Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2017, 17:10   #141
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U weet toch dat 'VNV-Francken' zijn mail afsloot met de groet :"Houzee".

Dat is natuurlijk niet 'toevallig'.

Cfr. Bruno De Wever:
"De Romeinse groet met de uitroep ‘Houzee’ werd de officiële VNV-groet."
(Bruno De Wever, Greep naar de macht, blz. 174).

Niet te vertrouwen dat soort Vlaams-nationalisten. Nooit te vertrouwen. Wees daar maar zeker van. Ook Liesbeth Homans behoorde tot dit VNV-clubje net als Matthias Diependaele.

Moet er nog zand zijn? Neen!

Anderen gingen dan weer op de koffie bij een communistisch dictator als Fidel Castro.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:10   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Oelala. Lachen met de islam mag, maar lachen met Vlaams Nationalisten niet?

Waar is de vrijheid van meningsuiting plots naartoe?
Ik lach en spot 365 dagen per jaar met vlaams nationalisten. Als ik dat ooit langer dan 24u niet zou doen, wees dan maar zeker dat ik ernstig ziek ben.

Maar er is géén reden om Francken als nazi af te beelden. Zijn beleid is strak maar alles wat hij doet is 100% wettelijk. Het gaat hier niet over een vlaams blokker hee. Daar zou dat natuurlijk 100% gepast zijn, maar dat is geen nieuws.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:18   #143
marie daenen
Banneling

Standaard

idem

Laatst gewijzigd door marie daenen : 21 september 2017 om 17:22.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:19   #144
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ben het hier niet mee eens. Toen hun eigen jongerenvoorzitter zwaar over de schreef is gegaan zat hij 24u later met zijn kloten op straat. Dat was de enige aanvaardbare reactie trouwens. De tsjeverige reactie van Ecolo over hun jong ecolo voorzitter die zulke campagne goedkeurde was ongepast. En ze zijn dan nog zo dom + onhandig om in plaats van te kiezen voor de korte pijn eerst nog eens deze NM tijdens het vragenuur de aandacht van de hele pers naar Francken te kanaliseren toen de fractie in protest de kamer heeft verlaten. Het gaat om politiek hee, uiteraard gebruikt Francken en zijn partij de voorzet die Ecolo hen op zulke stomme manier heeft gegeven.
Ecolo heeft vandaag gigantisch veel publiciteit voor Francken gemaakt.
Was dat hun doel ?
Ze dienen dan toch nog voor iets...

Gisteren op de franstalige TV vertelde de Ecolo-co-voorzitster dat ze, na de ontsporing aan franstalige kant eraan dacht om met Défi in zee te gaan... en twee minuten later verweet ze eerste minister Michel dat hij te weinig zou doen om de gemeenschappen in dit land samen te houden...

Ofwel is zij, federaal gezien, totaal verblind door de NVa-haat die de franstaligen voortdurend door de ether sturen,
ofwel is zij een kieken zonder kop door in twee zinnen te zeggen, eerst dat ze eraan denkt met Défi (de Vlamingenhater bij uitstek) in zee te gaan, want de overeenkomsten tussen de twee partijen zouden, volgens haar, heel markant en werkzaam zijn en ten tweede dat zij Michel verweet dat hij niets deed om de gemeenschappen samen te houden...
Natuurlijk, de grote francofonie kennende, bedoelde zij gewoon dat Michel niets deed om de franstaligen voldoende naar de mond te praten en het zelfs aandurfde om de Vlamingen ook hun deel in de regering te gunnen...

Tot daar de grote perversiteit van Ecolo die zich witter dan wit wil presenteren terwijl ze eerder zwarter dan zwart zijn...
Oud 21 september 2017, 17:26   #145
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Gisteren op de franstalige TV vertelde de Ecolo-co-voorzitster dat ze, na de ontsporing aan franstalige kant eraan dacht om met Défi in zee te gaan... en twee minuten later verweet ze eerste minister Michel dat hij te weinig zou doen om de gemeenschappen in dit land samen te houden...

Ofwel is zij, federaal gezien, totaal verblind door de NVa-haat die de franstaligen voortdurend door de ether sturen,
ofwel is zij een kieken zonder kop door in twee zinnen te zeggen, eerst dat ze eraan denkt met Défi (de Vlamingenhater bij uitstek) in zee te gaan, want de overeenkomsten tussen de twee partijen zouden, volgens haar, heel markant en werkzaam zijn en ten tweede dat zij Michel verweet dat hij niets deed om de gemeenschappen samen te houden...
Natuurlijk, de grote francofonie kennende, bedoelde zij gewoon dat Michel niets deed om de franstaligen voldoende naar de mond te praten en het zelfs aandurfde om de Vlamingen ook hun deel in de regering te gunnen...

Tot daar de grote perversiteit van Ecolo die zich witter dan wit wil presenteren terwijl ze eerder zwarter dan zwart zijn...
En met dit soort lieden kruipt Groen in ' t bed.
Dit is in feite tekenend.

Gelijke monniken gelijke kappen.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 21 september 2017 om 17:29.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:27   #146
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oelala. Lachen met de islam mag, maar lachen met Vlaams Nationalisten niet?

Waar is de vrijheid van meningsuiting plots naartoe?
Het omgekeerde is net de realiteit.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:27   #147
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lach en spot 365 dagen per jaar met vlaams nationalisten. Als ik dat ooit langer dan 24u niet zou doen, wees dan maar zeker dat ik ernstig ziek ben.

Maar er is géén reden om Francken als nazi af te beelden. Zijn beleid is strak maar alles wat hij doet is 100% wettelijk. Het gaat hier niet over een vlaams blokker hee. Daar zou dat natuurlijk 100% gepast zijn, maar dat is geen nieuws.

Natuurlijk is zijn beleid wettelijk. Tenminste dat mag ik aannemen. Maar Francken is ook een publieke figuur. En die worden soms hard aangepakt. Ze moeten daar tegen kunnen. Men moet dit allemaal relativeren.

Nu wat die affiche betreft, als hij in zijn mail afsluit met 'houzee' en hij zijn mail tekent met 'waarnemend VNV-leider', naar verjaardagsfeestjes gaat van ranzige zeer rechtse figuren, ja dan is zo'n affiche al bij al niet eens zo misplaatst. Dat is wat ik erover denk.

Nu let wel, Francken doet als staatssecretaris zijn best. Daar niet van. Maar ik vertrouw hem voor geen iota. Volgens mij moet hij niet veel hebben van het democratisch politiek systeem. Hij is zo eentje als wijlen Karl Dillen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 september 2017 om 17:41.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:32   #148
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht

Feit is wel dat de Waalse partijen zomaar uit elkaar gespeeld zijn omdat N-VA in de federale regering zit. Het is heerlijk om te zien dat ze de ene kemel na de andere schieten en onderling op zijn minst niet meer overeen komen en op zijn ergst oorlog voeren tegen elkaar.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:37   #149
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
We moeten zeer dankbaar zijn voor deze "aktie".
Zo krijgen we ,mochten we het al vergeten zijn,een inzicht in de diepste gedachten van de "groenen".

Zo raken we niet ,nooit,meer van het pad af....
Het Vb een verboden partij, Groen/Ecolo een nutteloze partij...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:41   #150
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Mijn stem zou hij nooit krijgen.

Ambtenaren uitnodigen, uit een land waar de Sharia in voege is, die Bin Laden jarenlang ongehinderd hebben gehuisvest, waar besnijdenis schering en inslag is, waar slavernij gedoogd wordt door de regering, om hier in België controles te komen uitvoeren, zo'n politicus krijgt mijn stem mooit.
En hoe zou jij die gelukzoekers aanpakken? Belg maken en aan het nodige helpen op onze kosten?
Met de andere partijen was er nooit dat probleem geweest waarschijnlijk! Tijdje laten rondlopen en rondhangen alsof men van niets weet, en dan Belg maken.
Oud 21 september 2017, 17:43   #151
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is zijn beleid wettelijk. Tenminste dat mag ik aannemen. Maar Francken is ook een publieke figuur. En die worden soms hard aangepakt. Ze moeten daar tegen kunnen. Men moet dit allemaal relativeren.

Nu wat die affiche betreft, als hij in zijn mail afsluit met 'houzee' en hij zijn mail tekent met 'waarnemend VNV-leider', naar verjaardagsfeestjes gaat van ranzige zeer rechtse figuren, ja dan is zo'n affiche al bij al niet eens zo misplaatst. Dat is wat ik erover denk.

Nu let wel, Francken doet als staatssecretaris zijn best. Daar niet van. Maar ik vertrouw hem voor geen iota. Volgens mij moet hij niet veel hebben van het democratisch politiek systeem. Het is zo eentje zoals wijlen Karl Dillen.
Je bent ook nog vergeten dat hij regelmatig "Leberknödel" eet, het lievelingsgerecht van Geubels ! (Of Geubbels, whatever)

Dat zijn aanwijzingen, veel steker dan dat dwaze houzee!

