![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jaren dertig, toen men ook een unitaire staat wilde creëren?
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Die was er toen al, Lombas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Partijlid
|
![]() en staat u achter het unitaire model van de jaren 30? maw het unitaire model die er was vanaf 1830?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Hoe de f**k u de jaren 30 aan mijn postings kunt linken weet ik niet.
Die reactie kan alleen maar van een ziek brein komen. ![]() Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 17 mei 2006 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totáál niet, de bondsfederatie, weet je wel? Trouwens, al die arme Duitsers in het buitenland moesten er ook bij.
Zo unitair wilden ze worden, dat ze zelfs andere landen aanvielen. Huhu.
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Lombas doelde op de autoritaire staat die Leopold III van België wilde maken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() ongelooflijk hoe snel je een paar eeuwen terug bent als het over Bub gaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Schepen
|
![]() Ik heb de foto's gezien, der zit er precies wel wa knap volk bij ook...
Jongens en meisjes van de BUB, laat u niet doen, ge hebt de waarheid nie, maar dat heeft niemand... Als jullie organisatie groeit en groot word, een dikke proficiat, lukt het niet... jammer... Op z'n minst durven jullie openlijk en eerlijk voor jullie gedacht gaan en moeten jullie niet blindelings achter een of andere dikkenek politieker lopen om ZIJN visie te versterken. Onlangs hier op die forum gelezen "Democratie is altijd veel volk, veel partij'en". Dus wat sommige zitten te zagen snap ik niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: Nederland heeft 16 ministers en 225 leden in het Staten Generaal (Eerste en Tweede Kamer) voor 16 miljoen inwoners. In dit zieke landje België hebben we 7 regeringen, 6 parlementen, 62 ministers en 631 parlementsleden voor amper 10 miljoen inwoners. Dat kan toch niet goed zijn?
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() In dit landje België hebben we 7 regeringen, 6 parlementen, 62 ministers en 631 parlementsleden voor amper 10 miljoen inwoners. Dat kan toch niet goed zijn?
Acid, volledig mee eens. Daarom juist ben ik unitarist. U toch ook? ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 mei 2006 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gezien de culturele en economische verschillen tussen noord en zuid lijkt een confederale staat, en op termijn een volledige splitsing, de meest aangewezen oplossing.
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() De culturele en economische verschillen tussen de Antwerpse binnenstad en de Westhoek zijn inderdaad zeer groot. Ik wist niet dat je België wou onderverdelen in 100 stukjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Daarom ben ik separatist. Een regering, die van de Vlaamse democratische Republiek.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Je hebt gelijk. De wereld unitair.
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Zijn flaminganten dan geen unitaristen? Willen zij geen unitair Vlaemsch republiekje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Partijlid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Hans is aartsconservatief, hij hanteert nog steeds spellingsvormen vanuit de Gezegende Unitaire Jaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() ik vrees dat d�*t toch wel een inschattingsfout is.