Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2003, 14:53   #141
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Ik ben (aanvankelijk) ook opgevoed met het idee om de andere wang toe te keren. Met als gevolg dat ik jaren na elkaar gepest werd op school. Toen was dat zogezegd onbestaande dus de leerkrachten traden niet/nauwelijks op. Mijn vader heeft toen (3de ASO) eens gezegd:"Nu ben ik het beu, het kan me niet schelen dat je van school gestuurd wordt maar sla er maar op!"
2 maanden later was er van pesten geen sprake meer (ik werd wel van school gestuurd ) en daarna nooit meer problemen mee gehad. Ik had een uitstraling van zelfvertrouwen gekregen en een houding van;" Kom maar op, make my day" Ik zocht geen boel en respecteerde iedereen die mij respecteerde, maar werd wel met rust gelaten.
En zo moeten onze kinderen opgevoed worden. Respecteer elkaar, laat elkaar met rust maar ik laat je niet doen, verdedig jezelf.
Kijk zie, dat vind ik nu eens een veel betere ingesteldheid om met de risiko's van het leven om te gaan. Neem daar allemaal eens een voorbeeld aan! Dan zul je de Blok-politiestaat niet nodig hebben om je te verdedigen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 15:10   #142
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Ik ben (aanvankelijk) ook opgevoed met het idee om de andere wang toe te keren. Met als gevolg dat ik jaren na elkaar gepest werd op school. Toen was dat zogezegd onbestaande dus de leerkrachten traden niet/nauwelijks op. Mijn vader heeft toen (3de ASO) eens gezegd:"Nu ben ik het beu, het kan me niet schelen dat je van school gestuurd wordt maar sla er maar op!"
2 maanden later was er van pesten geen sprake meer (ik werd wel van school gestuurd ) en daarna nooit meer problemen mee gehad. Ik had een uitstraling van zelfvertrouwen gekregen en een houding van;" Kom maar op, make my day" Ik zocht geen boel en respecteerde iedereen die mij respecteerde, maar werd wel met rust gelaten.
En zo moeten onze kinderen opgevoed worden. Respecteer elkaar, laat elkaar met rust maar ik laat je niet doen, verdedig jezelf.
Kijk zie, dat vind ik nu eens een veel betere ingesteldheid om met de risiko's van het leven om te gaan. Neem daar allemaal eens een voorbeeld aan! Dan zul je de Blok-politiestaat niet nodig hebben om je te verdedigen.
Niet iedereen is sterk genoeg om zichzelf te verdedigen Doomy .
Als sociaal-voelende gaat mijn aandacht ook naar de zwakkeren van ons volk, de ouderen, vrouwen, onze kinderen.
Die mensen kunnen zich moeilijker verdedigen tegen de vreemdelingen en zijn steeds het eerste slachtoffer.
Maar dat intereseert jouw niet hé doomy : jij bent de allerstoerste...
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 15:18   #143
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Ja, er wordt in onze opvoeding immers de nadruk gelegd op geweldloosheid en het zoeken van oplossingen in plaats van klappen uit te delen. En waarom die prachtige idealen afschaffen ? Omdat jongeren die uit een andere cultuur afstammen het wèl goed vinden om te knokken ? Zielig. Dat is nou niet niet een aspect van de multiculterele maatschappij die ik zou willen zien opbloeien. Verdraagzaamheid en vrede moet van beide kanten komen. Die "jongeren" wentelen zich in een slachtofferrol omdat dat zo cool staat, omdat ze vanalles kunnen doen zonder daarvoor gestraft te kunnen worden, omdat niemand hen tegenhoudt.
In de meeste Noordafrikaanse en Nabije Oostenculturen zijn de ouders thuis de baas maar niet op straat. Het is de gemeenschap die de jongeren in het gareel dwingt. Wel, laat onze gemeenschap dat dan ook doen... daar hebben we immers politie voor. Maar kom daarna niet bleiten dat uw kindjes geviseerd worden... de politie viseert iedereen die de orde verstoort.
Oud 13 augustus 2003, 15:45   #144
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ja, er wordt in onze opvoeding immers de nadruk gelegd op geweldloosheid en het zoeken van oplossingen in plaats van klappen uit te delen. En waarom die prachtige idealen afschaffen ? Omdat jongeren die uit een andere cultuur afstammen het wèl goed vinden om te knokken ? Zielig. Dat is nou niet niet een aspect van de multiculterele maatschappij die ik zou willen zien opbloeien. Verdraagzaamheid en vrede moet van beide kanten komen. Die "jongeren" wentelen zich in een slachtofferrol omdat dat zo cool staat, omdat ze vanalles kunnen doen zonder daarvoor gestraft te kunnen worden, omdat niemand hen tegenhoudt.
In de meeste Noordafrikaanse en Nabije Oostenculturen zijn de ouders thuis de baas maar niet op straat. Het is de gemeenschap die de jongeren in het gareel dwingt. Wel, laat onze gemeenschap dat dan ook doen... daar hebben we immers politie voor. Maar kom daarna niet bleiten dat uw kindjes geviseerd worden... de politie viseert iedereen die de orde verstoort.
Dat is de kern van de grote criminaliteit hier onder de allochtonen.
En wat ik het ergste vind van al dat gewauwel hier is dat er ook hooligans bestaan die hoofdzakelijk aurochtoon zijn. Dus we hebben autochtone criminelen, waarom zouden we niet wat allochtonen invoeren omde stand gelijk te houden. Dat is den teneur hier reeds gans de tijd.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 16:44   #145
wardje
Burgemeester

wardje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En wat ik het ergste vind van al dat gewauwel hier is dat er ook hooligans bestaan die hoofdzakelijk aurochtoon zijn. Dus we hebben autochtone criminelen, waarom zouden we niet wat allochtonen invoeren omde stand gelijk te houden. Dat is den teneur hier reeds gans de tijd.
Al wat die wauwelaars willen zeggen is dat de lompe tegenstelling tussen de Goeie Vlaming en de Slechte Moslim niet opgaat.
wardje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 16:50   #146
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Al wat die wauwelaars willen zeggen is dat de lompe tegenstelling tussen de Goeie Vlaming en de Slechte Moslim niet opgaat.
Neen, maar dat de OVERGROTE meerderheid van criminele feiten gepleegd wordt door allochtone daders, en dat de allochtonen zéér sterk in de minderheid zijn van aantal.
Wanneer men dan de KLEINE kinderen van de allochtonen van hun aantal aftrekt. Dan heeft men een reuzegroot verschil in criminaliteit tuseen de "goeie" Vlamingen, en de slechte allochtonen.
Wie dat niet ziet of begrijpt, WIL het niet zien of begrijpen.
Wanneer een bevolkingsgroep de kroon spant in criminaliteit moet dit DURVEN gezegd te zijn.
En de lompe tegenstellingen zijn dan zo lomp niet meer wanneer men zijn oogklepkes afdoet.
Maar gij moogt ze ophouden Wardje.............;
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 23:31   #147
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Tja, IK vind dat jij thuishoort in een streng bewaakte psychiatrische inrichting. Gelukkig voor jou heb ik het niet voor het zeggen. Gelukkig voor de normale mensen heeft jouw soort het hier evenmin voor het zeggen.
Ha gij vindt uzelf een normale mens! Waarom dan zoveel moeite doen om uw aberrante sexuele geaardheid altijd maar op te voeren?
En, hoeveel bedelaars en asielzoekers zijt ge ondertussen al aan het onderhouden? Juist, dacht ik het niet...geen één!
Oh ja, ik ben zéér zeker een veel evenwichtiger mens dan jij ooit zal zijn, en dat heeft niets met mijn seksuele voorkeur te maken.

Hoeveel bedelaars en asielzoekers ik onderhoud? Een hele hoop; ik betaal namelijk belastingen. Jij toch ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2003, 23:34   #148
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Niet iedereen is sterk genoeg om zichzelf te verdedigen Doomy .
Als sociaal-voelende gaat mijn aandacht ook naar de zwakkeren van ons volk, de ouderen, vrouwen, onze kinderen.
Daarom moet er solidariteit zijn met de slachtoffers door ze te helpen wanneer ze worden aangevallen of geambeteerd.

Citaat:
Die mensen kunnen zich moeilijker verdedigen tegen de vreemdelingen en zijn steeds het eerste slachtoffer.
En kunnen ze zich dan soms gemakkelijker verdedigen tegenover "autochtone" ambetanterikken? Moet men het dan plots niet meer voor hen opnemen als de daders "autochtonen" zijn? Of zie je dat dan maar door de vingers?

Citaat:
Maar dat intereseert jouw niet hé doomy : jij bent de allerstoerste...
Ik de stoerste? Hihihi... Wie zat er onlangs nog stoer te doen op dit forum?:

Citaat:
Ikzelf ben ooit eens (tijdens een betoging) in Gent aangevallen door van die stinkende krakers (zat zelfs een negerin bij).
Dat was kicken hoor die linkse rattenkoppen bijwerken.

http://forum.politics.be/viewtopic.p...7&start=70
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be