![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 maart 2006 om 02:16. |
|||||
|
|
|
|
|
#142 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In elk geval zal VLOTT proberen in +/- 4/50% van de gemeenten op te komen, alleen of in kartel. Citaat:
2 Forelleke zal, 100% zeker, géén burgemeester worden - Ze wijst zelf constant off the record op haar jeugdige leeftijd - Verkiezingen in 2007+9 Citaat:
Maar om een lang verhaal kort te maken: Walen interesseren me eigenlijk niet Citaat:
|
|
|
|
|
#143 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vertrouw Coveliers voor geen haar. Als je ziet welk parcours die man al heeft afgelegd en vooral dat het bij elke ruzie eigenlijk steeds ging om 'het postje dat hem beloofd werd, maar dat hij niet kreeg', heb ik héél grote vragen bij zijn integriteit. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Cordon komt toch van Agalev oorspronkelijk, of niet? Ik bedoel maar, wat heeft dat met de PS te maken?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 15 maart 2006 om 19:37. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een efficiënt België bestaat niet.
Vroeger was de VU (voorloper N-VA) slogan: "Met België als het kan, zonder België als het moet". Alles wijst er op dat het met België volledig de verkeerde kant op gaat, het zal dus waarschijnlijk zonder België zijn.
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus stem je N-VA. Blij dit te horen.
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan bestaat VB ook niet meer, is voortaan VLOTT-VB
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 15 maart 2006 om 19:58. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zonder CS bestond het VB al lang niet meer of zou ze op zijn minst teruggedrongen worden tot normale proporties (+/- 10%)
|
|
|
#152 |
|
|
Zeer goed mogelijk. Door de niet afhoudende aanval van links op het VB, en de incompetentie van paars winnen ze steeds meer aan populariteit bij het kiezerspubliek. Daar zal, denk ik, zeer binnenkort een einde aan komen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Best mogelijk. Maar de klassieke partijen zijn goed gek als ze denken dat ik nog ooit van die boer eieren zal kopen. Indien het VB ontgoochelt zal ik stemmen op de partij die dan volgens mij de grootste bedreiging voor België betekent. (En dat zal geen van de klassieke partijen of hun aanhangsels zijn)
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 maart 2006 om 20:52. |
|
|
|
|
|
#154 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#155 | |
|
Banneling
|
Ik ga niet stemmen, want politiek zal altijd een rotzooi blijven.
Partijkes zijn er enkel uit eigenbelang van diegene die verkozen worden. Zoals Clawfinger al langgeleden zei: POWER TO THE ONE WHO DOESN'T WANT IT!!! Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
Als ik tegen vreemdelingen ben en de rest interesseert mij niet, dan moet ik voor het Vlaams Belang stemmen. Juist ?
![]() |
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus niet drinken in oktober hé