![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betaald worden met "geld van de rijken".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel wat zaken moeten de belangen van de werkenden verzoend worden met de belangen van de klanten. Vroeger speelde daar een soort van katholieke norm mee: de zondag is heilig. Later uitgebreid voor sommigen naar het weekeind (ik heb nog school gelopen tot zaterdagmiddag). Vroeger waren er veel versnipperde verlofdagen. Later meer gegroepeerd in een week allerheiligenverlof en een krokusvakantie. Ik denk deels onder druk van de vakantiesector, want dan kon je eens deftig naar zee ... Raar ook dat er nu wel grootwarenhuizen zijn die vb. zondagvoormiddag open zijn, en andere grootwarenhuizen niet. Het voorstel nu is er een van: laat elke winkelier maar beslissen over zijn eigen openingsuren. Laat die winkelier de afweging zelf maar maken: winst tegenover kosten (vaste en personeel, plus eigen inzet).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bestaat al. Het Spaghettimonster heeft gesproken! Eet smakelijk en vergeet uw vergiet niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En werkende mensen zijn dan ook weer klanten. Een doordenkertje. ![]() Citaat:
En wanneer is daar verandering in gekomen ? Als de vrouw ook ging gaan werken én ons geloof begon te dalen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 februari 2019 om 19:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dan iets koopt zitten er nog eens taksen en BTW op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een alleenstaande mama met drie kinderen al een tijdje nu. En ik klaag ook dat alles duurder is. Bovendien kan ik jammer genoeg niet meer gaan werken. Dus voor mij is effe 1100€ onverwachts ophoesten ook zwaar. Die drie kinderen komen niet uit de lucht gevallen. Mijn situatie was ook ooit anders. Life happens. That's it. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat Spanjaarden vnml s'avonds laat eten. Overdag gaat daar niemand uit eten.Dus willen ze wat volk trekken als het kalm is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Profiteur is een beroepsdopper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat wel over flexibiliteit in prijsvorming; dienstig om je personeel een extra te geven voor flexibiliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechtbank sprak een alimentatie uit waardoor hij nog iets van 100 euro per maand overhield voor zichzelf. Met hangende pootjes terug naar zijn oude doos ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ze lokken u met goedkope menu's naar binnen maar verbergen de prijs van de drank. Waardoor velen verschieten. Echter te laat. Maar wat kan het een Spanjaard schelen? Voor de prijs van 1 garçon hier hebben ze er daar 5.
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan je niet van leven, tenzij er meer achter zit.
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger waren er toch veel die weinig overhielden van hun loon na scheiding.
En ook veel die in het gevang zaten omdat ze niet konden betalen.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |