![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Franse filosoof Pascal zei het al:'Al het ongeluk van de mens komt voort uit het feit dat hij niet rustig in zijn zetel thuis blijft zitten.' Dat is de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat door de spelletjes van de machthebbers de afgelopen decennia gaandeweg toestanden zijn ontstaan die regelrecht naar Libanese toestanden leiden. De Balkanisering van West-Europa heeft van dit deel van de wereld een kruitvat gemaakt. Net zoals de migranten er alles aan doen om hun eigenheid te behouden, zo worden steeds meer en meer autochtonen zich ervan bewust dat ze zullen moeten vechten om zichzelf in hun eigen land te kunnen blijven. Als de moslims niet willen opgaan in de oorspronkelijke bevolking, dan gaat het hier regelrecht naar een grote burgeroorlog. De autochtone bevolking heeft die niet gewild, maar de moslims doen er alles aan om die burgeroorlog te laten uitbarsten. Aangezien de autochtonen nergens anders naartoe kunnen, zal het er verschrikkelijk aan toe gaan. De migranten zijn vele tientallen jaren beschermd door de machthebbers in Europa, die tegelijkertijd de autochtonen onder de knoet hielden die durfden kritiek uitoefenen. Nu is dat verleden tijd en zien de moslims plots hun beschermende hand boven hun hoofden verdwijnen. Ze verkeerden in de waan dat die bescherming eeuwig en vanzelfsprekend was en dat de autochtonen een hoop slappe decadente gedegenereerden waren, te zwak om voor zichzelf op te komen. Maar Europa begint langzaam wakker te worden. En mensen als Ayaan Hirsi Ali en Oriana Fallaci beginnen steeds scherper de zaken te benoemen zoals ze benoemd moeten worden. De autochtonen die door de machtselite en de intelligentsia jaren dom en onwetend zijn gehouden beginnen steeds mondiger te worden. Het is nog maar een kwestie van tijd voor de balans omslaat en het niet enkel de zogenaamd "extreem-rechtsen" meer zijn die hun mond durven roeren. Europa zal uiteindelijk weer opnieuw "De Kracht van de Rede" ontdekken en dan zullen de moslims in Europa het pas zéér moeilijk gaan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |||||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zijn namelijk minderheden. Citaat:
Citaat:
Over de achtergrond van Oriana Fallaci weet ik niks. Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 augustus 2005 om 22:09. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#145 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat wil met andere woorden zeggen dat collaborateurs en verraders (om nu eens het taalgebruik uit "De Kracht van de Rede" te gebruiken ![]() Afrekening in het stemhokje gegarandeerd. Weg met de verraders en de collaborateurs. Dat het gezond verstand weer moge zegevieren![edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 10 augustus 2005 om 22:48. |
|||||
![]() |
![]() |
#146 | ||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ohja en om beleeefd te blijven, Ik ga slapen, Tot ziens.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 augustus 2005 om 22:53. |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tegen dat het zover is, is de oorspronkelijke cultuur mee verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
nogmaals: MEER DAN 50% bestaat uit VREEMDELINGEN! blijkbaar dringt dat niet door tot u kleine hersentjes!? Dit is niet zomaar goed te praten. Integratie is bij zulke aantallen vreemdelingen onmogelijk geworden. De enige manier is (humane) deportatie van de illegalen en onmiddelijke stopzetting van de immigratie. |
|
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() vreemdelingen...maar ze hebben wel de belgische nationaliteit, of niet?
|
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Die nationaliteit is niet zelden bekomen dmv de 'snel-belg-wet'. Zoals we allen weten is dat een wet waar men onze nationaliteit te grabbel gooit voor een appel en een ei. MAW INBURGERING ZIT ER NIET IN VOOR DIE MENSEN. EEN PERMANENTE VERBLIJFPLAATS HIER DUS OOK NIET; oprotten! |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu snap ik je niet meer. Eerst moesten illegalen oprtotten en nu opeens iedereen. Dat is toch een beetje raar. Snap je? Of moet ik het nog een keer uitleggen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 12 augustus 2005 om 11:28. |
|||||
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
dat heb ik niet gezegd hoor. Illegalen zouden van mij part zo snel mogelijk weg moeten. Teveel is teveel, en als er dan nog eens vreemdelingen bijkomen die helemaal géen reden hebben om hier te zijn, dan moeten we ingrijpen. Verder had ik het over de snel-belg-wet. Da's al iets delicater, want inderdaad, dikwijls gaat het over 'legale' vreemdelingen. Maar, wat is het verschil tussen een legaal en een illegaal als ze beiden van toeten of blazen weten in ons land, als ze zich in klein-turkije wanen, als ze eerder de imam dan de burgemeester gehoorzamen, etc etc. Mij is het niet te doen om een 'blank europa' of dat soort onzin. Mij is het te doen om Vlaanderen, om de Lage Landen , een karakter te geven dat eigen is aan haar. en dat dus NIET geimporteerd is uit allerhande exotische bestemmingen. En geef toe: steden waar meer dan de helft van de jeugd vreemd is, daar kan dat karakter onmogelijk tot stand komen; ons volk gaat ten onder aan deze evolutie, misschien kan jou dat geen bal schelen, mij wel. Vandaar mijn bezorgdheid, en vandaar mijn bericht. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |||||||||||
Banneling
|
![]() [quote=Ambiorix]
Citaat:
Nu kan je wel een heel mooi lijstje maken van: als ze dit doen en als ze dat doen. Maar dan zou je elke migrant die is fouts doet weg moeten sturen. Citaat:
Het voor allochtonen gunstiger te maken zich te vestigen in gebieden met veel autochtonen en omgekeerd. En nee,nationalimse kan me geen bal schelen. Ik vind het veel belangrijker dat men vredig naast elkaar leeft en begrippen als ''de Lage Landen'' en ''Vlaanderen'' doen mij niks. Vrede, vrijheid en mensenrechten zijn veel pakkender.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 12 augustus 2005 om 12:22. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
![]() [quote=sinan123]
Citaat:
het is heel realistisch om kriteria op te stellen. voorbeeldje : migranten die hier minder dan 5 jaar verblijven en een misdaad begaan die niet onder de categorie 'kleine misdaden' geplaatst kan worden, worden teruggestuurd. Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Ik denk zelfs dat dit al in sommige Europese landen wordt toegepast. Citaat:
Dé oplossing is het evenwel niet, want er blijven migranten toestromen als je verder niks onderneemt. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#157 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Ambiorix]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Majah ik heb toch het gevoel dat we het voor een groot deel met elkaar eens zijn. |
|||
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
![]() [quote=sinan123]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |