![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() [size=6]Verenigd Limburg Boven !!![/size]
Citaat:
[size=7]Verenigd Limburg !!![/size] |
|
![]() |
![]() |
#142 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
BTW: Ik heb ervaring met Machon. NIET doen. Tzijn klojos. |
||
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar jij dus haalt dat de Limburgers meer gemeen hebben met Wallonië dan met Vlaanderen is mij een raadsel. Misschien heeft jouw link te maken met het Belgisch spoor dat de Limburgers, die naar Maastricht willen, verplicht over Luik te reizen omdat er nog altijd geen korte, rechtstreekse treinverbinding bestaat? Of heeft jouw vergelijking te maken met de grens van Limburg met Wallonië? Ik heb anders nooit veel gemerkt van Walen die in Limburg willen komen wonen en werken. Andersom was het ooit anders maar de Vlaamse en Limburgse werkwilligen waren daar niet echt benijdenswaardig. Jo Erens was trouwens van Sittard, net zoals Toon Hermans, en die twee hebben zeker al niks met Wallonië te maken.
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken der genoeg die rijk zijn geworden van de hollanders....en niet alleen makelaars, maar echte die hard maaslanders die hun eigendommen nu verpatsen tegen sterprijzen. |
||
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Even verder kijken dan de knuppel lang is.
![]() Net goed dat je over het spoor begint. Het goederenspoor tussen Lanaken en Maastricht gaat heropend worden, dat staat al vast. Wij zijn net bezig om op dat spoor ook personenvervoer te krijgen, dus moet je daarover mij niets vertellen. Vanwaar gij zijt weet ik niet, maar ik heb ook niks met u te maken! ![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De regering maakt voor de meest onbenullige dingen geld vrij, dan kan voor die paar kilometer spoor ook wel wat geld eraf, of moet onder druk van de Walen die trein dan toch persé een omweg maken in Luik? |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb in Antwerpen gewoont en noem me nu met trots een Limburger. Eentje die naar de mensen in mijn (ruime) omgeving luisterd en die zijn dan volgens jouw dus de verbitterde zwartkijkers. Tot mijn verbazing zijn dat het heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel (ja, ik spreek Limburgs ![]() Lezen kan je blijkbaar ook niet goed want je meent mijn politieke voorkeur te weten terwijl ik schreef: "wordt wakker VOOR de volgende zwarte zondag." Wat is het toch makkelijk om iemand in een hoekje te duwen als zijn mening of wat hij verteld jou niet aanstaat. Maar droom ook jij rustig verder! Margrietje |
|
![]() |
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#153 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kan jij inhoudelijk weerleggen zeg! ![]() "Ik ken mensen die... en daarmee basta". Simpele weerlegging zeg! Ga eens in op wat ik zei ipv errond te kwijlen. Waarvoor zou ik dan wakker moeten worden? Waar is uw glazen bolleke? |
||
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al van Frieda Brepoels gehoord?
Nochtans een kenner op vlak van de Limburgse spoortoestand. Wel een Vlaams-nationaliste zoals ik en dat maakt een wereld van verschil, zeker?
#155 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik het wel hoe je denkt, gij zit opgescheept met die Jaak Gabriels! ![]() ![]() Innige deelneming. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of had je graag dat ik zou ingaan op jouw woorden zoals: stront en kwijlen? ![]() Verder wilde ik enkel waarschuwen maar wat baaten kaars en bril..... en daarmee is voor mij mijn deelname aan deze "discussie" af. Margrietje |
|
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de gemeente waar ik tot voor twee jaar woonde heb ik zelden een ander dan een CVP-gemeentebestuur gekend. Vandaag is dat een coalitie met....ex.VU-ers die zich 'Nieuw' noemden. De broer van Theo Kelchtermans heeft er ook een tijdlang, vruchteloos, geaast op de burgemeestersjerp. De dochter van de CVP-burgemeester die er enkele tientallen jaren onafgebroken aan de macht was is echter onlangs voor de VLD opgekomen. Ze heeft het (nog) niet gehaald.
![]() |
#159 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoopte er al op, want het trek nergens op als je niet wil reageren op inhoud. Met anderen lukt dat stukken beter, zoals gorefest. Iemand blinde comapatient noemen (al is het met een laagje vernis) en verrast zijn dat er kwijl en stront aan tepas komt. Hypocriet! ![]() |
||
![]() |
![]() |
#160 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |