![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Idd, as simple as that....
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad... misschien gewoon (LET OP!! ZONDER TE BEWEREN DAT DIT OOK MAAR ENIGZINS HET GEVAL ZOU ZIJN.) omdat ze de verkeerde hadden opgepakt en de ware daders dus nog onbekend zijn. Of is allochtoon zijn op zich al genoeg?
![]() |
#146 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nog een account bij-creeëren dus ??? Je geloofwaardigheid zal er niet wel bij varen.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn kapot en de daders blijven ongestraft en gaan gewoon door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
voor de rest raad ik u aan al de post eens te lezen: er is tot nu toe nog niemand geweest die het opnam voor 'dat tuig'. Ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent, maar zonder enige verificatie kan je niet verlangen dat mensen alles gewoon maar voor waarheid aannemen. U klaagt het rechtssysteem aan, ik neem aan dat het dan pas schuldig is, wanneer je dat kan bewijzen. Deze discussie heeft dan ook weinig te maken met het verdedigen van 'dat tuig' maar met het verdedigen van de rechtstaat.
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kijk het is heel simpel, we vragen je NU, een PV nummer, kan ik morgen laten nachecken. Naam van de daders en het slachtoffer interesseren me niet, dat is voor het gerecht en de politie, dat is hun taak niet de onze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom ?? Omdat ik je verzinsels niet geloof ??
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() Heeft er eigenlijk nog nooit iemand je verteld dat je argumenten echt niet sterker worden door je discussiepartner te beledigen?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Het verhaal van Snoepje staat los van de getuigenis die ik hier gepost heb over een roofoverval door een Marokkaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen hebben het lastig als je de identiteit van de dader vermeldt. Da's hun probleem, en duidelijk hun frustratie. Ik beledig overigens niemand. Ik noem de dingen bij naam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Wat voor een belachelijk gedoe met dat PV-nummer ?
Dit is gewoon één van de duizenden zaken die de media niet halen... Komen jullie van Mars of zitten jullie in een gouden kooi in één of ander kasteel. Zijn wij dan allemaal fantastjes ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Oude en beproefde trukken van de foor (what's in a name)... als je met je mond vol tanden staat en flink door de mand bent gevallen, wek dan de indruk dat het onderwerp van de discussie over iets totaal anders gaat.
![]() |
#160 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Elke krant zou daar wel over schrijven, en zeker het vlaams belang, zo'n voorval zou voor hun kunnen betekenen, wat de dioxine-crisis betekende voor de groenen.
![]() |