![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA zit met die Poolse fascistische nest in één Europese fractie.
Waar zitten ze met hun reactie?
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raar denkpatroon. (understatement)
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Gelukkig voor de moslims is links enkel anti-christendom. En dat is wel goed natuurlijk.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term fascistisch wordt weer kwistig rondgestrooid, zonder er de juiste betekenis van te kennen. Ook van Ronse, misschien ????
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polen en Hongarije zo snel mogelijk uit de EU zetten!
Het is echt niet nieuw want ... Hongarije en Polen samen tegen Europese Commissie Uit de tekst: Citaat:
Sta op tegen TOTALITARISME? Kan je ze ongelijk geven??? Zal de EU uiteindelijk een stille dood sterven? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2020 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, daar wringt de schoen. Orban is tegen de "multiculturele samenleving".
Hij moet hier dringend eens komen kijken, want hij weet echt niet wat hij mist ![]() ![]()
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nederland is een handelsland. Die mogen zoveel piepen als ze willen, zonder de EU kart hun BNP gigantisch achteruit. De landen die het meeste te winnen hebben aan een eengemaakte markt zijn niet die sterke landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben laatst nog eens in Antwerpen geweest en ik waande mij echt in Noord-Afrika op sommige plaatsen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik respecteer dat heel hard.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opties bij een Tesla model S zijn eerder zeer beperkt als ik soms de optielijst van ICEs bekijk. Slaat nergens op? Tja. ADAC bijvoorbeeld vergelijkt appelen en appelen. Dus de Teslas worden daar vergeleken met echt vergelijkbare ICE (incl. de nodige opties om objectiever te kunnen vergelijken) Zijn ##ADAC dan Tesla fanboys? Ik denk het niet. Uiteraard is de basiscatalogusprijs maar een (belangrijk) deel van hun TCO. Teslas en vergelijkbare ICE-uitvoeringen staan op page 11, 12 en 13 in die alfabetische ## pdf. Dan heb je enkel een idee hoe ADAC vergelijkt alle merken alle soorten, vetgedrukte resultaten cent/km zijn "de winnaars" De Ford Mustang Mach E staat er nog niet bij, dat is voor 2021. ![]() ## https://assets.adac.de/image/upload/...ich_joxjsi.pdf (met alle details) Natuurlijk gelden die Duitse TCO niet echt voor Belgie of beter Vlaanderen. Alhoewel de stroomprijs in D hoger is dan in BE. ADAC neemt 0,36 €/kWh in zijn TCO-vergelijk. Want in D krijgen de EV en (degelijke) PHEV een noemenswaardige milieubonus (particulieren), die is significanter. Men moet die wel aanvragen enz... Citaat:
Bij een - klassiek (EV duurder dan ICE)- beter vergelijkbare Jaguar i- en F-Pace zal dat al veel nipter zijn. De ~€12k duurdere i-Pace qua catalogusprijs is uiteindelijk maar 1 cent/km duurder na 5 jaar/75.000 km. En dat voor een EV die relatief veel kWh verbruikt. Wordt die F-Pace wat duurder, +€ 4000 de dieselversie, is de i-Pace al snel 5 cent/km goedkoper TCO dan de F-Pace diesel. Bij de meer betaalbare EV zoals een Kia e-Niro worden TCO zelfs €8k gecompenseerd tov van een Niro benzine (mildhybride). Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 18 november 2020 om 13:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Als het moet zullen Duitsland en Frankrijk het relanceplan toch uitvoeren zonder de toestemming van Polen en Hongarije.
https://www.lefigaro.fr/flash-eco/pl...paris-20201118 |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons wel niet zo lang wachten op een antwoord als op de vraag "noem eens één land waar de war on drugs succesvol gebleken is". ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik nergens beweerd. Je kan misschien best stoppen met anderen woorden in de mond te leggen. Ik hoef dat ook geen al dan niet geweldige partij te vinden, het is aan de Polen om daar over te oordelen.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okay.
![]() |
![]() |