![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"Van vrouwen waarvan gij ontrouw vreest en ongehoorzaamheid, vermaan hen en weiger met hen het bed te delen,, sla hen.'' Koran 4:34" En dit komt uit de koran mijn beste linda.... of interpreteer ik het verkeerd ?[edit]<div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by TC on 23-05-2005 at 13:15: Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
"Van vrouwen waarvan gij ontrouw vreest en ongehoorzaamheid, vermaan hen en weiger met hen het bed te delen,, sla hen.'' Koran 4:34" En dit komt uit de koran mijn beste linda.... of interpreteer ik het verkeerd ?</td></tr></table><br /><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset"><div class="smallfont"><em>Before any edits, post was:</em></div><hr size="1"> Citaat:
"Van vrouwen waarvan gij ontrouw vreest en ongehoorzaamheid, vermaan hen en weiger met hen het bed te delen,, sla hen.'' Koran 4:34" En dit komt uit de koran mijn beste linda.... of interpreteer ik het verkeert ?</td></tr></table>[/edit]
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad. Laatst gewijzigd door TC : 23 mei 2005 om 12:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 12:47. |
|||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
|
![]() Citaat:
P.S: Een man of een vrouw die vreemd gaan een die allebei getrouwd zijn verdienen voor mijn part een koek op hun bakkers!!![edit]<div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by lincoln on 23-05-2005 at 13:54: Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
P.S: Een man of een vrouw die vreemd gaan een die allebei getrouwd zijn verdienen voor mijn part een koek op hun bakkers!!!</td></tr></table><br /><br /><div class="smallfont"><em><b>Edit:</b><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset">After edit by lincoln on 23-05-2005 at 13:30: Reden: </em></div><hr size="1"> Citaat:
Reden: </em></div><hr size="1"> "Van vrouwen waarvan gij ontrouw vreest en ongehoorzaamheid, vermaan hen en weiger met hen het bed te delen,, sla hen.'' Koran 4:34" En dit komt uit de koran mijn beste linda.... of interpreteer ik het verkeerd ?</td></tr></table><br /><br /><table cellpadding="6" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr><td class="alt2" style="border:1px inset"><div class="smallfont"><em>Before any edits, post was:</em></div><hr size="1"> "Van vrouwen waarvan gij ontrouw vreest en ongehoorzaamheid, vermaan hen en weiger met hen het bed te delen,, sla hen.'' Koran 4:34" En dit komt uit de koran mijn beste linda.... of interpreteer ik het verkeert ?</td></tr></table>[/edit]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 12:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() 5 pijlers van de Islam :
1.Eén god aanbidden : Allah 2. De Zakaat : aan liefdadigheid doen 3. Ramadan : één maand vasten (de gemiddelde Ramadanist komt 1 tot 2 kg bij in de maand van de Ramadan, vermits men eet als de zon ondergegaan is & veel) 4. 5 x per dag bidden , het gelaat naar Mekka gekeerd 5. éénmaal in je leven de Hadj ondernemen = op reis gaan naar Mekka Hou je aan die 5 punten en je bent moslim, ga naar een imam/ayatollah en verklaar dat je die dingen volgt en klaar is kees ! Al de rest is in wezen literatuur. ---- wordt Hillelist slechts één gebod : doe niet aan een ander wat je niet wil dat een ander aan jou doet. Godsdienst is simpel : hou het simpel... --------- Moesten het alleen moslims zijn die hun vrouw slaan, zouder er minder geslagen vrouwen zijn. De "Wegloophuizen " zitten vol van vrouwen die door niet-moslims mishandeld werden. Er zijn gerchten dat zelfs niet-moslim Vlaams Belangers hun vrouw al eens durven mishandelen.
![]() |
#145 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sorry Lincoln, maar hier ga je toch zwaar over de schreef vind ik. Ten eerste, Moslims erkennen onze westerse justitie niet als een rechtssysteem waar zij aan onderworpen zijn. Ten tweede, gezinsgeschillen, zoals jij het noemt, zijn nog geen reden waarom je iemand zou mogen slaan, zowel een man zijn vrouw niet, als een vrouw haar man niet. Deze vormen van fysieke vernederingen mag men onder geen enkel beding toestaan, in gelijk welke cultuur. Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 14:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||||
|
![]() P.S: Niet moeilijk dat de dag van vandaag zoveel zelfmoord een gezinsdrama's gebeurt hé, probeer maar eens tolerant te zijn een je zelf in toom houdt wanneer je je gebakken wordt.
