![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof echter niet dat het om scheve moppen of opmerkingen ging waardoor hij werd ontslagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat we WEL weten is dat de enige beschuldiging die een beetje ging in de richting van seksuele intimidatie, NIET weerhouden werd door de beroepscommissie. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2015 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allen die geluk hebben dat het parket nooit tegen hen een onderzoek van pedofilie heeft ingesteld, zijn vermoedelijke pedofielen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar bij elke als hoort een bevestiging.
1) je zegt zelf dat je het niet weet, de eerste "als" is dus voldaan. 2) het parket heeft geen vervolging ingesteld, de tweede als is dus voldaan 3) jij beschuldigt die man wel degelijk van "zijn handen niet thuis te houden", de derde "als" is dus ook voldaan. Als (a en b en c) dan d a en b en c dus d. Modus ponens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Aangezien er nog steeds geen geestelijke pedofiel door het parket vervolgd werd of opgesloten zit, mogen we dus ook besluiten dat al die kinderen liegen?
Serieus blijven hè Patrick... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie worden pedofielen die in het onderwijs zaten, niet vervolgd ? Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2015 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Gedrag" is meer dan alleen opmerkingen maken, me dunkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij maakt er iets helemaal anders van... Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 oktober 2015 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is al grensoverschrijdend genoeg voor een leerkracht zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij beweert van niet, want dat is de basis om te stellen dat die man pedofiele neigingen zou hebben, zijn handen (of iets anders) niet kan thuishouden, ontucht met minderjarigen begaat en dergelijke meer, wat hem zo een misdadiger maakt dat hij onmogelijk een politieke functie kan bekleden. Mijn punt is dat hij wel degelijk is buitengevlogen als leerkracht omdat hij daarvoor ongeschikt is, dat hij is vrijgesproken van "aantasting van seksuele integriteit" en dat het parket geen vervolging heeft ingesteld. Blijkbaar is het voldoende dat je door iemand BESCHULDIGD wordt van ontucht. Dat een beroepscommissie U daarvan vrij spreekt, en het parket geen vervolging instelt, is blijkbaar voor U de normale zaak in Belgie, en geen aanwijzing dat ge niet schuldig zijt aan pedofiel-achtige zaken. Maw, in Belgie volstaat het dat iemand U beschuldigt van pedofiele zaken. Er is dan niks meer aan te doen, ge zijt schuldig. Want het is perfect normaal dat het gerecht dat niet vervolgt in dit land, ook al werd je ervan vrijgepleit in een beroepscommissie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat Patrick nogal selectief leest.
![]() |
#157 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet staan waar er daar "zijn handen (of iets anders) niet thuishouden" staat.
Wat is het "grensoverschrijdende gedrag" ? Uit jouw eigen post: Citaat:
De "mogelijke aantasting van seksuele integriteit" bestaat er blijkbaar enkel in om jonge meisjes te viseren met volgend gedrag: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik lees misschien ernaast, maar ik zie nergens iets dat wijst op "zijn handen niet thuishouden". Ik lees wel veel zaken die het ontslag als leerkracht rechtvaardigen, maar niks dat iets pedofiel-achtigs inhoudt, en zeker geen bevestiging van de commissie dat hij zijn handen niet kon thuishouden. Ik moet erover lezen. Toon jij eens waar dat staat. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon jij eens aan waar staat dat hij een pedofiel was (jouw woorden) of geef eens aan waar bevestigd werd door die beroepscommissie dat hij zijn handen (of iets anders...) niet kon thuis houden.
Blijkbaar had hij moeite om pubermeisjes te verdragen, en deed hij ze de daver op het lijf. In welke mate dat ontucht met een minderjarige is, is mij een raadsel, maar je zal het mij wel kunnen citeren. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2015 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over wie gaat t hier ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beroepscommissie heeft zijn ontslag bevestigd. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 oktober 2015 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |