![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 11 november 2004 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die kerklui spreken uit ervaring, neem ik aan? ![]() Behoort Paulus VI tot de Lefevristen?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sterren exploderen, regen valt, mensen rotten weg door kanker, Caesar roeide de Nerviers uit, Iran loopt achter. Over al die dingen heb ik evenveel macht. Ik voel mij niet eens geviseerd door Djavann aanklacht van onverschilligheid en lafheid. Zij heeft 'mijn boekje' ook niet gelezen. U zou u beter de vraag stellen: waarom koos u, uit het onmetelijk spectrum van alle miserie op deze aardbol, nu net het boek dat zich concentreert op de miserie van vrouwen in Iran, waar u nooit geweest bent, waar u geen familie heeft? In mijn hoofd is 'vrouwen in Iran' een intellectuele constructie die evenveel realiteit heeft als 'gelijkbenige driehoek' of 'alle walvissen', en ik vermoed dat het voor u net hetzelfde is. Citaat:
__________________________________ Als men het 'ludiek' noemt, dan is het nooit ofte nimmer grappig. De Openbaringen van Flippend Rund, 3135 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, lees eerst het boek. Nu is u met uw armen in het luchtledige aan het zwieren en brengt totaal niets bij aan deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() C uit W -Men heeft dus wel in al deze jaren niets ondernomen; hoofddoekjes zijn op school niet systematisch verboden. Dat was verkeerd.
Maar laat dit duidelijk zijn - ik verdedig hier niet de hoofddoek, maar de privé-sfeer van de individuele burger die voor mij onaantastbaar is.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." Laatst gewijzigd door Joriske : 11 november 2004 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
__________________________ De ziekte van ons landschap is de ziekte van ons land. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2961 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strengere interpretatie? Mens, mens... Wat Paulus VI uiteenzet is gewoon de leer van de Kerk die integraal door wat u als "Lefebvristen" omschrijft, wordt gevolgd. U mag me trouwens eens zeggen welke verschillen er zouden zijn tussen "de katholieke geschriften van voor Vatikaan II" en de "encycliek van Paulus VI". Ik ben benieuwd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
___________________ De gelijkheid van man en vrouw is linkie-winkie bullshit uit de jaren 60. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 611 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang u dat niet begrijpt, kunt u ook niet inschatten welk symbool de sluier eigenlijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 11 november 2004 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Een hoofddoek dient hetzelfde doel als een hond die tegen een boom aanpist; het afbakenen van het territorium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik sta te popelen dat mensen met uw ideën aan de macht komen. Echt super constructief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat de Vlamingen niet vergeten hun Vlaemsche vlag te laten zwaaien, kwestie 100% ouderwets te zijn!!! Ik ben genoeg naar uw Vlaamse Kust geweest om te weten dat ze daar de Franstaligen niet graag hebben, zelfs als ze tussen hen in het Frans spreken. Was het niet de TAK die acties aan de Vlaamse Kust voerde, vragend dat de Vlaamse Kust Vlaams blijft? Wat ze daarmee bedoelen is misschien dat de buitenlanders nooit meer naar Vlaanderen gaan, behalve als ze Nederlands kunnen spreken. Waren het niet ex-VU leden die vroegen dat buitenlandse artiesten die in Vlaanderen optraden, iets in het Nederlands tijdens hun concert moesten zingen? Stel je voor U2 of R.E.M. zingend in het Nederlands................ Nee, serieus, Vlaanderen is ziek. Ziek van zijn nationalisme, ziek van zijn racisme, ziek van zijn bekrompenheid. |
|
![]() |
![]() |