![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat subokaj dit al sinds zijn 17 beweert wil niet zeggen dat iedereen het op dit forum gelezen heeft. Mij is het in alle geval ontgaan.
Het is leuk om te lezen dat hij tegen de dubbele nationaliteit is en het misbruik dat daarvan gemaakt wordt. Ik vraag mij af wat subokaj belet om zijn Turkse nationaliteit vrijwillig op te geven als hij hier al zolang woont en wil blijven. Eventuele bezittingen in Turkije had hij toch allang van de hand kunnen (laten) doen als hij al zolang hier is en al sinds zijn 17de meent wat hij hier schrijft? Enfin, het worden nog plezante tijden voor subokaj als zijn Turkse medemensen en Erdogan-aanhangers uit Limburg de mening zouden kennen die hij op dit forum heeft geuit.
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Francken meeging in het Wir schaffen das verhaal was hij niet de duvel aangedaan omdat hij een moslimgezin visa weigerde.
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NVA begon meteen over integreren. Francken heeft onderdak gezocht voor heel dat park in Brussel. Daarbovenop heeft BDW er geen goed aan gedaan zich te beperken tot berbers. Dat is veralgemenend en raakt nergens wal. Hij had het de islam moeten noemen. Benoem de islam zoals het is, niet die mensen. Dat is gelijk ze achter de boerkini gaan, bij het weerloze schaap. Maar de cultuur die het hen opdringt blijft telkens buiten schot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je enkel vertellen dat ik redelijk wat Turkse maten heb, vandaar dat ik hun situatie ook ken. In iedere Europese en Belgische stad heb je Erdogan en Gülen aanhangers. Alleen de Erdogan aanhangers denken de Gülen aanhangers te moeten intimideren, omdat hun staatshoofd hen opjut. Maar dat zijn net die, die hier al hun rechten opeisen en in Turkije hun muil niet durven opentrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zegde dat ook weer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samenvattend;
Misschien is ook voor de Turkse President(goed op weg naar een soort verlicht despotisme),die kwestie van die dubbele paspoorten ,een NADEEL aan het worden.En al zeker als de EU-naties verhinderen dat de Turkse propaganda- en intimidatiemachine fysiek toegang krijgt tot de mensen van de Turks/Koerdische diaspora.... (digitaal raken ze er altijd wel door,dat is nu eenmaal onvermijdelijk) Vergelijkbaar met onze goede vriend in het Kremlin ,die het er zeer moeilijk mee moet hebben dat een paar miljoen Russen feitelijk "net buiten zijn bereik" zijn in buurlanden....Wat denken ze,komen ze nog terug,zijn ze "besmet" met andere ideeen over hoe een staat moet gerund worden,hebben ze nog kontakten met het "moederland" ? Daar ligt een despoot snachts wakker van! Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2017 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat 's lands grootste politieke partij de dubbele nationaliteit wensen te handhaven. Als je tegen bent kan je het beste voor het Vlaams Belang stemmen. Deze zijn tegen de dubbele nationaliteit. Alle andere partijen zijn meelopers van de N-VA visie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: mijn kleinzoon trouwt met een Vlaams Turks meisje die hooguit een aantal maal op vakantie geweest is in Turkije, maar voor de rest zo Vlaams als een boerenpatat uit de polder. Zij wil daarbij graag de Vlaamse nationaliteit. Ze wil dus afzien van de Turkse nationaliteit. Maar Turkije blijft haar beschouwen als ook Turkse. En dan ? Wat kan gans het Blok doen ? Een scheet laten voor de Turkse ambassade ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Peche : 6 maart 2017 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Darom dat ik het ongelofelijk vindt dat dit individu mij enige hypocrisie verwijt (en dit weigerde te verduidelijken of terug te trekken). Dit individu geeft feitelijk geen jota om het principe van vrije meningsuiting voor iedereen. Citaat:
We moeten Erdogan heus niet met de hoogste egards ontvangen. Ook zijn vertegenwoordigers of ministers niet. Integendeel, ik ben bereid om een diplomatieke rel te ontketenen door hen op te pakken indien ze werkelijk tot geweld zouden oproepen. Als die man of de vertegenwoordigers van zijn regime in dit land aanwezig zijn, dan is het onze morele plicht om tegen hun beleid te protesteren. Om zijn dictatuur in de meest strenge en duidelijke bewoordingen te verwerpen. Maar het op voorhand verbieden van een bijeenkomst omdat de boodschap of de boodschapper ons niet aanstaat, dat is voor mij een Bosporusbrug te ver.
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |