![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze met zo een vuurpijlen naar mijn huis beginnen schieten zoals ze daar in la douce france doen. Dan zal ik gericht naar die hufters schieten, daar twijfel ik geen seconde over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die meutes in Frankrijk laten hen ook niet veel keuzes meer, zeker als zij wapens gaan plunderen.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RAID schiet al op demonstranten en ondertussen duiken er extreemrechtse knokploegen op, gewapend met honkbalknuppels.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het "niet meer als normaal" is om iemand te executeren, vraag ik me echt af waaro die agent ls stront wordt behandeld door Macron, Marine, en al z'n eigen politiecollega's. Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk nog maar eens terug welke behandeling onze extreem-rechtse vrienden kregen van de politie tijdens de corona-demonstraties. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een executie is, ge sleurt die gast uit zijn auto laat hem op zijn knieen zitten en ge knalt zonder al te veel poespas nen bal door zijne kop, dat is een executie. verder vraag ik mij ook af waarom Macron en de rest van de goegemeente hun agent laat vallen. Die man heeft zich verdedigd, of zelf accidenteel geschoten. Met die dikke moto handschoenen aan, moet den druk op de trekker niet of moeilijk te voelen zijn. als je naar de beelden kijkt had hij zijn vinger op de trekker. hij had die er naast moeten leggen, anderzijds, doordat die gast gas geeft, had hij op dat moment niet veel opties meer he. Diegene die in fout is, is toch echt wel dat minderjarig gangsterke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben niet diegene die zich laat afslachten, ik ben een brave burger, maar als ge mij in mijn burcht aan wil vallen, dan ga ik middeleeuws reageren ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het verband daar nu mee is is me een raadsel. Maar als het is wat ik denk je bedoelt vraag ik me af waarom de banlieus nog steeds geen onafhankelijke regio zijn geworden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat de flik een deftige blaam verdient zonder te worden beticht op de wegwerpwijze van Makroniet-en-Chef. (ontoelaatbaar: akkoord; niet excuseerbaar: niet akkoord.) Best recupereerbare flik mits wat extra training. Het gangsterke is onherroepelijk verwijderd uit de gemeenschap. Dat probleempje is tenminste opgelost en van de baan.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 juli 2023 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.lefigaro.fr/faits-divers...aires-20230629
Hij was toch zo braaf. Dit was reeds zijn 4de keer dat hij weigerde te stoppen. Hij had trouwens geen rijbewijs. Was ook in de drugshandel. Was reeds gekend voor een dozijn feiten en moest trouwens in september voor de jeugdrechter verschijnen. Alles bij elkaar een goede opkuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien nodig, zeer zeker.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 juli 2023 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anti-maatregelen betogers tijdens de Corona-epidemie waren niet per definitie “extreem rechts”.
![]() |
![]() |
#158 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/wie-wa...-zet~a7915d4c/ Citaat:
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 1 juli 2023 om 09:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, er is een andere Nahel die wel gekend was voor criminele feiten?