Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 17 mei 2006, 21:47   #141
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Aha, je bent in het bos gaan spelen, vandaag ??
hij ziet nog de bomen door het bos en gij niet meer

vnv is de deportatie van 25.000 joden ?
helemaal alleen ?
voor de rest niets ?

ik praat hiermee geen enkele deportatie goed, integendeel, maar alle schuld bij vnv leggen is niet correct
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 17 mei 2006, 21:47   #142
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Nu moet ik wel toegeven dat het anti-zionisme steeds dichter bij jodenhaat aanleunt tegenwoordig. Ik zou mezelf eerder een voorvechter van laks en verdraagzaam zionisme noemen dan een anti-zionist. Het is niet dat Israël ontruimd moet worden, want dat is volgens mij anti-zionisme in de zin van het woord.
you are so cool, Scara - en je avatar prentje = schattlg

ja, lax = beter dan fana, anyhow

(sorry, my queyboard = fooquet up, no more typyng for me///)
PollyCorrect is offline  
Oud 17 mei 2006, 21:50   #143
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!!
de inzet van Staf Declercq voor de Vlaamse zaak van vóór de oorlog vermelde hij, niet de oorlogstoestanden die keurde hij nooit goed gezien zijn eigen vader zelf oorlogsslachtoffer is !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 17 mei 2006, 21:57   #144
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
you are so cool, Scara - en je avatar prentje = schattlg

Al ga ik akkoord dat een goede avatar rust moet uitstralen.
Scarabaeida is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:48   #145
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
PS: nu men toch over Wiesenthal begon hier nog even dit:

Niet elk bericht van 't Wiesenthal centrum naar een minister komt op de voorpagina.

Dit bvbeeld... of de klacht tegen Journal du Mardi, een door de PS gesponsord weekblad, voor volgende uitdrukking :

"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la
politique et les affaires..." noch andere.. kijk op wiesenthal.com

DE PERS IS SELECTIEF MET WAT ZE VAN WIESENTHAL PUBLlCEERT.

Ze hebben het allen hieruit gehaald: http://www.ejpress.org/article/8246
en het volgende "vergeten":

"Pinhas Kornfeld, a leading member of the Antwerp Forum of Jewish organisations, however told EJP that "violence is not a monopoly of the extreme-right.
Its clear in this case that the young guy has been living in an extreme-rightist environment but all fanaticisms and extremisms are dangerous," he added.

He explained that he was himself recently attacked in daylight in the centre of Brussels by people who werent skinheads or extreme-rightists and spoke of increasing acts of anti-Semitism in Antwerp where some 15,000 Jews are living.
----
http://www.wiesenthal.com/site/apps/...494&ct=2221971
IDD!
[SIZE=2]Wiesenthal Centre to French Foreign Minister: "Embassy of France to Morocco Endorses Antisemitism"[/SIZE]
Daar wordt niet veel over geschreven in de pers. Noch over deze klacht die over dezelfde antisemitische zin gaat
"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires, ..."
op het einde van
http://www.antisemitisme.be/site/eve...27&language=NL
Citaat:
In zijn speciaal nummer van 21 februari 2006 toegewijd aan de Islam, herneemt de "Journal du Mardi" een artikel van de Marokkaanse krant « Tel quel » binnen dewelke men volgend stuk kan lezen : « En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires (…) » (« In feite, in tegenstelling tot de Joden wiens godsdienst vanaf nu de politiek en de handel (...) »). Een klacht is neergelegd door het Centraal Israëlitisch Consistorium van België bij het Centrum voor gelijkheid van kansen en racismebestrijding.
Ja, als racisme uit een linkse of marokkaanse hoek komt wordt het wel stilgezwegen in de pers.
Heb wat gezocht en het staat dan nog steeds op hun site:
http://www.journaldumardi.be/index.p...d=226&Itemid=9
Dat PS weekblad moet schijnbaar geen rekening houden met het centrum voor gelijke kansen? Is het dan toch niet opgericht om racisme te bestrijden maar alleen om het VB te bestrijden. Men zou het al voor minder gaan denken.
sodoirt is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:22   #146
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
de inzet van Staf Declercq voor de Vlaamse zaak van vóór de oorlog vermelde hij, niet de oorlogstoestanden die keurde hij nooit goed gezien zijn eigen vader zelf oorlogsslachtoffer is !!
Je liegt !!! Hij vermeldde NOOIT "de SDC van voor de oorlog". Het was SDC "tout court", "met alles erop en eraan"
Pietje is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:24   #147
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hij ziet nog de bomen door het bos en gij niet meer

vnv is de deportatie van 25.000 joden ?
helemaal alleen ?
voor de rest niets ?

ik praat hiermee geen enkele deportatie goed, integendeel, maar alle schuld bij vnv leggen is niet correct
Waar zeg ik dat ze het alleen zouden gedaan hebben ?? Ze hielpen (meestal al klikkend) de Nazi's de Joodse mensen op te sporen. Dat was al erg genoeg.
Pietje is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:29   #148
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je liegt !!! Hij vermeldde NOOIT "de SDC van voor de oorlog". Het was SDC "tout court", "met alles erop en eraan"
"voor de Vlaamse Zaak heeft gedaan..."

trouwens op de fameuse herdenking in Kester was niemand van de kopstukken aanwezig, ik trouwens ook niet !

hopeloos geval
ancapa is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:34   #149
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"voor de Vlaamse Zaak heeft gedaan..."

trouwens op de fameuse herdenking in Kester was niemand van de kopstukken aanwezig, ik trouwens ook niet !

hopeloos geval
Vlaamse zaak, my ass. Die had SDC aan de moffen versjacherd . SDC was trouwens ook een notoir antisemiet, Jodenhater, wat de moffen uiteraard goed uitkwam.
Pietje is offline  
Oud 18 mei 2006, 10:05   #150
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat ze het alleen zouden gedaan hebben ?? Ze hielpen (meestal al klikkend) de Nazi's de Joodse mensen op te sporen. Dat was al erg genoeg.
Pietje, ik wacht nog steeds op harde bewijzen van historici over wat je schreef ivm VNV. Komt het nog of heb je dat gewoon uit je duim gezogen omdat het je goed uitkwam?
sodoirt is offline  
Oud 18 mei 2006, 10:12   #151
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu net het perverse aan Dewinter. Enerzijds oud-collaborateurs als Staf De Clercq, wiens organisatie, het VNV, verantwoordelijk is voor de deportatie van 25.000 Belgische Joden naar Auschwitz, herdenken en hem als zijn grote voorbeeld aanduiden en anderzijds de Joodse Gemeenschap hier nu gaan opvrijen. Je moet maar durven !!!!!!!
Of één minuut stilte vragen voor de slachtoffers van racistische moorden en eindigen met 'eigen volk eerst'.
Je moet maar durven. Om door het podium te zakken van schaamte...
labyrinth is offline  
Oud 18 mei 2006, 18:34   #152
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
IDD!
[SIZE=2]Wiesenthal Centre to French Foreign Minister: "Embassy of France to Morocco Endorses Antisemitism"[/SIZE]
Daar wordt niet veel over geschreven in de pers. Noch over deze klacht die over dezelfde antisemitische zin gaat
"En fait, contrairement aux juifs dont la religion est dorénavant la politique et les affaires, ..."
op het einde van
http://www.antisemitisme.be/site/eve...27&language=NL
Ja, als racisme uit een linkse of marokkaanse hoek komt wordt het wel stilgezwegen in de pers.
Heb wat gezocht en het staat dan nog steeds op hun site:
http://www.journaldumardi.be/index.p...d=226&Itemid=9
Dat PS weekblad moet schijnbaar geen rekening houden met het centrum voor gelijke kansen? Is het dan toch niet opgericht om racisme te bestrijden maar alleen om het VB te bestrijden. Men zou het al voor minder gaan denken.
WElNlG REACTlE HlEROP ?
PollyCorrect is offline  
Oud 19 mei 2006, 09:00   #153
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Of één minuut stilte vragen voor de slachtoffers van racistische moorden en eindigen met 'eigen volk eerst'.
Je moet maar durven. Om door het podium te zakken van schaamte...

Hou eens op met dat gezever hé. Jullie zijn de oorzaak van al die drama's die er gebeurd zijn. Het Vlaams Belang klaagt alleen datgene aan dat jullie aan de kant schuiven en waar de meerderheid van de Vlamingen achter staan en willen dat jullie wat beter regeren en wat harde beslissingen nemen in verband met het asiel beleid, illegalen zomaar laten rondlopen is vragen om zulke dingen die er nu gebeuren en misschien wel te gebeuren staan!!! Het Vlaams Belang zal nog meer stemmen binnenhalen, als de linkse politiekers zo blijven tekeer gaan op een kinderachtige manier, politiekers onwaardig!!!!
MisterXYZ is offline  
Oud 19 mei 2006, 09:18   #154
Tegendradigaard

Standaard

who the fuck is wiestenthal... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 19 mei 2006, 09:21   #155
Tegendradigaard

Standaard

of is het wistemtal ?

Vertaling voor de niet Antwerpenaars : wist hij het al ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 19 mei 2006, 11:17   #156
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard palestijnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Bij deze is het genoteerd dat er gelachen mag worden met etnische deportaties van Palestijnen . als Palestijnen NIET in kolonies mogen gaan wonen in de PALESTIJNSE bezette gebieden en hun eigen grond moeten verlaten, of weggepest worden is dat wel degelijk een "deportatie".
Of dachtje dat zoiets enkel op treintjes sloeg ? 8)

Volgens die zionlogica zou er ook dan ook wel gelachen mogen worden met deportaties tijdens WO II . maarre, oeps zit je dan niet op het randje van wat de wet toelaat ? net erop denk ik.

Ach ja, zionisten :
Als zij land stelen, is het geen diefstal
als een ander dat doet, uiteraard wel
Elk volk heeft recht op een eigen staat dus ook de joden.De facto zijn de joden erin geslaagd door hun vechtslust en hun dynamisme palestina te veroveren.De wet van de natuur is de wet van de sterkste.De joden mogen het vroegere palestina houden en voor mijn part alle arabieren deporteren.De arabieren hebben dit door hun lafheid verdiend.
kingtiger is offline  
Oud 19 mei 2006, 11:20   #157
kingtiger
Banneling

Standaard zionisten

Citaat:
Israël steelt land en is véél te groot!
Israël heeft zelfs een MUUR gebouwd om mensen met goede bedoelingen tegen te houden!

En, niet te vergeten: Israël heeft helemaal geen historische betekenis! Allemaal uitvindsels van zionisten, om de Palestijnen te pesten en de wereld te veroveren!

Als volksnationalist kan ik niets dan sympathie hebben voor de zionisten.Dat van die wereld veroveren is voorbijgestreefde onzin;
kingtiger is offline  
Oud 19 mei 2006, 11:25   #158
kingtiger
Banneling

Standaard racisme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devilke Bekijk bericht
daarom dat ze 1 van de meeste racistische regimes hebben?
De zionisten zijn wel degelijk een beetje racisten.Goeie reden dus om er sympathie voor te hebben.Ik stuur alle joden uit vlaanderen echter ook met plezier naar Israel;sans rancune maar het moet.
kingtiger is offline  
Oud 19 mei 2006, 11:29   #159
kingtiger
Banneling

Standaard burgerlijk rechts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
En dat zal in de toekomst niet vlug veranderen. Ik heb nuttigere zaken gevonden waar ik mijn tijd aan wil spenderen, een hele avond voor een pc-schermpje zitten hoort daar niet meer bij.

Waarom vraag je dat, voel je je aangesproken misschien?
Ik koester geen haat tegen burgerlijk rechts, veel van men vrienden zijn het zelfs. Het zijn brave mensen, een beetje soft in hun denken maar verder kan ik het goed met hun vinden. Het is hun schuld niet dat ze zich laten meeslepen door de demagogische praatjes van rechtse postjesjagers die enkel maar uit zijn op geld en macht.
ge zijt een vriendelijke jongen .Eigenlijk zijn het grote onnozelaars.
kingtiger is offline  
Oud 19 mei 2006, 13:15   #160
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Als volksnationalist kan ik niets dan sympathie hebben voor de zionisten.Dat van die wereld veroveren is voorbijgestreefde onzin;
heb je als kingtiger ook gesnapt dat ik enkel bepaalde mensen parodieerde, en op ironische wijze de �*ndere waarheid aantoonde door middel van simpele plaatjes in de vorm van wereld- en landkaarten?

PollyCorrect is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be