Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 13 december 2004, 17:49   #141
DrHumorisCausa
Banneling

DrHumorisCausa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
We weten dat de VB-schaapjes voor hun 'denken' volledig afhankelijk zijn van de partijpropaganda. Maar dat ze nu ook al de flauwe humor van Gerolf Annemans kopiëren...
En hoe 'weet' gij dat, mijn beste? Wat weet gij van mijn denken en hoe ik daar op gekomen ben? Niets dus. Ik heb eerst veel nagedacht en veel ervaren, en eerst dan heb ik resoluut voor het VB gekozen.
En Annemans is één van de meest intelligente en gevatte mensen die ik ken.
Daar kan de kleurloze SS nog een punt aan zuigen...
DrHumorisCausa is offline  
Oud 13 december 2004, 18:41   #142
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
We weten dat de VB-schaapjes voor hun 'denken' volledig afhankelijk zijn van de partijpropaganda. Maar dat ze nu ook al de flauwe humor van Gerolf Annemans kopiëren...
Uw denken gelijkt overigens op het Steve Stevaert denken. En dat is helemaal geen referentie. ...
En we zullen maar zwijgen over zijn sjallekes-humor.
Spolpoel is offline  
Oud 13 december 2004, 19:03   #143
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabal
@ thePiano

Kben hier nog niet lang op dit forum maar aan u vindt ik den blachelijkste tot nu toe. Ge zijt resoluut tegen discriminatie maar ge den enigste da ik zie dat absoluut iemand moet belachelijk maken met zijn avatar. Waarom??????????
Mijn allochtone vrouw begrijpt alleen Algemeen Nederlands. Kan je in de toekomst een kleine inspanning doen en de taal neerschrijven zoals Hendrik Conscience het altijd heeft gewild dat we ze zouden gebruiken? Of vind je dat allochtonen die zich inburgeren, meteen ook alle +- 600 dialecten van Vlaanderen moeten beheersen, willen ze als volwaardig beschouwd worden door het VB?

Over mijn avatar: dat is wat men noemt politieke satire, en die is gemaakt door vedeze: http://homepage.mac.com/vedeze/Personal7.html

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 december 2004 om 19:04.
thePiano is offline  
Oud 13 december 2004, 19:30   #144
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Mijn allochtone vrouw begrijpt alleen Algemeen Nederlands. Kan je in de toekomst een kleine inspanning doen en de taal neerschrijven zoals Hendrik Conscience het altijd heeft gewild dat we ze zouden gebruiken? Of vind je dat allochtonen die zich inburgeren, meteen ook alle +- 600 dialecten van Vlaanderen moeten beheersen, willen ze als volwaardig beschouwd worden door het VB?

Over mijn avatar: dat is wat men noemt politieke satire, en die is gemaakt door vedeze: http://homepage.mac.com/vedeze/Personal7.html
Piano, wat ik me reeds enkele weken afvraag:
* bent U met uw allochtone vrouw (Georgië), die arts is, getrouwd toen U nog zeer 'bevriend' was met Kris Merckx ( "Geneeskunde voor het Volk") en heeft het een met het andere te maken?

Vanzelfsprekend moet U, indien U dit niet gepast vindt, er niet verder op ingaan...
Chipie is offline  
Oud 13 december 2004, 20:07   #145
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Piano, wat ik me reeds enkele weken afvraag:
* bent U met uw allochtone vrouw (Georgië), die arts is, getrouwd toen U nog zeer 'bevriend' was met Kris Merckx ( "Geneeskunde voor het Volk") en heeft het een met het andere te maken?

Vanzelfsprekend moet U, indien U dit niet gepast vindt, er niet verder op ingaan...
Mijn vrouw haar diploma's zijn in de EU niet geldig, net zoals alle anderen landen buiten de EU dat ook niet zijn. Die diploma's moeten eerst gelijkwaardig worden gesteld en voor het ene land van origine gaat dat al wat gemakkelijker dan het andere. Merckxs heeft haar wel gevraagd om te werken voor "Geneeskunde voor het Volk" maar dat heeft ze geweigerd omdat:

1) haar diploma's (Dr in Geneeskunde en Dr. in Chemie) hier niet geldig zijn en ze gezien haar leeftijd (47) jaar geen zin meer heeft om terug 3 jaar naar een Universiteit te lopen en het tevens ook financieel niet haalbaar is voor ons
2) omdat ze a-politiek is en niet begrijpt waar ik me zo druk om maak
3) omdat ze onder het communistische sovjet-systeem is grootgebracht en, net zoals het gros van de Georgiërs, de Sovjets (niet de Russen persoonlijk) haat omdat wat ze de Georgiërs en het land hebben aangedaan. Trouwens: Jozef Stalin was een Georgiër (Joseph Dzjoegashvili) en bij mijn weten staat er geen enkel beeld meer van Stalin in dat land behalve dan in zijn geboortedorp Gori en in Zuid-Ossetië waar het nog steeds onrustig is.
4) haar sympathie voor Merckxs louter persoonlijk is en uit sympathie voor zijn humanistisch project

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 december 2004 om 20:08.
thePiano is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be