![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg voor de soldaten, maar Poetin moet beseffen dat deze oorlog Rusland geld kost en veel mensenlevens (dat laatste is voor Poetin waarschijnlijk niets waard) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, vraag ik me af waarom niet. Het is niet dat de doorsnee Rus het Poetinregime niet steunt hé.
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis waarvan beweert u dat?
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paar 100 000 Russen die nu in Georgië en Kazachstan zitten.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, er worden regelmatig opiniepeilingen gehouden en daaruit blijkt altijd een massale steun bij de Russische burger voor de oorlog tegen Oekraine.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessant. Ik geef toe dat ik sinds enige tijd niet veel Vlaamse media meer consumeer wegens hun compulsieve bias, maar wat jij daar beweert heb ik nog nooit ergens gelezen of gehoord. Ook niet in de buitenlandse media die ik wél volg. Tot nader denk ik dus dat het eerder iemand anders is die "alweer uit zijne nek kletst".
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 september 2025 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou kunnen zeggen dat ze zodoende hun verantwoordelijkheid ontliepen maar als ze ‘ins Reich’ waren gebleven om oppositie te voeren, waren ze misschien vermoord of anders wel opgesloten in de gevangenissen en kampen waar vele duizenden Duitsers hen gezelschap hadden gehouden. In het Rusland van Poetin zien we hetzelfde gebeuren: vele honderden Russen ontvlucht(t)en hun vaderland en hun ‘verantwoordelijkheid’ maar als ze dat niet deden/doen, ondergingen/ondergaan ze hoogstwaarschijnlijk het lot van de vele vermoorde of gevangen gezette landgenoten. En zowel bij de Duitsers toen als de Russen nu waren/zijn er ‘saboteurs’ die onder de radar bleven/blijven; niet veel en blijkbaar lang niet genoeg maar ze waren/zijn er wel. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp niet wat je punt hiermee is. Moet dit aantonen dat de doorsnee Rus de oorlog niet steunt, of dat de doorsnee Duitsers de nazi-misdaden niet steunde?
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de paranoia die Poetin steeds vaker aan de dag legt, leid ik af dat de steun van de ‘doorsnee-Rus’ voor de <speciale militaire miserie> vooral niet overschat dient te worden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige er veranderd is, is de naam en titel van de Secretaris Generaal. De mensen die voldoende "neutrale" informatie konden hebben, de beter opgeleiden in de belangrijke steden en universiteiten, die zijn ofwel "gebonden aan Rusland -is dit nu door gemakzucht, mee in de top van't systeem zitten, of onder druk-, of zijn gaan lopen.
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |