![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netto liberalen
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe mij maar een vrouw die financieel onafhankelijk is en die het zonder meer gewoon kan afbollen als de relatie haar niet meer zint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() neen, compleet on topic.
alleen door de financiën eerlijk 50/50 te houden blijft het financiële uit de relatie. Anders riskeer je dat je partner blijft vanwege t financiële voordeel. en dan zeg ik niet dat je op café of restaurant de rekening moet gaan uitpluizen, maar een maandelijks significante kost als wonen, die hou je 50/50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Royalty denkt zo misschien
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 30 april 2018 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ze geen bijdrage moeten leveren? Haar huur valt weg.
Er is geen sprake van een samenlevingscontrakt of een huwelijk, morgen is ze weg als ze wil, zonder gevolgen. Wat zijn haar motieven trouwens om die kleine bijdrage dan niet te leveren? Dat ze blijft waar dat ze zit dan hé en we doen voort zoals het was, zou ik zeggen. En anders daaaaag, next. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die mensen die doen wat dat gij zegt (niets voorzien, madam gratis laten wonen enz...) hebben, achteraf spijt dat ze niets gevraagd hebben. En in zijn geval, niets vragen en gewoon gaan samenhokken waardoor zij 700 euro of meer extra kan opzij leggen per maand . Wat is dat dan ? Kost en inwoon in ruil voor seks? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dsm5 jong, zoek het daar op wat het is, want van iemand anders neem je toch niets aan wellicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedenk eens hoeveel geld ze uitspaart door niet meer alleen te wonen!
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat huis betaald is of niet, heeft er eigenlijk niets mee te maken.
Zij komt daar wonen en eist dus een deel op van iemand anders' eigendom. Als u een huis / appartement deelt met iemand anders, wilt u dan voor alles alleen opdraaien?
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af wat hun band is: verstandelijk koppeltje accountant versus politieker & vakbonds-'delegay'. ??? Romantiek anno 2018: Such a bliss for mankind ![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als men samenwoont moet men samen alles delen, punt gedaan. Er mag rekening gehouden worden met het feit dat zij minder verdient, geen probleem. Maar verder? Als zij in haar eentje ergens iets huurt is ze gemakkelijk 600 € kwijt, dus is dit voor haar - financieel gezien - sowieso een buitenkans! Zo is 't!
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn de monogamen (waaronder een paar anderen zoals ik); Anna behoort tot de seriemonogamen volgens mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volledig op zijn kosten leven, dat blijft niet duren! En dat is niet rechtvaardig. Hij is toch haar souteneur niet!
![]() |