![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vorige politieke generaties hebben het eigenlijk door hun compromissen, waar ze een staatsmodel hebben gemaakt dat onwerkbaar is, onmogelijk gemaakt om nog op een relevante en dynamische manier aan politiek te doen. De huidige generatie botst keer op keer op bevoegdheden die versnipperd zijn waardoor alles zo ingewikkeld wordt, dat het leidt tot volledige stagnatie. En dat is wel degelijk de erfenis van de vorige politieke generaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Alsof je staatsmanschap op zo'n periode kunt beoordelen. Citaat:
Dus een aantal stemmen die naar VB gingen uit protest dat er geen regering was is nu teruggekeerd naar één van de traditionele partijen, maar veel zijn dat er niet. En dat men een regering niet op één dag beoordeelt, lijkt mij een gezond principe. Mijn principe is echter dat ik niet voor de Vivaldi partijen stem, omdat zij de kiesuitslag in Vlaanderen niet gerespecteerd hebben, dus ze mogen mij nog persoonlijk een zak geld komen afgeven, ze krijgen mijn stem niet. Citaat:
Ze wachten af, en toch is de schommeling miniem, zelfs statistisch compleet insignificant. Als de regering er dus een potje van maakt, kunnen er weer stemmen bijkomen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spruitjeslucht? Woehaha.
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Inderdaad, met de eerste regering paars-groen bijv. zag hij een ideale kans om eens aan kalotenpesten te doen.
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 13 december 2020 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is enkele aan coronabestrijding gedaan. Er zijn enkel kado's uitgedeelt geweest. Wacht tot augustus 2021 als de mensen hun nieuwe belastingsaangifte hebben ingediend. Wacht tot augustus 2022 als de mensen vaststellen dat zij de rekering van het coronabeleid voor de 2de keer mogen betalen. Wacht tot mei 2024 als de gevolgen van dat beleid tot de bevolking is doorgedrongen en ze eindelijk het beleid kunnen afstraffen. Veel van de oudere kiezers zullen tegen dan gestorven zijn en er zullen jonge kiezers stemgerechtig geworden zijn. En laat het nu vooral jonge kiezers zijn die stemmen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet gaan quoten op de site van het VB. Zoals u wel deed.
Ik zal zelden het VB gebruiken als bron omdat ik weet dat dat hier niet aanvaard wordt door fascistisch links. Ik vertoef nooit op sceptr en zeer zelden op doorbraak. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 december 2020 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ik ook: Wacht maar tot in 2024 wanneer de NVA en het VB onder de 10% zitten.
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arm volk... dat het van zulke mensen denkt te moeten hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die waarheid willen onze bekrompen linkiewinkies niet horen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over wilde toekomstvoorspellingen gesproken... Laatst gewijzigd door marie daenen : 13 december 2020 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik niet direct een groei voor de N-VA verwacht, want dat die zit in de Vlaamse coalitie. Ik verwacht meer een groei van het VB en de pvda/ptb en als groen!/Ecolo niet te dwaas doen ook van hen, al de rest zie ik bij volgende verkiezingen zwaar verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor herhaling vatbaar ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan open. Besef gewoon dat niet iedereen in Vlaanderen bezig met het communautair is. 2024 is nog ver maar er zijn zeer grote kansen dat de Vivaldi partijen met de tijd nog meer stijgen en dat de N-VA en het VB daarentegen nog meer dalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat toont vooral dat niet iedereen in de communautaire richting gaat en dat er nog heel veel Vlamingen zijn die in termen van België denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, niet uit Sceptr, niet uit Doorbraak, maar uit Knack: https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...l-1665217.html |
|
![]() |
![]() |