![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarcasme is aan jou niet besteed, hé demper?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is beroepsmisvorming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorpost is een politieke partij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Kijk ze smijten de paashaas hier binnen zie ... Oeieioei, ze hebben hem precies al platgereden. Nu is het een platte vijg na Pasen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Schepen
|
![]() Sommige mensen hebben wat hulp nodig..
![]()
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die goedkeuring ook wel eens zien! Hooggeplaatste Vlaamse ambtenaren en een wereldberoemd componist/dirigent gaan zich aan Voorpost verbinden voor de moord op een geliefde?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 augustus 2013 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En met "annexatie" van Vlaanderen heeft Dietsland niets te maken. Het gaat over een hereniging, dat is even goed een annexatie van Noord-Nederland bij Vlaanderen als één van Vlaanderen bij Noord-Nederland. En als de grootte van de Voorpost-afdelingen er iets over zegt kan dat idee in Vlaanderen op zeker zoveel sympathie rekenen als in Noord-Nederland... En ten derde, als een "kameraadschappelijke in plaats van liberale stijl" voor jou hetzelfde betekent als nazisme heb je het duidelijk niet begrepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet hebben de ouders er trouwens wel dégelijk toestemming voor gegeven. Wie het tegendeel beweert mag steeds met bewijzen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal nooit volledig gebeuren. Ik zie nog eerder een deel van Vlaanderen die het absoluut wil, zich vervoegen bij Nederland. De rest gaat zijn eigen gang. Net zoals er ook delen van Nederland zich zullen afsplitsen. Al zijn het maar steden of een deel van een regio. Maar ze doen maar hé. Op zich niks mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beweert dat de familie toestemming heeft gegeven: geef uw bron dan eens aub. Zoals ik eerder schreef lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat de familie zich, gelet op hun maatschappelijke positie, aan Voorpost zou verbinden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Ik vind een wake voor slachtoffers een mooi initiatief.
Het is alleen jammer dat het een politiek gebeuren wordt. Ik begrijp wel dat veel van de problemen door die politiek komt, maar het voelt een beetje als teren op slachtoffers. Maar goed, voor de rest ben ik het volmondig eens als men spreekt over een migratiestop en een degelijk uitwijsbeleid.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 augustus 2013 om 05:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkenpikkerij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als gevolg natuurlijk, als iemand die leugens doorprikt dan staan ze daar zonder enig besef van wat nu omdat er geen enkele reële basis is om op terug te vallen, dus vallen ze fanatiek terug op "nazi!" geroep. Eigenlijk zijn het sukkelaars waar je medelijden mee moet hebben.
![]() |
![]() |