Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2018, 16:46   #141
Profiteur
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het antwoord ligt voor de hand. Maar hoe je het ook draait of keert ....moslims maken nu éénmaal een groot deel uit van de wereldbevolking. Het is hun recht onze manier van leven niet te zien zitten. Er zijn zovele manieren van leven die ik zelfs niet zien zitten. Maar iedereen is vrij om te leven zoals hij zelf wil. Zolang je niemand tot last bent....U gedraagt zoals het hoort en respect hebt voor die andere manieren van leven.
Ze willen wel maar al te graag onze centen krijgen. Of ze nemen ze anders wel. Ze willen wel maar al te graag aan onze vrouwen komen. Of ze nemen ze anders wel. Ze willen wel maar al te graag ook onze luxe hebben. Of ze nemen het wel.

Waarom moeten wij ons aanpassen en zij niet? Zeggen wij 1 verkeerd woord dan is het racisme. Maar zij mogen ons wel elke dag voor het vuil van de straat uit maken. Ik heb jarenlang verplicht Allochtonen moeten aanwerven. En elke maar dan ook elke Vlaming had constant er problemen mee. Veel werknemers zijn geplooid maar nog was het niet goed genoeg. De allochtonen bleven provoceren tot er een handgemeen was. Tot ik een allochtoon/Moslim zijn C4 gaf. Tot doodsbedreigingen toe om die rustig zijn job te laten houden zodat hij 's nachts kon slapen (continue nachtdienst). Op het einde waren we de klant kwijt. Hij wou niet meer betalen voor iemand die lag te slapen. Tientallen allochtonen zijn er op een moment aangeworven. Ze spraken met moeite enkele woorden Frans maar moesten eigenlijk perfect de drie talen Nederlands - Frans en Engels kunnen. We speelden meer dan ooit massaal klanten kwijt. Maar ze moesten van de hoofdzetel aangeworven worden. Op een moment mochten de Belgen zelfs niet meer overdag in de refter eten omdat het Ramadam was. En als je er een opmerking over maakte dan was je een racist en kwam er op de hoofdzetel een klacht binnen. En mocht je het gaan uitleggen.

En dan ontploft op een moment de bom en ben je voor de directie een Vlaams gezinde nationalist die weigert Frans te spreken en racistische opmerkingen maakt. En vandaag ben ik dus jawel racist. En ik ben er nog trots op ook.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:46   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Beperkt tot de EU-wijk en de gemeenten Oudergem, Watermaal-Bosvoorde, Ukkel, de 2 Woluwe's en gedeeltelijk Elsene en Etterbeek.
Onzin. Ganshoren Jette Koekelberg St Agatha Berchem en Evere zijn eveneens rustige nette gemeenten. Grote delen van Anderlecht eveneens.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 16:51   #143
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ze willen wel maar al te graag onze centen krijgen. Of ze nemen ze anders wel. Ze willen wel maar al te graag aan onze vrouwen komen. Of ze nemen ze anders wel. Ze willen wel maar al te graag ook onze luxe hebben. Of ze nemen het wel.

Waarom moeten wij ons aanpassen en zij niet? Zeggen wij 1 verkeerd woord dan is het racisme. Maar zij mogen ons wel elke dag voor het vuil van de straat uit maken. Ik heb jarenlang verplicht Allochtonen moeten aanwerven. En elke maar dan ook elke Vlaming had constant er problemen mee. Veel werknemers zijn geplooid maar nog was het niet goed genoeg. De allochtonen bleven provoceren tot er een handgemeen was. Tot ik een allochtoon/Moslim zijn C4 gaf. Tot doodsbedreigingen toe om die rustig zijn job te laten houden zodat hij 's nachts kon slapen (continue nachtdienst). Op het einde waren we de klant kwijt. Hij wou niet meer betalen voor iemand die lag te slapen. Tientallen allochtonen zijn er op een moment aangeworven. Ze spraken met moeite enkele woorden Frans maar moesten eigenlijk perfect de drie talen Nederlands - Frans en Engels kunnen. We speelden meer dan ooit massaal klanten kwijt. Maar ze moesten van de hoofdzetel aangeworven worden. Op een moment mochten de Belgen zelfs niet meer overdag in de refter eten omdat het Ramadam was. En als je er een opmerking over maakte dan was je een racist en kwam er op de hoofdzetel een klacht binnen. En mocht je het gaan uitleggen.

En dan ontploft op een moment de bom en ben je voor de directie een Vlaams gezinde nationalist die weigert Frans te spreken en racistische opmerkingen maakt. En vandaag ben ik dus jawel racist. En ik ben er nog trots op ook.

Volgens mij lag het probleem bij de hoofdzetel en de directie van uw bedrijf.

Ik zie hier in het Brusselse veel allochtonen aan het werk. Die slapen niet maar werken. Wie een machine bestuurt kan moeilijk slapen evenmin wie met een bus rijdt. Ook tijdens de ramadan werken die door.
Bij Audi Vorst wordt evenmin geslapen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 16:55.
Oud 21 februari 2018, 16:54   #144
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je schetst omtrent Brussel een sterk opgesmukt scenario.
De kandidaten die in de dure Brusselse appartementen komen wonen zijn expats die deze woonsten doorgaans huren. Na een bepaald aantal jaren zijn die weer weg. De werkelijke eigenaars wonen niet altijd in Brussel. Het zijn ofwel welstellende particulieren (dikwijls Vlamingen) die buiten Brussel wonen en die dergelijke dure woningen als investering hebben gekocht. Soms gaat het ook om vennootschappen die er eigenaar van zijn. Ik ken die situatie persoonlijk vrij goed.

Dat Brussel "welgestelden aantrekt" mag ook wel met een korrel zout worden genomen. Veel welgestelden gaan liever in de Vlaamse rand of een eindje over de taalgrens in Waals Brabant zich nestelen.
Van de 19 Brusselse gemeenten zijn er minstens 16 probleemloze nette rustige gemeenten.
In de overige drie zijn er grote delen eveneens rustig en normaal.
Oud 21 februari 2018, 17:04   #145
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je schetst omtrent Brussel een sterk opgesmukt scenario.
De kandidaten die in de dure Brusselse appartementen komen wonen zijn expats die deze woonsten doorgaans huren. Na een bepaald aantal jaren zijn die weer weg. De werkelijke eigenaars wonen niet altijd in Brussel. Het zijn ofwel welstellende particulieren (dikwijls Vlamingen) die buiten Brussel wonen en die dergelijke dure woningen als investering hebben gekocht. Soms gaat het ook om vennootschappen die er eigenaar van zijn. Ik ken die situatie persoonlijk vrij goed.

Dat Brussel "welgestelden aantrekt" mag ook wel met een korrel zout worden genomen. Veel welgestelden gaan liever in de Vlaamse rand of een eindje over de taalgrens in Waals Brabant zich nestelen.
Dit jaar zal het nog net niet lukken, maar bij de volgende verkiezingen krijgen zeker drie gemeenten een islamitische burgemeester, daar kan je gerust gif op innemen. Met Anderlecht op kop, die ondertussen al drie islamitische schepenen heeft. Du PS, bien entendu
Ik denk niet dat er in Brussel nog 5% Vlamingen wonen. Nog een paar jaren en tweetalig betekent in Brussel "Frans-Arabisch".
Geloof me, ik ben daar niet "zomaar" weggegaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:10   #146
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit jaar zal het nog net niet lukken, maar bij de volgende verkiezingen krijgen zeker drie gemeenten een islamitische burgemeester, daar kan je gerust gif op innemen. Met Anderlecht op kop, die ondertussen al drie islamitische schepenen heeft. Du PS, bien entendu
Ik denk niet dat er in Brussel nog 5% Vlamingen wonen. Nog een paar jaren en tweetalig betekent in Brussel "Frans-Arabisch".
Als alle Vlamingen (jij als eerste) weggaan kan je moeilijk verwachten dat er nog veel vlamingen zouden wonen.

Wie verlaat weer als eerste het schip ??

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 17:12.
Oud 21 februari 2018, 17:16   #147
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ondertussen in het paradijselijke Vlaanderen weer een faits divers.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180221_03369393
Oud 21 februari 2018, 17:35   #148
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mij lag het probleem bij de hoofdzetel en de directie van uw bedrijf.

Ik zie hier in het Brusselse veel allochtonen aan het werk. Die slapen niet maar werken. Wie een machine bestuurt kan moeilijk slapen evenmin wie met een bus rijdt. Ook tijdens de ramadan werken die door.
Bij Audi Vorst wordt evenmin geslapen.
Dikke 2!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:43   #149
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Als alle Vlamingen (jij als eerste) weggaan kan je moeilijk verwachten dat er nog veel vlamingen zouden wonen.

Wie verlaat weer als eerste het schip ??
Detail. U vergeet het woordje "zinkend".
Oud 21 februari 2018, 17:45   #150
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Goed nieuws. Als hoofdstad van Vlaanderen kan dit enkel worden toegejuicht.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 17:45   #151
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oud 21 februari 2018, 17:51   #152
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent dus weggegaan omdat u Moslims niet kan verdragen.
Oud 21 februari 2018, 17:57   #153
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, Fred vergeet helemaal niets. Het zijn bekrompenen die zo negatief tegenover Brussel zijn.
Oud 21 februari 2018, 17:59   #154
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Inderdaad het zinkend schip. U mag ook zeggen wie dat het eerste verlaat.
Oud 21 februari 2018, 18:00   #155
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Gij woont ook in een residentiële, dure, maar vooral (zo goed als) islam-vrije gemeente. Dus, wat is het verschil ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:01   #156
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, Fred vergeet helemaal niets. Het zijn bekrompenen die zo negatief tegenover Brussel zijn.
Oude knor potten die er eigenlijk nooit komen. Of van die Zippers die niet kan slapen opdat hij denkt dat zijn erfenis gaat tegenvallen.
Oud 21 februari 2018, 18:03   #157
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik denk dat het iets anders gegaan is.

Ik vermoed dat het passief aggressief gedrag van muzels in groep velen onder ons de kriebels bezorgt. Voeg daarbij de zeer doorgedreven bewierroking van deze groep door hun knuffelaars.
Oud 21 februari 2018, 18:05   #158
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het iets anders gegaan is.

Ik vermoed dat het passief aggressief gedrag van muzels in groep velen onder ons de kriebels bezorgt. Voeg daarbij de zeer doorgedreven bewierroking van deze groep door hun knuffelaars.
Ik denk dat hij gewoon liever zoals de meeste Vlamingen destijds in een fermette in het groen wou gaan wonen.
Hun huis verkochten ze dan met veel plezier aan een muzel als die er maar goed geld voor gaf.
Of het moet zijn dat die moslims daar van de een op de andere dag met 5000 tegelijk in zijn straat zijn komen wonen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 18:06.
Oud 21 februari 2018, 18:07   #159
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof dat abnormaal zou zijn, er is geen enkel andere soort die hatelijker is dan het in Bruxelles geïmporteerd gespuis. Ze doen er ook alles aan om hatelijk te zijn.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2018, 18:08   #160
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

En Bruxelles aantrekkelijker dan ooit? Laat me niet lachen. Corrupter en meer verloederd dan ooit ja.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be