Trouwens de uitroep "hoera" is ook meer dan verdacht. (zie vreugderoep Wehrmacht! Hurra!)
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:43   #152
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Feit is wel dat de Waalse partijen zomaar uit elkaar gespeeld zijn omdat N-VA in de federale regering zit. Het is heerlijk om te zien dat ze de ene kemel na de andere schieten en onderling op zijn minst niet meer overeen komen en op zijn ergst oorlog voeren tegen elkaar.
Ah, want dat is nieuw, misschien?
Oud 21 september 2017, 17:45   #153
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat betreft die affiche: dat is flauw en kinderachtig en er ook nét over. Politiekers zouden zich beter met serieuze zaken bezighouden.

Waar ik mij aan stoor is de selektieve verontwaardiging. Als men spotprenten over de islam of over sossen maakt dan is dat ok en zelfs wenselijk. Is het tegen iemand van de eigen partij dan schreeuwt men moord en brand.

Trouwens Francken maakt geen schijn van kans met zijn klacht. Hij is een publiek persoon die zelf voortdurend zit te provoceren.
Oud 21 september 2017, 17:51   #154
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, onze Vlaams Nationalisten schieten zich met deze draad weer eens ferm in eigen voet
Wat een zever weer!
Vlug weer de sossen en groen/ecolo aan de macht.
En gooi er nog de islam als cadeau bovenop.
Oud 21 september 2017, 17:51   #155
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet toch dat 'VNV-Francken' zijn mail afsloot met de groet :"Houzee".

Dat is natuurlijk niet 'toevallig'.

Cfr. Bruno De Wever:
"De Romeinse groet met de uitroep ‘Houzee’ werd de officiële VNV-groet."
(Bruno De Wever, Greep naar de macht, blz. 174).

Niet te vertrouwen dat soort Vlaams-nationalisten. Nooit te vertrouwen. Wees daar maar zeker van. Ook Liesbeth Homans behoorde tot dit VNV-clubje net als Matthias Diependaele.

Moet er nog zand zijn? Neen!
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 17:51   #156
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens Francken maakt geen schijn van kans met zijn klacht. Hij is een publiek persoon die zelf voortdurend zit te provoceren.
Dat hoeft ook niet. Het electorale voordeel is priceless.
Oud 21 september 2017, 17:54   #157
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ach, wat hij eigenlijk zegt is dat we omwille van de ons door hem toegeschreven eigenschappen zoals het racistisch en fascistisch zijn, eigenlijk best wel goede moslims zouden kunnen geweest zijn moest het lot er niet anders over beslist hebben.

Maar natuurlijk moeten we erkennen dat we om écht tot de créme van de moslims te behoren, we één grote flaw hebben en dat is dat we te verdraagzaam zijn.
Oud 21 september 2017, 17:56   #158
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat betreft die affiche: dat is flauw en kinderachtig en er ook nét over. Politiekers zouden zich beter met serieuze zaken bezighouden.
Dit zijn heel serieuze zaken. Het gaat hier om mensen die gefolterd en vermoord gaan worden door Theo's schuld. Dat lijkt alleen maar kinderachtig voor mensen als jij en ik die veilig achter ons keyboard zitten. Wij genieten van white privilege. Als we dat beseffen, moeten we opkomen voor wie daar niet van geniet. By any means necessary! En het tonen van de continuïteit van Francken's politiek met zijn voorlopers van de VNV is nodig.

Citaat:
Waar ik mij aan stoor is de selektieve verontwaardiging. Als men spotprenten over de islam of over sossen maakt dan is dat ok en zelfs wenselijk. Is het tegen iemand van de eigen partij dan schreeuwt men moord en brand.
Inderdaad. Zo zijn ze wel, onze rechtse rakkertje. De ergste kruidje-roer-me-nietjes.

Citaat:
Volledig akkoord. Compleet belachelijk van hem.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2017, 18:10   #159
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het omgekeerde is net de realiteit.
2
Oud 21 september 2017, 18:17   #160
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dit zijn heel serieuze zaken. Het gaat hier om mensen die gefolterd en vermoord gaan worden door Theo's schuld. Dat lijkt alleen maar kinderachtig voor mensen als jij en ik die veilig achter ons keyboard zitten. Wij genieten van white privilege. Als we dat beseffen, moeten we opkomen voor wie daar niet van geniet. By any means necessary! En het tonen van de continuïteit van Francken's politiek met zijn voorlopers van de VNV is nodig.

Inderdaad. Zo zijn ze wel, onze rechtse rakkertje. De ergste kruidje-roer-me-nietjes.

Volledig akkoord. Compleet belachelijk van hem.

Ze weigeren hier asiel aan te vragen. T'is dus hun eigen schuld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 september 2017 om 18:17.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be