Een vrouw heeft het instinct om rust een liefde te vinden bij de man , De man heeft het instinct om rust een liefde te vinden bij een vrouw , Wanneer dat gebroken is ( of verbroken door vreemd gaan) is er geen rust meer een spreken we niet meer van liefde maar wel van liefde die in haat veranderd is een dat heeft zijn gevolgen=>gezinsdrama, zelfmoord, drugsgebruik.......een we zijn op weg naar de hel....., Wanneer huisgezinden (vrouw&man) geen controle meer hebben of geen verantwoordelijkheid kunnen dragen ( omdat er ontrouw is door één van de gezinden of allebei vreemd gaan )voor het gezin dan spreken we van verbreking, b.v: een pand die haar fundamenten verliest of hun krachten verloren heeft is onmogelijk om bewoonbaar te zijn . De islaam kan soms bitter zijn maar de rechtvaardigheid een de waarheid kan soms ook moeilijk geslikt worden!!! Als u zich zo tolerant stelt waarom zijn er zoveel bejaarden die verwaarloosd zijn in allerlei rusthuizen of beschouwd men mensen als een product ? Wanneer dit product niet meer werkt alé de vuilbak in a la pubel, waarom?? Waarom pleegt men abortus ? Heeft een vrouw meer rechten dan een levende wezen die opgroeit in haar buik ?? Waarom heeft dit wezentje geen levenstatus of een minste erkening of hebben de armen een de zwakken een de zieken geen recht op het leven ?? In deze modernere wereld ,waarom moet het leven van een andere wezen altijd bepaald wordt door rijken een hogepieten of door anderen( zie maar naar de 15 jaar verlamde vrouw in amerika ) ?? Waarom heeft een kind geen recht op liefde van haar ouders ? Waarom gunt de industrie wereld geen kans voor de ouders om hun kinderen zelf op te voeden ? Waarom moet de staat direct of indirect bepalen over de opvoeding van de kind een daardoor de liefde van de kinderen op haar ouders een omgekeerd verwaarloosd ?? Waarom moet de mens zich moeien over het leven van een ander ?? Een niet vergeten als je één aya van de koran ziet dat blijkt geweldadig te zijn dan kan ik je best bewijzen dat er meer geweldadigheid in het rechtsysteem die de mens zelf ontworpen heeft !!![edit] [size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 15:00. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
RESPECT voor ALLE mensen ( lees zowel man als vrouw )is een waarde die je in de westerse wereld normaal gezien tijdens je opvoeding meekrijgt, en is ook afhankelijk van de omgeving waarin je opgroeid. Dus als je vrouw of man vreemd gaat, dan kan je je best eerst eens afvragen waarom die dat gedaan heeft, vooraleer je direct op iemand zijn/haar "bakkes" gaat beginnen slaan, waardoor je het vertrouwen in een relatie helemaal tot 0 ( zero ) herleid.
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Neen, u slaat de bal alweer verkeerd, ik heb respect voor de beide heren als MENS, maar niet voor hun politieke acties en mijn onderschrift is een spreekwoordelijke afschildering van wat er in het BHV dossier is gebeurd. Citaat:
Citaat:
Uw antwoord is totaal naast de kwestie, maar aangezien BHV toch op uw lever ligt zal ik er op antwoorden. U hebt zich blijkbaar meester gemaakt in het omdraaien van feiten. Misschien moet u zichzelf maar eens afvragen waarom vlamingen niet langer kunnen akkoord gaan met de ongrondwettelijke kieskring BHV, heeft u daar al eens bij stilgestaan? Toont u mij eens aan waar, hoe, waarmee en waarom de vlamingen het door u genoemde spelletje 'franstaligen pesten' spelen/zouden gespeeld hebben ?
![]() |
![]() |
#153 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je begint het steeds moeilijker te krijgen om je feministische trekjes te onderdrukken moet ik zeggen.
![]() |
![]() |
#154 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 23 mei 2005 om 16:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld ken je 4:43 http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/004.qmt.html#004.034 Ik citeer (vertaald weliswaar) uit Razi's: Een moslimah vertelde aan Mohammad (vzm) dat haar man haar regelmatig sloeg ten gevolge van echtelijke ruzies (wiens kneuzingen te zien waren op haar aangezicht). Eerst zei de profeet tegen haar: "Leg het bij", maar toen voegde hij toe "Maar wacht totdat ik er heb over nagedacht". Iets later openbaarde Allah 4:34 aan de profeet. Toen de profeet opnieuw de vrouw sprak had hij als reactie er nog op "dat wij (zij en de profeet) een andere oplossing wilde voor deze kwestie, maar Allah wilde iets anders, en Allah weet wat het beste is. [edit] [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 23 mei 2005 om 17:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Arabische samenleving was een harde samenleving. Een vrouw had alleen geen kans om te overleven. Er was geen sociale zekerheid, geen dop, of OCMW. De man fungeerde daar voor dop en OCMW. Omdat er weinig mannen waren, vanwege de gesneuvelden in de verscheidene veldslagen, moesten de mannen wel meerdere vrouwen onder hun bescherming nemen. Het ging om beschermen en onderhouden, en seks kwam er niet noodzakelijk aan te pas. De profeet heeft zeker nooit met al de vrouwen die hij onder zijn hoede had seks gehad. Denkers sublimeren een groot deel van hun seksuele energie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||||
|
![]() Citaat:
U herinnert mij aan een mop : Een Waal heeft één van de voeten gekapt van een vlaming daarbij zei de vlaming : Als je dat nog doet dan sla ik je met mijn linkerbeen. ![]() m.a.w ik heb je al uit de ring gegooid een u dreigt mij om met de bewijzen te komen uit de koran die geweldadig zijn , nou dat was sterk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 19:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |||||
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 mei 2005 om 19:59. |
|||||
![]() |
![]() |