![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pooiers hebben geen stijl.
Ha Ha
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Shut up, biiiiatch.
*laat zijn auto wat op en neer wippen*
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Aangezien iedereen weet, dat we met zijn allen méér en langer moeten werken, wordt het hoogtijd, dat er eens werk gemaakt wordt van meer werk (één)
en dat er af en toe eens een (50-plusser aangeworven wordt (twee) en dat de pensioenleeftijd van de vrouwen gelijkgeschakeld wordt met die van de mannen, om te beginnen, want ze leven nu tien jaar langer en werken vijf jaar minder (drie). Het beste zou dan ook zijn in het VDAB te splitsen een speciale afdeling op te richten voor geriatrische werkvorming en tewerkstelling, zodat ik op hoge leeftijd ook eens kan genieten van een opleiding en een tewerkstelling ( en zodat het extreem hoge procentage van de 80% non-actieve 5O-plussers terug te brengen naar het algemene gemiddelde van 1O%, mede dank zij de massale nieuwe geriatrische jobcreatie door de enthousiaste bazen). Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2006 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() [quote=eno2;1694950]
[SIZE=3]Gewijzigde tekst:[/SIZE] Aangezien iedereen weet, dat we met zijn allen méér en langer moeten werken, wordt het hoogtijd, dat er eens werk gemaakt wordt van meer werk (één) en dat er af en toe eens een 50-plusser aangeworven wordt (twee) en dat de pensioenleeftijd van de vrouwen gelijkgeschakeld wordt met die van de mannen, om te beginnen, want ze leven nu tien jaar langer en werken vijf jaar minder (drie). Het beste zou dan ook zijn binnen het VDAB te een speciale afdeling op te richten voor geriatrische tewerkstelling. Zodat ik op hoge leeftijd ook eens kan genieten van een geschikte opleiding en tewerkstelling. En zodat het extreem hoge procentage van de 80% non-actieve vijftigplussers gereduceerd kan worden op het algemene werkloosheidsgemiddelde van 1O%. De geriatrisch ge-enthousiasmeerde bazen kunnen daar gerust een handje bij toesteken! Laatst gewijzigd door eno2 : 8 mei 2006 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |