![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel het kan verkeren . Ik was op een zomer eens op de oude markt een pilsje aan het drinken ( buiten op een muurke). Daar zich ik 3 Marokaantjes uit den bierkelder gesmeten worden. Eerst zitten ze dienne portier nog uit te schelden voor racist , PD, fils de pute,... Dan beginnen ze alledrie te telefoneren met hunne gsm . Plots begint er ene weer te schelden een ne vuilbak te bewerken ( die aan de quick dacht ik ). Dan ben ik iets gaan drinken in een cafeetje een enkel uren nadien liepen ze daar nog steeds rond als ik achter een frikadel ging. Hun vriendjes zullen mss foert gezegd hebben en niet afgekomen .
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan u één ding vertellen: ik ben een meisje en ik kom regelmatig op feestjes. Niets is zo irritant als een stel opdringerige Marrokanen. Ik ben niet racistisch, maar op fuiven wordt ik het wel. Ik heb al leuke marrokanen ontmoet op feestjes, maar de meesten weten hun grens echt niet liggen. De meesten zijn opdringerig, vervelend en stom. Als er dan een Vlaamse jongen tussenkomt, ben ik die dankbaar, dat heeft niets met jaloezie te maken en ook niet met racisme. Waarom zouden ze jaloers zijn? Ik heb liever een "vlaams dikkertje" dan een opdringerige marrokaan.
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat er enkelen opdringerig zijn, is niet iedereen opdringerig. Je kan ze niet allemaal over één kam scheren. Dat gebeurd immers wel, & daarom mogen allochtone jongeren niet binnen op die fuiven te mechelen.. (maar ook in Houthalen en die kanten).
![]() |
#147 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo is er ooit eens een kennis geweest van me . die door een uitstalraam werd gesmeten door 3 broers van dat meisje omdat hij de familie beledigd had. terwijl dat meisje er geen probs mee had, zielig hoor .
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Raven
Dat is niet hetzelfde. Een fuif is toegankelijk voor iedereen. Een privé-fuif is niet toegankelijk voor iedereen. Een Suikerfeest is een islamitische feestdag zoals Pasen voor jullie. Het suikerfeest is even zeer als die fuif in Mechelen een feest, waar horden autochtonen aan islamitische meisjes mogen gaan frunikken. Dan gaan jullie toch ook es een dagje naar eenzaam wegrottende oma op bezoek, na een jaar te hebben verwaarloosd? Projecteer je je jaarlijks vakantie-uitstapje naar Marokko nu niet op de autochtonen? Ooit heeft er eens een autochtoon m'n zus aangesproken. Ze zag het niet zitten, en om het hoekje heb ik en m'n broer hem dan ook duidelijk gemaakt dat moest hij dat nog eens doen, hij maatje 45 enkele keren tegen z'n neus zou krijgen. Dat is niet racisme, maar het beschermen van de eer van m'n zus. Zo verknocht aan het maagdenvliesje van je zus? Voer voor psychiaters! De angst van de onmachtige (in elke betekenis van het woord : economisch, politiek, maatschappelijk, ...) moslimman die zich angstvallig fixeert op het maagdenvliesje van zijn zus of dochter. Zielig. Eigenlijk meelijwekkend. Want de moslimman geeft hierbij toe dat hij er niet in slaagt op andere manieren eer te halen. Nu denk je waarschijnlijk dat mijn zuster onder de knoet ligt, je kan er niet verder naast zitten. Ze heeft gewoon geen behoefte om lastig gevallen te worden door Vlaamse dikkertjes, wetend dat ze op gepaste tijd kennis zal maken met een knappe marrokaanse en gelovige moslim. Nog zo'n importsukkelaar die dankzij de OCMW-betoelaging (geregeld door z'n iets mondigere madame) hier net niet in de marginaliteit overleeft, maar er gelukkig de dikke Jan kan mee gaan uithangen in Marokko? Dit is zo voor veruit elke moslimah die ik ken. Vlaamse meisjes daarentegen, veelal in uitdagende kledij op fuifen en cafés, staan net te popelen om Marrokaanse jongens te leren kennen.Tja, daarom dat er buitenwippers in dienst worden genomen om dat zootje de ingang te ontzeggen. Nu kan je dat ontkennen, maar ik weet alvast dat het wel degelijk zo is. Als je dan DAAR tussenkomt, kan er niets anders aan de basis liggen, dan racisme/jaloezie Nee, preventiebeleid heet dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En doe nu niet dat je uit de lucht komt vallen he,het gebeurt en meer dan we denken. Dat we niet moeten veralgemenen heb ik al gezegd maar dat er misere gaat van komen dat begrijpt ge zelf wel. Als Raven zegt dat hij Allochtoon is,wie ben ik dan om hem tegen te spreken,hoewel ik gezien vorige post ook mijn twijfels heb. Ik ben best vrij sociaal en gun iedereen het licht in de ogen, maar is het dan zo moeilijk om met mekaar overeen te komen of om de democratische regels te respecteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon via thuis en via school een goede informatiecampagne opzetten waarbij aan onze meisjes duidelijk gemaakt wordt dat marokkaanse jongetjes gewoon wachten op hun voorbestemde nichtjesbruid, vers van het rif; terwijl de vlaamse meisjes hier enkel als oefenplank dienen. Ondertussen weten de meesten het wel al op een paar giechelende trienekes na. Over dat "ikke ben de bruinste, ikke heb den dikste, ikke kan het beter" heb ik een prachtig anekdote: 25 jaar geleden mét echtgenoot naar Tunesie geweest. Kwam daar zo'n 14-jarig snotterke mij een "voorstel" doen. "Hij kon het beter dan mijn echtgenoot" vertelde hij me "Want zijne pa had 14 kinderen gemaakt"! Flink toch van dat snotterke hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug over die fuif:
Het lijkt me ook veel beter de reljongeren gewoon allemaal mee te nemen naar het politiekantoor en ze daar te ondervragen tot de "normale" mensen gedaan hebben met fuiven. Ik geloof dat ze dat systeem een paar jaar geleden ook in SintNiklaas hebben toegepast toen de "mooie bruine jongetjes" persé de mensen moesten gaan lastigvallen in recreatiecentra: gewoon heel de middag in de kelders van het politiekantoor, water voorzien en tegen dat de mensen gedaan hadden met zwemmen konden die brave jongetjes ook gewoon terug naar huis. 't was rap over!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Menapius : 30 maart 2005 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Welke randdebiel spelt "verkloten" in hemelsnaam met twee o's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb totaal geen problemen met relaties tussen allochtonen en Vlaamse meisjes, maar de manier waarop op dat soort fuiven allochtonen omgaan met de aanwezige vrouwen is beneden alle peil: boers, ombeschoft, arrogant,... Het erkennen van ernstige problemen in je eigen gemeenschap zou een eerste stap in de goede richting kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |