![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het decreet is nochtans duidelijk: niet de overheid, wel de geestelijke overheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar weet u niet dat de financiële regeling niet verbonden is aan het respecteren van bepaalde morele inzichten. Iedere parochiepriester is vrij om op de preekstoel te leren dat homoseksualiteit zondig is. Ook al ontvangt hij een wedde van de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pastoor Munte was ook een toffe. (Luc Philips zaliger: 'Wij heren van Zichem')
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Elke partij wil stemmen... maar een algemeen verbod op hoofddoeken in het onderwijs is inderdaad achterhaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet! Zodra ze daar hun gelijk krijgen staan ze met het volgende klaar qua eisen. In afwachting dat binnen afzienbare tijd het hier een moslimland is geworden! Gewoon verder kweken als konijnen, komt goed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een democratie mag iedereen opkomen voor een wetsverandering. Op zich is dat de eigenheid van het systeem. Beslissingen worden evenwel bij meerderheid genomen.
|
![]() |
![]() |