![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een avond belt er een man aan bij een vrouw.
De vrouw opent de deur en de man zegt: "Ik geef je 50 euro als je je bloes uittrekt. De vrouw denkt: tof, 50 euro en trekt haar bloes uit. Daarna zegt de man: "Ik geef je 60 euro erbij als je je rok uittrekt". De vrouw telt vlug: 50+ 60 euro= 11O euro en ze trekt haar rok uit. Ze staat nu in haar ondergoed en de man zegt: "Ik geef je 70 euro wanneer je je ondergoed uittrekt". Vrouw denkt: 110 euro+ 70 euro= 180 euro! Ze trekt ook haar ondergoed uit. Daarna zegt de man: Ik doe er nog 60 euro bovenop wanneer ik 'een nummertje' met u mag doen. Vrouw denkt: 180 euro + 60 euro = 240 verdiend in enkele minuten tijd. Ze laat de man dus zijn 'nummertje' doen. Een uurtje later komt haar echtgenoot thuis en hij vraagt: "schat, is mijn secretaris vanavond langsgeweest"? Vrouw: "Neen, hoezo"? Echtgenoot: "Ik heb hem nochtans gevraagd om bij jou langs te komen met die 500 euro die hij mij nog schuldig is". |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man van 60 jaar zit op een bankje in het park.
Hij kijkt naar alle jonge, mooie dames die daar passeren en geniet daarvan. Plotseling verschijnt er een fee. Ze vraagt; wat is je wens? Man antwoordt: Wel, ik zou graag een vrouw hebben die 30 jaar jonger is als ik. De fee zwaait met haar toverstafje: PING! En de man is opeens 90 jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat een man op een brug. Hij roept: 34, 34, 34, tralalalaaaaa!
Een vrouw passeert en vraagt: Meneer, waarom roept u steeds 34-34-34 tralalalaaaa? Man zegt: mevrouw, kom even dichterbij. De vrouw komt dichterbij en de man zegt: Mevrouw, nog één stapje dichter aub. Vrouw zet nog een stap naar voren. 5 Seconden later weerklinkt er "PLONS" en de man roept: 35-35-35 tralalalaaaa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man komt thuis van een bezoek aan de dokter.
Hij zegt tegen zijn vrouw: Ik begrijp er niks van! Ik moet volgende week mijn urine, stoelgang en sperma meenemen om te laten onderzoeken. Antwoordt zijn vrouw: Ok, neem je grijze joggingbroek mee. Daar zit alles in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dom blondje gaat naar de dokter met 2 verbrande oren.
De dokter vraagt: Hoe heeft u dit gedaan? Blondje: Tja dokter, ik was aan het strijken toen de telefoon rinkelde. Inplaats van de telefoon heb ik per ongeluk mijn strijkijzer tegen mijn oor gehouden. Dokter: Ok, maar hoe komt u aan dat 2de verbrand oor? Blondje: Die man belde mij na 10 minuten terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() This perfume won't make you Sean Connery but it will get you roger more.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje zit in het derde leerjaar en hij kan nog steeds niet tellen.
De juf wordt boos en ze zegt: "Jantje, voor straf moet je 100 keer schrijven: ik kan niet tellen". 's Anderendaags kijkt de juf het strafwerk na. Jantje heeft maar 80 keer geschreven dat hij niet kan tellen. De juf is héél boos nu en vraagt; Jantje, waarom heb je het geen 100 keer geschreven? Jantje antwoordt: "omdat ik niet kan tellen Juf"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dom blondje dat in de gevangenis zit schrijft aan haar vriend:
"bedankt voor de vijl. Ik heb nu de allermooiste nagels van heel het blok!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hum die begrijp ik niet....
? |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dom blondje wordt door de politie tegengehouden voor een alcoholcontrole.
Dom blondje zegt: "Wacht even, ik zet eerst even mijn bril af". De agent vraagt waarom ze haar bril wil afzetten. Blondje antwoordt: " Tja meneer de agent, dat scheelt alvast 2 glazen"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN