![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben wij europeanen hen niet uit hun eigen land naar hier gebracht en hier gebruikt om het vuile werk te doen? En hebben wij hen verder niet gewoon hun plan laten trekken.
En duwen wij hen nu niet even hard in kastjes zoals zij even wel doen met ons. Worden zij door de Blanken niet even hard gehaat als de blanken door hen. En dit alles is echt niets nieuw, maar bestond al generatie's voor dat wij geboren waren. Blank tegen zwarte, christen tegen moslim, christen tegen jood, jood tegen moslim geel tegen zwart, enz..... Dit gedrag, hoewel niet goed te praten, bestaat al van voor de mens bestond en zal nog lang nadat de mens verdwenen is bestaan. Zuiver natuurlijke en komt zelfs bij de dieren dagelijks voor. Onderwerpen of onderworpen worden heet zulk gedrag in de wetenschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in bedoel niet met een paar reisjes van 2 of 3 weken naar het buitenland in een hotel, maar er gaan leven en werken tussen de mensen daar. Laatst gewijzigd door Jantje : 14 augustus 2006 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De fout kan idd niet enkel bij die kinderen liggen en kan wijzen op een slechte opvoeding.......een islamitische opvoeding welteverstaan. Dus het kan wel te wijten zijn aan't feit dat ze van islamitische origine zijn eh. Citaat:
Met algemene maatregel sla je je doel mss voorbij. bvb; Het is bewezen dat pedofielen in overgrote meerderheid mannen zijn. Wel, dan moet je toch maatregelen/voorzichtigheid nemen tav mannen eh. Als politie ga je je toch ook enkel concentreren op mannen als je een verdachte moet opsporen. Ik wil maar zeggen: Het kan geen kwaad om een groep te benoemen en een bepaalde aanpak enkel te richten op die groep. Citaat:
Mijn punt is dat oa. racisme, uitsluiting od arbeidsmarkt,..etc. (gezien hun leeftijd) niet als redenen voor hun gedrag kunnen worden gezien. Ze zijn net uit hunne pamper, en dan al zo agressief......mss zit de cultuur of godsdienst er voor iets tussen dan! Citaat:
Citaat:
Ook is dit het eerste wat je hierover hoort terwijl de intimidaties in dat zwembad al heel de zomer bezig zijn. Een eigen krant oprichten?.....zwakke reactie imo(heb trouwens de fondsen niet. Of sponsor jij me? ![]() Trouwens zo kan je elke kritiek op een politieke partij elke keer afdoen met een reactie als......'richt dan zelf een partij op'. ![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft "identiteit" begot te maken met het zich beleefd gedragen in een zwembad en luisteren naar de opmerkingen van de begeleidende redster???? Moeten ze daarvoor eerst een cursus "wat is mijn identiteit" volgen? Maar misschien weet jij wèl de oplossing op mijn vraag: Wie heeft er HIER voor gezorgd dat we het beter hebben dan in Marokko? Sinterklaas? Ik heb in elk geval nooit geen tien kleine negerkes gezien die voor mijn moeder de was deden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2006 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zijn de vreemden die hier voor onze welstand hebben gezorgd. Eerst de romeinen en daarna allen die hen versloegen en opvolgden. Met als laatste de Nazi's die er voor gezord hebben dat alles hier terug moest opgebouwd worden. Als die hier niet waren komen baas spelen en hun kennis niet hadden meegebracht zouden wij nu nog leven van de jacht en visvangst. Dus onze welstand danken wij aan oorlogen, geweld en overheersing. Of denk je nu echt dat alles wat je hier als normaal vind, ook van oorsprong van hier is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat het terug school wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar moeten ze nog van nut zijn door zichzelf op te offeren met explosieven aan hun lijf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat we in dit land etnische zuiveringen krijgen, waarbij de allochtonen hun land van autochtonen ontdoen. Compleet volgens de PC regels van wie Milosevic wou veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kijkt duidelijk alleen maar naar wat er direct onder je neus is! De kunst om het gebouw waar jij in woont komt van hen, het broodbakken komt van hen, het wiel komt van hen en dan noem ik nog niet de dingen op die reeds terug verloren zijn gegaan, maar wel enorm hebben bij gedragen tot de welvaart waar wij nu in leven. Soms vergeten dat de beschaving bij hen is ontstaan. Oh ja, men mag enkel maar kijken naar de laatste 15 jaar he! Al de rest vinden wij nu immers normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet? Denk dat er zelfs geen grotere racist in België te vinden is dan mij.
Maar het gebruik van logica om de problemen op te lossen is nu eenmaal een noodzaak. En ik heb nog geen enkele blijvenden oplossing gehoord of gelezen voor het probleem van de volksverhuizingen en het daarbij horende geweld. Ze gewoon terug sturen zonder meer te doen is zinloos. ze komen immers nog sneller terug dan de politieagenten die hen begeleiden op hun reis terug. En hebben dan zelfs nog meer familie bij. Dus wie een betere oplossing heeft dan zorgen dat ze het ginder evengoed hebben als hier, laat maar horen. Maar niet de onzin van hen dan maar allemaal neer te schieten of te vergassen. Nee, kom nu eens met een echte oplossing. Het VB, GROEN en de SPA hebben er geen dus laat maar horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Burger
|
![]() Jij bent diegene die conclusies trekt en veronderstellingen maakt. Ik beaam noch ontken ze.
Laatst gewijzigd door Hans.. : 14 augustus 2006 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De nazi's nog bedanken voor de opbouw, goe zot gij. ![]() ![]() Dat alles hier moest opgebouwd worden is omdat die idioten het zelf eerst kapot gemaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |