![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als sociaal-voelende gaat mijn aandacht ook naar de zwakkeren van ons volk, de ouderen, vrouwen, onze kinderen. Die mensen kunnen zich moeilijker verdedigen tegen de vreemdelingen en zijn steeds het eerste slachtoffer. Maar dat intereseert jouw niet hé doomy : jij bent de allerstoerste... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Gouverneur
|
![]() Ja, er wordt in onze opvoeding immers de nadruk gelegd op geweldloosheid en het zoeken van oplossingen in plaats van klappen uit te delen. En waarom die prachtige idealen afschaffen ? Omdat jongeren die uit een andere cultuur afstammen het wèl goed vinden om te knokken ? Zielig. Dat is nou niet niet een aspect van de multiculterele maatschappij die ik zou willen zien opbloeien. Verdraagzaamheid en vrede moet van beide kanten komen. Die "jongeren" wentelen zich in een slachtofferrol omdat dat zo cool staat, omdat ze vanalles kunnen doen zonder daarvoor gestraft te kunnen worden, omdat niemand hen tegenhoudt.
In de meeste Noordafrikaanse en Nabije Oostenculturen zijn de ouders thuis de baas maar niet op straat. Het is de gemeenschap die de jongeren in het gareel dwingt. Wel, laat onze gemeenschap dat dan ook doen... daar hebben we immers politie voor. Maar kom daarna niet bleiten dat uw kindjes geviseerd worden... de politie viseert iedereen die de orde verstoort.
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat ik het ergste vind van al dat gewauwel hier is dat er ook hooligans bestaan die hoofdzakelijk aurochtoon zijn. Dus we hebben autochtone criminelen, waarom zouden we niet wat allochtonen invoeren omde stand gelijk te houden. Dat is den teneur hier reeds gans de tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer men dan de KLEINE kinderen van de allochtonen van hun aantal aftrekt. Dan heeft men een reuzegroot verschil in criminaliteit tuseen de "goeie" Vlamingen, en de slechte allochtonen. Wie dat niet ziet of begrijpt, WIL het niet zien of begrijpen. Wanneer een bevolkingsgroep de kroon spant in criminaliteit moet dit DURVEN gezegd te zijn. En de lompe tegenstellingen zijn dan zo lomp niet meer wanneer men zijn oogklepkes afdoet. Maar gij moogt ze ophouden Wardje.............; |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel bedelaars en asielzoekers ik onderhoud? Een hele hoop; ik betaal namelijk belastingen. Jij toch ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
||||
![]() |
![]() |