![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 2 december 2004 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. familiale erfopvolging van politieke macht (zon volgt vader op) 2. geen mogelijkheid tot andere kandidaten voor dit ambt (ik kan geen koning worden, waardoor het gelijkheidsprincipe is geschonden) 3. geen mogelijkheid tot regelmatige verkiezingen van dit ambt (vier-acht jaar, zoals bij een president) Het is niet omdat een meerderheid van de bevolking voor een dictator is, dat dit daarom een dictatuur democratisch maakt ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Koningshuis wordt gedekt door men mede-Vlaamse landgenoten. Ik pleit dan ook voor een referendum die dat duidelijk moet maken. En wanneer dat bevestigd wordt, zijn al uw bovenstaande argumenten waardeloos.
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 2 december 2004 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 2 december 2004 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De N-VA is ondemocratisch aan de macht gekomen. Ja just. De chocoprince is gekozen door het volk en de N-VA volksvertegenwoordigers niet. Kim studeert rechten (tenminste dat wordt beweerd) vraag eens naar de inhoud van de term democratie. |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun redeneren is altijd beperkt. Omdat de voornaam Pros is, is voor de BUBbelkes de achternaam Titué. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Het koningshuis is pas democratisch als we de koning om de zoveel jaar kunnen kiezen en er nog andere kandidaten zijn.
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 2 december 2004 om 18:55. |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 2 december 2004 om 19:08. |
|
![]() |