![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort zullen de Europese grootmachten (VK, FR, DU, NL) ons militair steunen voor de bevrijding van ons land. Al jaren worden we bezet door labiele nationalisten, die tot alles in staat zijn (terrorisme). Er zal een tijd komen dat deze ideologie met wortel en tak zal verdelgd worden.
![]() |
#142 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is een stervende soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de structuur België niet meer werkt, en dat Vlaanderen er van af moet. De Wallonen doen verder wat ze maar willen. Wallonië of België heten, republiek of Koninkrijk, dat is ons verder geen zorg. Niet meer dan wat Frankrijk of Nederland doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat u aardrijkskunde gestudeerd had? Het inwonersaantal is altijd de maatstaf waarmee de grootte van een land bepaald.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar natuurlijk is hans geen democraat. Iemand die pleit voor onderwerping en verdrukking kan geen democraat zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier niet. Wel in het algemeen voor de verdrukking van het Vlaamse volk. Hij ontkent dat volk immers hun eigenheid en hun politieke en financiële vrijheid. Bij het steunen van de miskleun die la belgique is wil hij zijn vok aan de walen onderwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beide landsdelen moeten een goed evenwicht vinden, en dat is niet moeilijk als men de dialoog kan aangaan met de juiste politici. Helaas is dat heden ten dage niet zo'n gemakkelijke opdracht.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 juni 2005 om 21:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Gisteren zag ik het zoveelste deel in een documentaire over het Noord-Ierse
konflikt. Theoretisch kan men dit op de volgende manier op België toepassen : stel dat Vlamingen en walen wat meer door elkaar wonen & dat de Waalse minderheid absoluut deel wil uitmaken van Frankrijk. Bovendien zou er een meer staatachtige Benelux bestaan die een eerste tijd absoluut België in de Benelux wil houden. Ter verduidelijking : de walen zouden vanzelfsprekend gans België, vermits ze overal hun eigen gemeenschappen hebben bij Frankrijk willen voegen. Top van het probleem is vanzelfsprekend dat Nederlandsonkundigen absoluut geen uitzicht op werk hebben en bijgevolg zwaar gediscrimineerd worden, bovendien plegen ze regelmatig bomaanslagen in Amsterdam, Brussel en Den Haag. Om de zaak nog beter te begrijpen : slechts 15 % van het electoraat steunt deze franstalige bommenleggers, er zijn ook Vlaamse paramilitaire groepen en over een periode van 20 jaar vallen er meer slachtoffers dan 9/11... Met zulke "voorgeschiedenis" ga je zeker niet onderhandelen op basis van ik heb gelijk het moet zus of zo ...Het is zelfs zo dat als er een meerderheid voor een status quo is dat een meerderheid moet zijn die groter is dan de traditionele 50 % + 1... Zo weinig als een IRA oplossing in Ulster denkbaar is (aanhechting van Ulster bij Ierland), zo werinig plausibel is een onafhankelijke republiek Vlaanderen.. toch lijkt de huidige structuur/verzuchtingen van de bewoners onaangepast maar zijn "de mensen" de voortdurende communautaire verzuring ook redelijk beu..
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Wat zeg je daarvan? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach ja, alsof dat iets zou uithalen. Nog steeds zouden franstalige politici dezelfde arrogantie ten toon spreiden in het nemen van beslissingen. Eén belgische kieskring zou de Vlaamse partijen inderdaad de meerderheid geven, maar die hebben ze nu ook al. Op vlak van zetels zou er dus niet zoveel veranderen. Nog steeds zouden de franstalige partijen samen werken tegen het verdeelde Vlaanderen om hun slag te kunnen slaan.
Vlaanderen zou verdampen in een franstalig belgië en aan de verfransing zou geen einde meer komen. Wat kan ik er anders van zeggen? |
![]() |
![]() |