![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral veeeeeeeeeeeeeeeeeeel looksaus. Mottige maag en stinkende bek erna, maar van het moment kan je genieten. ñam ñam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Heb daar tijdens een missie eens een kater van drie dagen aan overgehouden. Straf spul. Lekker dat wel.....denk ik toch. Na het eerste glas (niet glaasje, in de Balkan gelooft men niet in glaasjes) zijn je smaakpapillen toch volledig verdooft dus de rest kap je gewoon naar binnen.
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 29 augustus 2010 om 22:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Burger
|
![]() 1 derde wodka en 2 derde almdudler mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen de fysici, biologen en chemici op het forum een experimentje opzetten?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 11 oktober 2010 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, poepeloere om 7 hr in ben en toch weer fris wakker om 12hr en hing om 14HR achter boot. Ik begrijp er geen bal van : ik krijg GEEN KATERS MEER ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Euh, "dagenlang drinken"? I don't think so.
![]() Héél uitzonderlijk één tripple gedronken zaterdag op terras. Normaal geen druppel voor middernacht. Hele week voornl fruitsappen/water. Laatst gewijzigd door Cdude : 11 oktober 2010 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb gisteren in dronken toestand een mail verstuurd
![]() Kreeg ik een bestek per mail binnen van 2 deuren , moest ik ook een voorschot betalen van 500 euro wat ik meteen deed . Mail ik terug naar die schrijnwerker ; t'is al gepiept . Belt die gast naar mij en zegt hij : hoe , zitten er al deuren in ![]()
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gewoon om een referentiekader op te zetten een paar cocktails gewoon drinken en daarna een paar coktails onder uw tong drinken... ![]() Alcohol wordt trouwens ook sneller opgenomen als er bubbels inzitten, zoveel kan ik mij nog herinneren van mijne cursus toen het over alcohol ging... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() Alcohol suikerconstructies? Je bedoelt dat ethanol gewonnen wordt door fermentatie van suiker met gist?
Sublinguale toediening is geen slecht idee, maar ik vermoed dat te hoge concentraties ethanol het slijmvlies kunnen irriteren. De benodigde dosis is ook nogal hoog (1 pintje bevat +- 16 gram alcohol, eer dat door je slijmvlies gepasseerd is is het al Pasen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In totaal 2.500 euro voor 2 buitendeuren met dubbelglas , plaatsing erbij .
t'Is in PVC , maar van die nieuwe PVC dat eruitziet als hout .
![]() |
#158 |
Gouverneur
|
![]() true, maar eer die shot vuurwater volledig door je slijmvliezen heen gesijpeld is, zullen ze vermoed ik lichtjes ontstoken zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Burger
|
![]() BEN ZO ZAT AS NEN AAP MA T4INTRESSEERT ME GEEN REET FUCK THE POLICE EN TNX VEUR DE MENS DA ME EEE THUIS GEBRACHT 5 ALS JE DRIE LETTER ZIET NEEM HET MIDDELSTE °
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() i love him.