![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Lezen gebeurt meestal niet buiten. Maar ok, ik heb niks tegen e-readers, gewoon zelf nog niet nodig gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zon is het toch niet te doen, zelfs onder een parasol is het lastig. Daarom dat ik denk dat veel lezers nog boeken prefereren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop het voor dat ventje. Maar ondertussen zijn de ouders ook al uit mekaar. De moeder heeft ook haar IQ en werk maar voor haar is het allemaal te gemakkelijk geweest. Waar ik dus voorvrees. Wat betreft de vader heb ik dikwijls al hetzelfde gezegd als voor mijn zoon. Had ik van beiden een leraar geweest dan hadden ze beiden een jaartje kunnen dubbelen om hen duidelijk te maken dat er best wat gewerkt wordt. En als je dan grootouders er bij neemt die denken dat je maar éénmaal jong bent en dat je moet profiteren waar het maar kan dan heb ik geen prettige vooruitzichten voor dat ventje. Nochtans praat ik er graag mee. Meestal stel ik vast dat ik dom ben. Maar ik vrees. Hij betoont nog totaal geen interesse voor wat hij later graag zou uitvoeren in zijn leven. Komt er iets van; zoveel te beter. Maar komt er niets van dan val ik er niet van achterover. Een hoog IQ helpt veel maar om het te maken is meer nodig. En nu is het vooral zijn omgeving die aan afbraakpolitiek doet. Zoals vroeger reeds gebeurde; en vandaag ook nog in sommige scholen; waar afbraak de doelstelling was. Ik heb het zelf meegemaakt en ik zie dat het meer als vroeger nog altijd het geval is. Ik denk zelfs dat onze troonopvolgster naar Engeland gestuurd is om te ontsnappen aan het lamentabel onderwijs hier. Zelfs het enige wat we bezitten aan grondstof; nl.IQ en werklust; wordt hier bewust afgebroken. En ik hoop dat men eindelijk werk maakt van het gebruik van waterstof. Houden ze dat nog tegen dan wordt het hier een ontwikkelingsgebied. Dringend dus! Want we zijn al ver gevorderd om het te bereiken. Ik zie de symptomen. Tegenover Nederland; toch ook een land met moeilijkheden; staan we nergens voor wat betreft de internethandel. En als het grootkapitaal het waterstofgebruik in zijn tentakels krijgt dan kunnen we het definitief vergeten. Dan plunderen ze ons verder tot het einde der tijden. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 december 2019 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Met een e-reader gaat dat goed hoor. Het scheelt op verlof ook wa gewicht/plaats aan boeken.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De linkse politici en de achter hen aanhollende pedagogen hebben reeds meer dan veertig jaar het onderwijs ondergraven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Laten we niet helemaal achterlijk zijn. Natuurlijk moeten kinderen best ook met hun andere ouder, grootouders en verdere familie kunnen communiceren. Op de school van m'n dochter raadt men aan dat een ouder in het Nederlands spreekt en de andere in de vreemde taal. In de praktijk kan men daar natuurlijk niet steeds op letten.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 december 2019 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het elementaire probleem is het feit dat ik betwijfel of de leerkrachten zelf wel in staat zijn nog grammatica en analyse te doceren. De kwaliteit van jonge leerkrachten is dermate slecht dat ik zelfs betwijfel of ze de slimsten in de klas zijn als ze les geven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder een parasol heb ik geen enkel probleem om te lezen op de iPad. De eerste paar genearaties hadden daar problemen mee, maar ondertussen is dat opgelost
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet, die van de N-VA kunnen het ook niet. Tavek, hoe laag kun je gaan in je haat t.o.v. de N-VA? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zelfs geen bril meer nodig (handig als je liggend leest ook), toch ook meegenomen als je zo ijdel bent als ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en een e-reader kan ook gewoon in de zon, dat leest zoals van een blad papier. Laatst gewijzigd door Anna List : 4 december 2019 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen ook niet vergeten dat de krant vol fouten staat, ik heb het, voor alle duidelijkheid, dan niet over de inhoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo een ipad mini. Valt best wel mee. 300 gram blijkbaar
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt, lees daar één boek op, en je leest op niks anders meer. ![]() nadeel is wel titels en auteurs onthouden ... dat ligt moeilijker, als ik een boek heb vast gehad, blijft dat toch beter bij ... mss omdat ik dan meer aandacht heb gehad voor cover en kaft en back enzo ... Laatst gewijzigd door Anna List : 4 december 2019 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja; dat is ook wat ik er van denk. Wij worden opgesloten in de eenheidsworst. Maar er is ontsnapping mogelijk. Onze kinderen moeten dus Frans studeren. Allemaal dus om dit land te blijven dienen. Dus de enige mogelijkheid is dus om door de prikkeldraad te breken en om iets te doen wat er niet van U verwacht wordt. Dus studeer een andere taal en een beroep waarin je sterk staat. En vervolgens ligt de wereld waar men die taal spreekt open. Steek uw knapzak vol en pak uw biezen. Zo simpel is het. Zo was er een milicien tijdens mijn legerdienst die Chinees had gestudeerd via zelfstudie. Mogelijk kon hij nog meer. Hij is vertrokken met onbekende bestemming. Mijn beste vriend bij het leger was een Jood. Die kende verdorie vijf talen. Zijn vader was de baas van een bedrijf in Brussel met de benaming "Artlight". Ik ben hem uit het oog verloren. Zijn naam was Robert Kaufmann. Weet niet of hij nog leeft. Maar destijds vertrok hij reeds op handelsmissies achter het ijzeren gordijn. En ik; Vlaams boerke; kon niks. Wij beiden; dus Robert en ik; werkten wel op het hoofdkwartier van de 1e Divisie in Bensberg. (Keulen) Hoe ik er tussen geraakt ben snap ik nog steeds niet. Maar bij het leger is alles mogelijk. En daar is het begonnen. De ogen van dat boerke zijn er open gegaan. Voor de rest waren er in Bensberg veertig chauffeurs gekazerneerd. Ze reden allemaal met een jeep om meestal dronken officieren in het holst van de nacht naar huis te voeren. Ik werkte er als dactylo persoonlijk voor generaal Verlinden. Bijna iedere dag na de dag-uren. Ondertussen zat de hele bende zich in de twee cantines zich zat te zuipen. Had wel zijn voordeel. De hele periode in Duitsland heb ik geen pet gedragen in de kantoren. En kwam er een bullebak uit de strijdende eenheden die misbaar maakte als er niet gegroet werd dan ging het venster op de 1ste verdieping open en dan wist hij onmiddellijk waar hij was. Zalig toch!!!! Als wij moesten tussen de regeltjes lopen dan mochten ze iedere dag mijn armen amputeren. De laagste graden die er werkten waren een paar adjudant-chefs. En nooit met iemand echte miserie gekend. Alleen moesten we opletten als we naar huis kwamen. Af en toe MP of een sergeant in een of ander station die poogde de wetten te stellen voor futiliteiten. Maar gewoonlijk zagen we die wel terug op het HK 1e Divisie. En beleefd dat die venten toen waren. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 december 2019 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |