![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() duidelijk ja ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die van de Belgische politie ook. Hebben ze die na de oorlog wel vervangen vraag ik mij nu af?
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die marjoretten vrijwillig een eed van trouw hebben gezweerd aan Hitler, wel ja. Daar is niks grappigs aan. De Wehrmacht heeft zich gedurende de hele jaren 30 gealigneerd met Hitler en het Nazisme. Stellen dat de Wehrmachtuniformen geen Nazi uniformen waren in die tijd, is dan ook de waarheid geweld aandoen. Uw negationistische houding is lachwekkend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het uniform van de majoretten lijkt mij eerder aan de Kozakken te doen denken. Of aan de Korzakken, als u dat liever hoort. Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 december 2017 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens opgezocht wat het woord pezewever betekent.
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/toon/1765 pezewever (de ~ (m.), ~s) - muggenzifter, vitter - iemand die op alles negatieve kritiek heeft en op alles de puntjes op de i moet zetten
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 december 2017 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() In ieder geval niet lullen over de SS-mode...
De grote francofonie is er weer eens in geslaagd om de franstaligen te doen geloven dat de Vlamingen extreem rechts krapuul is door hun extreem racistische, goed gerichte, franstalige provocaties... Het is een volk dat iedereen die niet in hun heilige francofonie geloofd verketterd daarbij weigerend om te kijken naar het eigen, alles behalve heilig, verleden en er zijn verantwoordelijkheid voor op te nemen... Het is een volk, geleid door heersers die overal waar ze komen onlust en verdeeldheid zaaien... goed wetende dat in die ongezonde poel de beste handeltjes, die normaal gezien het daglicht niet dulden, kunnen uitgevoerd worden... Zichzelf steeds weer en opnieuw voorstellen als de calimero en achter de rug van de goedgelovige mensen hun eigen winstgevene handeltjes tegen diezelfde goedgelovige mensen opzetten, diplomatie, noemen ze dat... daar zijn ze sterk in... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulk een tas gebruikte ik als klein Schoofke, en daarom koos ik dat als nick.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me zo'n zak vooral als handelsmerk van de proletariër.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2017 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ten andere waarom zouden die mensen de gevangenis in moeten... hun dotaties afpakken is meer dan voldoende... de megafoon uit hun handen slaan is meer dan voldoende... Maar men kan moeilijk ontkennen dat dat tegen het 'verdeel en heers'- principe van la Belgique zelf zou ingaan... La Belgique overleeft niet zonder die voortdurende opgefokte en gekweekte verdeeldheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik gebruikte zoals alle andere kinderen gewoon een boekentas. En ik droeg tijdens mijn schooltijd een uniform, zij het noch een nazi-uniform noch een majorettenuniform. Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 december 2017 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |