Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 mei 2005, 12:42   #141
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Immers, en tot grote vreugde van Pietje, werden waalse collaborateurs helemaal NIET veroordeeld, laat staan vermoord.
Ah nee ?? Lees de actualiteit van die dagen er dan nog maar eens op na.
Waarom trouwens moest Léon Degrelle anders naar het Spanje van zijn goede vriend Franco vluchten ??
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:43   #142
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Of De Clercq en Verschaeve oorlogsmisdadigers waren weet ik niet .
Selectief geheugenverlies ???
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:48   #143
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, een belgicist met een gelijkaardige mening als Dyab Abu JahJah.

Maar deze laatste had het dan wel over alle Vlamingen.
Dyab Aby Jahjah is nu eigenlijk wel de laatste met wie ik vergeleken wil worden.
Kim is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:54   #144
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Selectief geheugenverlies ???
Neen, niet gevolgd, interesseert mij niet.
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 13:10   #145
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Dat de RKK mede verandwoordelijk is aan de AIDS slachtoffers in Afrika natuurlijk.
Tja als je hetgeen ik uitgebreid heb gepost en waarin ik je stelling weerleg niet wilt lezen daar kan ik niets aan doen. Als het resultaat van mijn opzoekingen omgekeerd was dan had ik dat ook gepost. Mij is het te doen om de waarheid.
Als bijvoorbeeld één of ander katholiek iets beweert waarvan ik overtuigd ben dat het niet waar is dan zal ik ook keihard tegen zijn katholieke schenen schoppen.
Aanvulling.
Het gaat hier wel over levensbeschouwing en godsdienst, partijpolitiek interesseert mij geen bal.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by puud on 28-05-2005 at 14:11
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat de RKK mede verandwoordelijk is aan de AIDS slachtoffers in Afrika natuurlijk.
Tja als je hetgeen ik uitgebreid heb gepost en waarin ik je stelling weerleg niet wilt lezen daar kan ik niets aan doen. Als het resultaat van mijn opzoekingen omgekeerd was dan had ik dat ook gepost. Mij is het te doen om de waarheid.
Als bijvoorbeeld één of ander katholiek iets beweert waarvan ik overtuigd ben dat het niet waar is dan zal ik ook keihard tegen zijn katholieke schenen schoppen.
Aanvulling.
Het gaat hier wel over levensbeschouwing en godsdienst, partijpolitiek interesseert mij geen bal.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Als bijvoorbeeld één of ander katholiek iets beweert waarvan ik overtuigd ben dat het niet waar is dan zal ik ook keihard tegen zijn katholieke schenen schoppen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door puud : 28 mei 2005 om 13:11.
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:09   #146
Ragnarok
Banneling

Ragnarok's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Respect voor wie ?? Voor zo'n bende oelewappers en randdebielen als op dat prentje ??? . Allemaal rijp voor het gesticht 8)
Je veroordeeld dus mensen om hun uiterlijk? En dan maar zagen over discriminatie.... 8)
Respect ga je tonen!
Ragnarok is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:12   #147
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Tof dat je mij braaf vindt.

Het zou ongehoord zijn moesten "vreemdelingen" ongestraft criminele feiten mogen plegen, terwijl "blanken" daar wel voor worden opgepakt!
Maar is het zo? Neen, hé, dat is een verzinsel.
Toch niet, in sommige steden als Ronse zijn er speciale orders van de burgemeester in verband met vreemdelingen. Ik ken daar plaatsen waar openlijk drugs en smokkelwaar wordt verkocht. En ik heb vaak genoeg gezien hoe vreemdelingen een blanke in elkaar sloegen terwijl de politie wat verderop stond en niets deed maar achteraf wel het slachtoffer meenam voor verhoor terwijl de daders nog op de plaats aanwezig waren. Er is op de Grote Markt zelfs ooit iemand tot drie maal toe in elkaar geslagen (terwijl zijn kinderen toekeken) door een bende Marokkanen terwijl de politie niets deed uit schrik voor rellen, een imam kwam toen de gemoederen bedaren.

Citaat:
Het zou ongehoord zijn moesten "vreemdelingen" bij het verkrijgen van een sociale woning worden voorgetrokken OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn.
Maar is het zo? Neen, hé. Er zijn criteria voor sociale woningen, en, heel algemeen gezegd, krijgen sociaal zwakkere mensen daarbij voorrang. Dat hier procentueel veel "vreemdelingen" bij zitten betekent dat deze sociaal zwakker zijn, zeg maar armer.
Is arm zijn dan een privilege?
Ik denk het niet.
Die mensen zijn allesbehalve arm, dat is een fabeltje dat jullie in leven houden om de aandacht af te leiden dat ze crimineler zijn door hun afkomst. Onder andere op het Kiel vinden ze zelfs geen blanke kandidaten meer voor een sociale woning zodat alle sociale woningen naar vreemdelingen gaan.
Ragnarok is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:30   #148
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragnarok
Jullie beoordelen dus iemand aan de hand van z'n uiterlijk en dan zouden jullie mij de les komen spellen. Bende hypocrieten... Ik zet de val en de sukkels lopen er met beide voeten in.
Natuurlijk beoordeel ik hen op hun uiterlijk, én hun gedrag. Ze hebben er toch zelf voor gekozen er zo marginaal uit te zien?
la_Principessa is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:32   #149
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Respect ga je tonen!
haha om dat gij het zegt zeker.
Oud 28 mei 2005, 16:42   #150
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch niet, in sommige steden als Ronse zijn er speciale orders van de burgemeester in verband met vreemdelingen. Ik ken daar plaatsen waar openlijk drugs en smokkelwaar wordt verkocht. En ik heb vaak genoeg gezien hoe vreemdelingen een blanke in elkaar sloegen terwijl de politie wat verderop stond en niets deed maar achteraf wel het slachtoffer meenam voor verhoor terwijl de daders nog op de plaats aanwezig waren. Er is op de Grote Markt zelfs ooit iemand tot drie maal toe in elkaar geslagen (terwijl zijn kinderen toekeken) door een bende Marokkanen terwijl de politie niets deed uit schrik voor rellen, een imam kwam toen de gemoederen bedaren.
Indien deze verhalen kloppen, dan heeft dat niets te maken met privileges van vreemdelingen maar met een barslechte politie!

Citaat:
Die mensen zijn allesbehalve arm, dat is een fabeltje dat jullie in leven houden om de aandacht af te leiden dat ze crimineler zijn door hun afkomst. Onder andere op het Kiel vinden ze zelfs geen blanke kandidaten meer voor een sociale woning zodat alle sociale woningen naar vreemdelingen gaan.
Dat is dus klinkklare onzin. Uiteraard zullen er onder de vreemdelingen fraudeurs zitten. Zoals in elke bevolkingsgroep. Enkel de Vlamingen doen zoiets niet: fiscale en sociale fraude bij "echte Vlamingen"? Bestaat niet, hé Ragnarok?

Kortom, privileges hebben vreemdelingen niet.
Dat er wantoestanden kunnen zijn, waar ook vreemdelingen bij betrokken zijn, zeer zeker. Aanpakken dan, deze wantoestanden, wie ook de dader of fraudeur is.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 28-05-2005 at 17:42
Reason:

Citaat:
Indien deze verhalen kloppen, dan heeft dat niets te maken met privileges van vreemdelingen maar met een barslechte politie!

Citaat:
Dat is dus klinkklare onzin. Uiteraard zullen er onder de vreemdelingen fraudeurs zitten. Zoals in elke bevolkingsgroep. Enkel de Vlamingen doen zoiets niet: fiscale en sociale fraude bij "echte Vlamingen"? Bestaat niet, hé Ragnarok?

Dat er wantoestanden kunnen zijn, waar ook vreemdelingen bij betrokken zijn, zeer zeker. Aanpakken dan, deze wantoestanden, wie ook de dader of fraudeur is.[/size]

Citaat:

Citaat:
Dat is dus klinkklare onzin. Uiteraard zullen er onder de Marokkanen fraudeurs zitten. Zoals in elke bevolkingsgroep. Enkel de Vlamingen doen zoiets niet: fiscale en sociale fraude bij "echte Vlamingen"? Bestaat niet, hé Ragnarok?

Dat er wantoestanden kunnen zijn, waar ook vreemdelingen bij betrokken zijn, zeer zeker. Aanpakken dan, deze wantoestanden, wie ook de dader of fraudeur is.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2005 om 16:42.
Firestone is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:43   #151
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Natuurlijk beoordeel ik hen op hun uiterlijk, én hun gedrag. Ze hebben er toch zelf voor gekozen er zo marginaal uit te zien?
Zijn we daarom marginaal, omdat we kaal zijn en tatoeages op de arm dragen?
Wat een bekrompen redenering...
De meesten hebben een gezin en werken om de kost te verdienen. Wij leven niet in kraakpanden, gebruiken ook geen drugs en leven niet van een uitkering zoals die marginale mietjes van de Antifa.
Ragnarok is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:44   #152
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat er wantoestanden kunnen zijn, waar ook vreemdelingen bij betrokken zijn, zeer zeker. Aanpakken dan, deze wantoestanden, wie ook de dader of fraudeur is.
Voor jullie is alles onzin als het niet in je plaatje past. Zinloos...
Ragnarok is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:45   #153
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
haha om dat gij het zegt zeker.
Pietje weet wel dat hij braaf moet zijn als hij ons tegenkomt op straat, wees gerust dat doen ze allemaal.
Ragnarok is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:52   #154
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pietje weet wel dat hij braaf moet zijn als hij ons tegenkomt op straat, wees gerust dat doen ze allemaal.
Is dat een bedreiging? Wat doe jij dan op straat als je iemand als Pietje tegenkomt?

En jij vertelde net dat stoute Marokkanen in Ronse mensen ongestraft in elkaar slaan. Blijkbaar doe jij hetzelfde![edit]
[size=1]After edit by Firestone on 28-05-2005 at 17:56
Reason:

Citaat:
Is dat een bedreiging? Wat doe jij dan op straat als je iemand als Pietje tegenkomt?

En jij vertelde net dat stoute Marokkanen in Ronse mensen ongestraft in elkaar slaan. Blijkbaar doe jij hetzelfde![/size]

Citaat:

En jij vertelde net dat stoute Marokkanen in Ronse mensen ongestraft in elkaar slaan. Blijkbaar doe jij het zelfde![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2005 om 16:56.
Firestone is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:56   #155
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je veroordeeld dus mensen om hun uiterlijk? En dan maar zagen over discriminatie....
Veroordelen doe ik niemand.................Ik stel enkel vast, dat het een hoopje pissebroeken zijn waar nooit zinnige praat uitkomt. Het enige geluid dat ze voortbrengen, dat nog enigszins verstaanbaar is , zijn hun luidruchtige "boeren" die je twee straten verder nog hoort. Je moet mij die scumbags niet leren kennen, een goeie vriend van me woont vlakbij de Maalse Steenweg in St.Kruis Brugge. Het "rovershol" "de kastelein" is er vlakbij.Ik ben al enkele keren in de buurt geweest. Zo'n café in je buurt, is natuurlijk altijd een "verrijking" . Trouwens volgens de laatste berichten, zit de cafébaas nog altijd in de gevangenis.Symphatieke gasten , dus (tenzij hij ondertussen zou vrij zijn)

Citaat:
Respect ga je tonen!
Respect, moet je verdienen, en die creaturen komen daarvoor zeker niet aanmerking.8)[edit]
[size=1]After edit by Pietje on 28-05-2005 at 17:58
Reason:

Citaat:
Je veroordeeld dus mensen om hun uiterlijk? En dan maar zagen over discriminatie....
Veroordelen doe ik niemand.................Ik stel enkel vast, dat het een hoopje pissebroeken zijn waar nooit zinnige praat uitkomt. Het enige geluid dat ze voortbrengen, dat nog enigszins verstaanbaar is , zijn hun luidruchtige "boeren" die je twee straten verder nog hoort. Je moet mij die scumbags niet leren kennen, een goeie vriend van me woont vlakbij de Maalse Steenweg in St.Kruis Brugge. Het "rovershol" "de kastelein" is er vlakbij.Ik ben al enkele keren in de buurt geweest. Zo'n café in je buurt, is natuurlijk altijd een "verrijking" . Trouwens volgens de laatste berichten, zit de cafébaas nog altijd in de gevangenis.Symphatieke gasten , dus (tenzij hij ondertussen zou vrij zijn)

Citaat:
Respect ga je tonen!
Respect, moet je verdienen, en die creaturen komen daarvoor zeker niet aanmerking.8)[/size]

Citaat:
Veroordelen doe ik niemand.................Ik stel enkel vast, dat het een hoopje pissebroeken zijn waar nooit zinnige praat uitkomt. Het enige geluid dat ze voortbrengen, dat nog enigszins verstaanbaar is , zijn hun luidruchtige "boeren" die je twee straten verder nog hoort. Je moet mij die scumbags niet leren kennen, een goeie vriend van me woont vlakbij de Maalse Steenweg in St.Kruis Brugge. Het "rovershol" "de kastelein" is er vlakbij.Ik ben al enkele keren in de buurt geweest. Zo'n café in je buurt, is natuurlijk altijd een "verrijking" . Trouwens volgens de laatste berichten, zit de cafébaas nog altijd in de gevangenis. (tenzij hij ondertussen zou vrij zijn)

Citaat:
Respect ga je tonen!
Respect, moet je verdienen, en die creaturen komen daarvoor zeker niet aanmerking.8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 28 mei 2005 om 16:58.
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 16:59   #156
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In zijn broek pissen, denk ik 8)
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 17:45   #157
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Je veroordeeld dus mensen om hun uiterlijk? En dan maar zagen over discriminatie.... 8)
Arme Ragna voelt zich gediscrimineerd. :'(
Mijn oprechte excuses voor mijn bovooroordeeldheid, niet �*lle racisten zijn immers racistisch, toch?
Oud 28 mei 2005, 17:47   #158
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn we daarom marginaal, omdat we kaal zijn en tatoeages op de arm dragen?
Wat een bekrompen redenering...
Pff ik hoef geen lesje ruimdenkendheid van een nazi-skinhead. danku.
Oud 28 mei 2005, 20:43   #159
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tot met bij de explosief groeiende groep HIV-besmetten hoort.

In Zowat alle noord-Afrikaanse landen schiet men met scherp op zwarten die trachten de grenzen over te steken. Net om te voorkomen dat ze aids en andere ziekten meebrengen naar een bevolking die niet de middelen heeft een epidemie te stoppen. De tocht naar Spanje, via marroko of Algerije is dan ook levensgevaarlijk. Niet zozeer door de overtocht, maar dat ze je neerknallen zonder vragen.

Arabieren zijn dan ook, en dit is al een historisch kenmerken, vooruit-zieners

Marokko en Algerije treden idd streng op aan de grenzen, maar dit is niet specifiek tegen zwarten gericht. Iedereen die illegaal de grens wil oversteken, of het nu naar binnen of buiten is, wordt hard aangepakt.
Dit heeft niets met Arabieren te maken, maar met het feit dat daar dictators, die niets geven om eender welk mensenleven, aan de macht zijn. Het zijn bovendien goede bondgenoten van het westen en naar 't schijnt steunt de EU die grenstirannen om de illegalenstroom naar Europa tegen te houden.
Panther is offline  
Oud 28 mei 2005, 21:17   #160
Ragnarok
Banneling

Standaard

Citaat:
Veroordelen doe ik niemand.................Ik stel enkel vast, dat het een hoopje pissebroeken zijn waar nooit zinnige praat uitkomt. Het enige geluid dat ze voortbrengen, dat nog enigszins verstaanbaar is , zijn hun luidruchtige "boeren" die je twee straten verder nog hoort. Je moet mij die scumbags niet leren kennen, een goeie vriend van me woont vlakbij de Maalse Steenweg in St.Kruis Brugge.
Ik kan het mij al voorstellen wanneer jij en je vriend zitten te roddelen als twee oude wijven. Een skinhead-pub in de buurt, schande! Waar gaan we naartoe?

Citaat:
Het "rovershol" "de kastelein" is er vlakbij.Ik ben al enkele keren in de buurt geweest. Zo'n café in je buurt, is natuurlijk altijd een "verrijking" . Trouwens volgens de laatste berichten, zit de cafébaas nog altijd in de gevangenis.Symphatieke gasten , dus (tenzij hij ondertussen zou vrij zijn)
Meneer is al een paar keer in de buurt geweest, genoeg om van een rovershol te spreken. Jij weet niks over De Kastelein en ook niet over hun klanten, enkel wat oudewijven-geblaat dat je ergens op een zondagnamiddag hebt vernomen wanneer je bij je vriend op de koffie was.
Voor mij is De Kastelein een leuke plaats waar ik samen met vrienden naar goede muziek kan luisteren. Er wordt als eens gevochten, en dan? Gebeurd dat in andere cafés dan niet? Wij hebben evenveel recht op een plaats om uit te gaan als iemand anders, dat jij daar problemen mee hebt kan ons eigenlijk geen zak schelen. Er zullen altijd van die bekrompen burgelijke mannetjes zijn die nood hebben aan geroddel om hun saaie leventje wat op te fleuren.
Ragnarok is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be