draaien een blind oog weg voor andere zaken die veel schadelijker en verdergaand of nefast zijn voor onze gezondheid en die van onze kinderen! Geen kat gelooft of trekt zich iets aan van chemtrails, het overdadig gebruik van genotsmiddelen, het rondpoepen, het mishandeling van kinderen (zowel fysiek als psychologisch), de afvalstoffen die we zelf en de industrie produceren en terug komen in ons lijf,... Nee daar zijn we liever niet met bezig, maar over de koers en de voetbal elkaar op de bek slaan; naar mijn restaurant, expeditie robinson en al die troep kijken,.. en over het meeroken en vieze ziektes liggen lullen DAT WEL! DAT WORDEN WIJ KOTSBEU!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 november 2011 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() On-topic, hoe meer stappen er kunnen gezet worden om het roken binnen de private sfeer te houden en dus geen onderwerp van beleid, hoe beter. Beleid is toch maar een instrument van lobbyisten om belangen te verdedigen of levensvisies door de strot te duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar zoals ik al eerder schreef: ik ben niet voor wetten die het verbieden om thuis met in het bijzijn van kinderen te roken. Net zoals ik me er ook maar bij zal moeten neerleggen dat wetten niet verhinderen dat er kinderen moeten opgroeien bij alcoholici en andere verslaafden. Dat wil nog niet zeggen dat ik daar blij mee moet zijn, of moet vinden dat dat ok is "omdat er toch ook andere slechte zaken gebeuren". Pure drogredenering. Laatst gewijzigd door Steve_M : 30 november 2011 om 01:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nja moet niet veel fantasie hebben of kennis om dat in te vullen dacht ik.. zeker hierzo ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu wil men de poort openen naar het reguleren van het roken binnen de private sfeer. Ook dat wordt men kotsbeu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zijn mensen zoals u die "half-gaar" zijn want hun bewijzen (Chemtrails) ZIJN ER WEL; enkel u slag WEIGERT ze te geloven en gelooft eerder de ontkenning. Kijk eens omhoog; vlieger A laat strepen maar die zijn binnen 15min weg, vlieger B, C, F,.. laten strepen achter die niet wegtrekken binnen 15min en zelfs zich uitbreiden. Alleen al dat zou u moeten doen afvragen hoe komt dat en waarom is dat. En als jij u dan laat wijsmaken dat daar niets abnormaal aan is kun je enkel maar besluiten dat u naïef bent of voor de makkelijke leugen als waarheid kiest. En dat is empirisch bewezen voor u en alle andere hier die pertinent bij hun waarheid blijven en zelfs niet eens kritisch de aangedragen tegenargumenten zelf onderzoeken. NEE wat weerleggen, in vraag stellen en bij overtuiging blijven juist of fout al gelijk, dat wel! Kijk eerst wou ik dat ook niet geloven allemaal en vond dat alles zoals ik het zag om mij heen was zoals het hoorde of hoort te zijn. Tot ik kritischer werd en weigerde nog alles wat via de TV of standaard propaganda binnenkwam als de enige en ontegensprekelijke waarheid te zien. En ik wat verder ging snuffelen en de ongewenste waarheden begon te zien. Tegen beter weten in maar ik tracht nu anderen dat ook te doen inzien of aan te zetten tot. Of het nu iets uithaalt of niet ik blijf trouw aan mijn principes en ben bereid om mijn inzicht of visie aan te passen indien nodig. Echter tot nu toe, meer bevestiging ervan gezien en gekregen dan wat anders. Wat de chemtrails betreft: http://www.eindtijdonderzoek.nl/2011...er-te-krijgen/ Tenslotte waar ik nu wel helemaal van kook is uw slot argument: Ik ben niet hypocriet, da's weer maar een drieste poging van u om te kunnen trappen, de gezochte stok om mee te slaan. Ik klaag niet, ik wil sensibiliseren! Ik heb geen andere keuze om de infrastructuur zoals die vandaag de dag aangeboden is te gebruiken maar dat geeft niet U, niet wie dan ook het recht om mij daar op aan te vallen. Ik heb al eindeloos ook mijn alternatief en doel of hoop voor de mensheid vermeld echter zoals hier en elders reeds vermeld; nog geen 1% hier heeft ooit dat zelf kritisch bekeken of nog maar zelfs gezegd; ik snap het of ben deels/grotendeels met akkoord na beschouwing! Mocht je het je afvragen; Zeitgeist en The Venus Project van momenteel onderkende visionaire Jacques Fresco, de Jules Verne van onze tijd.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 30 november 2011 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Een ding hebben we in België allemaal gemeen.
Je mag niet gaan stemmen op de particratie, je moet. En blij dat we allemaal zijn, niet te geloven. ![]() Daar drinken we nog ene op! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 november 2011 om 07:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw methode van 'discussie voeren' is indoctrinerend, walgelijk en zo typerend voor dat klein-links journalistiek gespuis ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten wel bijdragen voor a) wie het nodig heeft èn b) voor het profitariaat. We moeten wel "op alles" (arbeid, ondernemen, consumptie, sparen ...) bijdragen. Op alles wat we doen, omdat het systeem leeggezogen wordt door het geïnstalleerde superprofitariaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |