Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2014, 15:56   #141
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

sorry, dubbel gepost!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 11 mei 2014 om 16:00.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 15:56   #142
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
En weer valt knuppel door de mand. Deze zaak zal geseponeerd worden als er van verkrachting geen sprake is, en dat is volgens de ouders van het meisje niet het geval.
Als ze toegestemd heeft, is het geen verkrachting, maar wel nog steeds aanranding van de eerbaarheid. En het parket heeft geen klacht nodig om toch op te treden.
Oud 11 mei 2014, 21:04   #143
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Als ze toegestemd heeft, is het geen verkrachting, maar wel nog steeds aanranding van de eerbaarheid. En het parket heeft geen klacht nodig om toch op te treden.
Niettemin is illustreert knuppel met #post 111 onderstaande waar het om te doen is :
"
Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij wil. Toch als ze er niet, rechtstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel.
Zeker is dat de zoon van Milquet niet ouder is dan 15. Indien zijn maten dezelfde leeftijd hebben zijn zij volgens de wet wél strafbaar. Hun aanwezigheid bij sexuele handelingen volstaat. Dat zou kunnen verklaren waarom de jongens geschorst werden en het meisje niet, maar het fijne weten we er niet van."
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 21:12   #144
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Hoe zou het nog met Kris Asnong zijn, trouwens?
Oud 11 mei 2014, 21:19   #145
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als adolescenten van ongeveer dezelfde leeftijd sex met elkaar hebben, heeft de wetgever daar eigenlijk niks over te zeggen zolang het vrijwillig was, he.

Gans de wetgeving dient, zoals iemand anders al zegde, om minderjarigen te beschermen tegen ouderen. Maar onder elkaar doen die, wat de wet betreft, wat ze willen.

Natuurlijk, wat hun ouders of wat de school betreft, dat is iets anders. Maar de wetgever heeft met die ganse affaire, zolang het niet gaat om dwang, en zolang de leeftijdverschillen verwaarloosbaar zijn, niks te maken. Maar die school, als prive school, kan best beslissen dat haar eigen regels overtreden werden en dus schorten wie ze wil. En de ouders kunnen hun kinderen ook straffen als ze dat willen. Maar daar heeft de wet niks mee te maken.

En ocharme, moet het ganse land nu weten dat een meiske van ongeveer 16 met jongens van ongeveer 16 plezier gemaakt heeft ?

Moest het nu nog de dochter van de paus zijn...
En wat heeft de wet te zien met wel een leeftijdsverschil. Alsof er op gevoelens een datum plakt http://www.youtube.com/watch?v=Utd9cHBPfRA&feature=kp

Non ho l'et�*, non ho l'et�* per amarti
Non ho l'et�* per uscire sola con te
E non avrei, non avrei nulla da dirti
Perché tu sai molte più cose di me

Lascia ch'io viva un amore romantico
Nell'attesa che venga quel giorno, ma ora no
Se tu vorrai, se tu vorrai aspettarmi
Quel giorno avrai tutto il mio amore per te
Lascia ch'io viva un amore romantico
Nell'attesa che venga quel giorno, ma ora no

Se tu vorrai, se tu vorrai aspettarmi
Quel giorno avrai tutto il mio amore per te

Ik heb niet de leeftijd, ik heb niet de leeftijd,
om van jou te houden
heb ik niet de leeftijd
om uit te gaan, alleen met jouen

en ik heb je niets te zeggen omdat je zoveel meer dingen weet dan ik
laat mij beleven een romantische liefde een dag in de toekomst maar nu niet.

'k Heb niet de leeftijd, 'k heb niet de leeftijd
om van je te houden, om uit te gaan, alleen met jou

Maar als je zou willen, als je zou willen,
Op me wachten
Die dag heb ik volledig mijn liefde voor jou

Laatst gewijzigd door Garry : 11 mei 2014 om 21:47.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 21:29   #146
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Niettemin is illustreert knuppel met #post 111 onderstaande waar het om te doen is :
"
Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden.
Ze was net 15 geworden. Dat brengt vooral de jongens in een penibele situatie, want dan gaat het sowieso om "aanranding van de eerbaarheid".
Oud 11 mei 2014, 21:51   #147
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze was net 15 geworden.
Kan allemaal best zijn ( ik heb al 20x wat anders gehoord ) maar volgens de veronderstelling die post dus niet... dan was ze 16 en de vermeende zoon minder dan 15.

Citaat:
Dat brengt vooral de jongens in een penibele situatie, want dan gaat het sowieso om "aanranding van de eerbaarheid".
waarom ?
Omdat ze net 15 geworden was ipv 15+ ?
Je zit hier met jongeren onderling.
Als het leeftijdsverschil niet al te groot is tussen beiden, gegeven dat ze uit dezelfde entourage komen en er niks anders aan de hand was zal een jeugdrechter ze niet doorverwijzen.
Zo simpel als bonjour en in feite ( objectief dus naast de hele hetze ) de enige billijke beslissing.
Oud 11 mei 2014, 21:57   #148
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze was net 15 geworden. Dat brengt vooral de jongens in een penibele situatie, want dan gaat het sowieso om "aanranding van de eerbaarheid".
't Zal de eerste niet zijn en nog veel minder de laatste.

Wat doen ze dan met de kindmoedertjes van 12/13/14 jaar? Aanranding van de eerbaarheid. Er terug in stompen of wat?

Dat ze is al hun Napolitaanse wetteksten opsmoren in hun BQ en eens tot de bezinning komen dat voor de natuur de meeste meisjes, zowel als ook de meeste jongens, van rond hun 12 seksrijp zijn. En geen enkele stom stuk bedrukt papier dat daar iets aan kan wijzigen.

Laatst gewijzigd door Garry : 11 mei 2014 om 21:59.
Oud 11 mei 2014, 22:01   #149
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kan allemaal best zijn ( ik heb al 20x wat anders gehoord ) maar volgens de veronderstelling die post dus niet... dan was ze 16 en de vermeende zoon minder dan 15.
Volgens de Franstalige media was ze nog maar enkele maanden 15. De jongens waren 15/16.
Citaat:
waarom ?
Omdat ze net 15 geworden was ipv 15+ ?
Nee, omdat ze geen 16+ was.

Citaat:
Als het leeftijdsverschil niet al te groot is tussen beiden, gegeven dat ze uit dezelfde entourage komen en er niks anders aan de hand was zal een jeugdrechter ze niet doorverwijzen.
Als het meisje écht vollédig vrijwillig heeft meegedaan en de jongens geen misbruik hebben gemaakt van haar "mentale toestand", zullen ze er inderdaad zo goed als zeker zonder straf vanaf komen.
Oud 11 mei 2014, 22:04   #150
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

voila, hier liegt ze want hier heeft ze wel de leeftijd.

http://www.youtube.com/watch?v=3VpyQKcat0c
Oud 11 mei 2014, 22:25   #151
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de Franstalige media was ze nog maar enkele maanden 15. De jongens waren 15/16.

Als het meisje écht vollédig vrijwillig heeft meegedaan en de jongens geen misbruik hebben gemaakt van haar "mentale toestand", zullen ze er inderdaad zo goed als zeker zonder straf vanaf komen.
Natuurlijk. 15 of minder. Wie heeft er in zijn kinderjaren nooit doktertje gespeeld? En welke leeftijd had je toen?
Oud 11 mei 2014, 22:32   #152
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ook goed voor mij maar daar ging het niet over hé... 't ging over die post

Citaat:
wel en die jongens dus ook niet zoals je zelf komt te stellen.... dus waarom fixeren op die jongens ?

Citaat:
Dat is de veronderstelling ... tot nu toe
Maar strikt ( ik speel je spel nu effe mee ) gezien deed dat er niet toe , is het niet ?

Meer belangrijk !
Waarom blijft ge U fixeren op dat meiske ?

Die jongens zijn ook geen 16+ ... dus da's dan evenzeer strikt genomen 'aanranding van de eerbaarheid', niet ?
iedereen zou dan strafbaar zijn in dat verhaaltje daar ze het gedaan hebben met iemand van 16-

Sterker nog !
Wie zegt dat alle jongens hun toestemming daarvoor gaven ... stel je maar voor dat er eentje komt te stellen dat het tegen zijn zin was.
Dan zou dat meisje strikt genomen ook strafbaar kunnen zijn voor verkrachting naar gelang bepaalde handelingen.

Wat een gezever toch ! En dat alleen maar omdat het opgeblazen is omwille van politieke hangijzer
Oud 11 mei 2014, 22:35   #153
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Natuurlijk. 15 of minder. Wie heeft er in zijn kinderjaren nooit doktertje gespeeld? En welke leeftijd had je toen?
Ik veronderstel die miauwende kat daar die beweert dat ook haar zoon zich spaart tot hij het juiste meisje tegenkomt.
Oud 11 mei 2014, 22:59   #154
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die jongens zijn ook geen 16+ ... dus da's dan evenzeer strikt genomen 'aanranding van de eerbaarheid', niet ?
De jongens waren 15 én 16. De zoon van Milquet was op het moment van de feiten blijkbaar nog 15.
Oud 11 mei 2014, 23:02   #155
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik veronderstel die miauwende kat daar die beweert dat ook haar zoon zich spaart tot hij het juiste meisje tegenkomt.
O ja, ik speelde ook "doktertje" met vriendinnetjes, zoals iedereen zeker? Niet met jongens, omdat ik op een meisjesschool zat.
En nee, mijn zoon "spaart" zich niet, hij is geen katholieke kwezel, hoor! Maar vermits hij nog geen liefje heeft gehad, is het maar logisch dat hij ook nog geen seks heeft gehad.
Oud 11 mei 2014, 23:31   #156
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O ja, ik speelde ook "doktertje" met vriendinnetjes, zoals iedereen zeker? Niet met jongens, omdat ik op een meisjesschool zat.
En nee, mijn zoon "spaart" zich niet, hij is geen katholieke kwezel, hoor! Maar vermits hij nog geen liefje heeft gehad, is het maar logisch dat hij ook nog geen seks heeft gehad.
en ?
Ooit last van gehad om een 'normale' liefdesvolle relatie met je huidige partner op te bouwen na die 'abnormale' seksuele escapades ?
Komaan seg !
Lesbische dokterspellekes spelen met vriendinnetjes ( da's meervoud hé )
Oud 12 mei 2014, 01:04   #157
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De jongens waren 15 én 16. De zoon van Milquet was op het moment van de feiten blijkbaar nog 15.
Pffff. Dit mag je wel vanaf je 14 jaar, maar natuurlijk had Napoleon daar destijds nog geen weet van dat dat kon.
http://www.youtube.com/watch?v=01Tvr5dWXZU

Maar met een muis spelen zou hij niet mogen.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 mei 2014 om 01:15.
Oud 12 mei 2014, 01:06   #158
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En gij gelooft dat. Om seks te hebben moet ge niet noodzakelijk een liefje hebben hé. Masturberen is ook seks hoor.
Oud 12 mei 2014, 01:06   #159
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Effe wat pedofiele wensdromen te grabbel gooien... Goe bezig.

Citaat:
Dat loopt hier uit de hand.
Oud 12 mei 2014, 10:45   #160
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En gij gelooft dat. Om seks te hebben moet ge niet noodzakelijk een liefje hebben hé. Masturberen is ook seks hoor.
...misschien zit hij nog in de kast
Da's ook een perceptie van mensen die het abnormaal vinden als zoonlief steeds komt te vertellen dat hij nog geen seks gehad heeft omdat hij nog geen liefje gevonden heeft.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be